Bestelling betaling geweigerd

1 antwoord
lisa
1 berichten
lisa
Hallo, ik heb op 12 juni een bestelling geplaatst en het staat als betaling geweigerd, terwijl mijn rekening is afgeschreven. Het telefoonnummer 055 454 00 24 werkt niet...
Zoomalia
590 berichten
zoomalia
Hallo, het spijt me voor dit ongemak. Onze adviseurs kunnen soms een grote hoeveelheid oproepen hebben, daarom nodig ik u uit om contact met ons op te nemen via ons contactformulier voor een efficiëntere behandeling. Wat betreft uw bestelling, als de betaling staat aangegeven als "in betalingsfout", is deze niet gevalideerd en kan deze niet worden genomen in overweging, zelfs als er een tijdelijke afschrijving is uitgevoerd. U kunt daarom zonder zorgen een nieuwe bestelling plaatsen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen indien nodig. Fijne dag, Coralie van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u gemakkelijker te makenof soortgelijke tools om uw aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren, de levering van gepersonaliseerde reclame, statistieken om te begrijpenhoe onze klanten onze diensten gebruikenOnze vertrouwde partners(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)gebruiken deze tools ook voor advertentiedoeleinden, als onderdeel van onze onze weergave van gepersonaliseerde of niet-gepersonaliseerde reclame.U kunt uw cookievoorkeuren op elk moment wijzigentoegankelijk vanuit je account..
Gebruik en doeleinden van de verwerking van uw gegevens
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u.... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord Doorgaan zonder te accepteren
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.