Vraag, productdiscussies Houten hok voor buiten voor honden en katten ZOLIA Black Cléo
86% van klanten
bevelen dit product aan
37 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
2 berichten
gilbert
Hoe betaal je met PayPal?
1 berichten
cindy
Hallo, welke maat adviseert u voor een Labrador? Bedankt
2 berichten
béatrice
Hallo, neem de XXL.
1 berichten
vanessa
XXL, ik denk dat dit de beste maat is zodat hij zich helemaal kan uitstrekken.
2 berichten
elsa
Hallo, ik heb een Labrador en ik heb dit hondenhok in XXL genomen
1 berichten
laure
Ik raad u ten zeerste af om daar een hondenhok te kopen, slechte kwaliteit en niet stevig!!
324 berichten
zoomalia
Hallo Cindy,
Naar aanleiding van uw aanvraag, adviseer ik inderdaad maat XXL die uw labrador de meeste comfort zal bieden.
Ik blijf tot uw beschikking en wens u een prettige dag toe,
Coralie van Zoomalia
Naar aanleiding van uw aanvraag, adviseer ik inderdaad maat XXL die uw labrador de meeste comfort zal bieden.
Ik blijf tot uw beschikking en wens u een prettige dag toe,
Coralie van Zoomalia
324 berichten
zoomalia
Hallo Laure,
Het is mogelijk dat u een defect artikel hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor.
Om u zo goed mogelijk te helpen, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via het formulier dat beschikbaar is onder "Mijn account / Klantenservice".
Onze adviseurs zullen u een antwoord en een oplossing geven na ontvangst van uw verzoek.
Fijne dag,
Coralie van Zoomalia
Het is mogelijk dat u een defect artikel hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor.
Om u zo goed mogelijk te helpen, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via het formulier dat beschikbaar is onder "Mijn account / Klantenservice".
Onze adviseurs zullen u een antwoord en een oplossing geven na ontvangst van uw verzoek.
Fijne dag,
Coralie van Zoomalia
2 berichten
marlene
Hallo, welke deurreferentie kan ik aanpassen voor deze nis in maat L?
1 berichten
bastien
Hallo, ik krijg binnenkort een 8 maanden oude Mechelse herder bij mij thuis en ik wilde weten welke maat hondenhok ik moet nemen? Ik dacht aan maat L. Bedankt en een fijne dag nog.
2 berichten
béatrice
Neem XXL, dat zal te klein zijn.
1 berichten
clara
Hallo, ik heb een American Bully XL en ik twijfel tussen maat XL of XXL, wat adviseren jullie? Bedankt :)
2 berichten
marlene
Bonjour, quelle taille me conseillez-vous pour un cocker spaniel anglais ?Elle a 8 mois actuellement mais nous souhaiterions qu'elle lui serve lorsqu'elle aura sa taille adulte
1 berichten
emilie
Bonsoir moi j’ai un beagle et l’ai la taille m elle est parfaite . Et je pense que niveau gabarit c’est à peu près pareil à la taille adulte
3 berichten
olivia
Hallo,Welke maat moet ik nemen voor een volwassen basset hound? L of XL?En wat is de dikte van de wanden? 1,2 cm zoals het AKIRA hondenhok?Hartelijk dank voor uw antwoord
1 berichten
julien
Hallo, ik adviseer u maat XL. Ik heb zelf maat L gekozen en dat is net aan voor een Mechelse herder.
1 berichten
angélique
Bonjour. J ai un border collie. Quelle taille me conseillez vous de prendre ? Il fait actuellement 14kg mais n'a que 5mois. Merci beaucoup.
1 berichten
elodie
Hallo, ik wil graag een hondenhok kopen voor een rottweiler; welke maat raadt u mij aan?
1 berichten
julie
Hallo, Ik heb een tijdje geleden de zwarte Cléo XXL gekocht voor mijn rottweiler. De maat is goed voor hem (hij is van normaal postuur en weegt ongeveer 45kg) Het zou alleen fijn zijn als hij er liever in zou gaan liggen dan dat hij de randen opeet...
1 berichten
magali
Voor een rottweiler moet je XXL nemen, ik nam XL voor een kruising Beauceron, het is net aan maar overigens is het een heel mooi hondenhok en makkelijk in elkaar te zetten.
2 berichten
regine
Voor uw hond heeft u een XXL nodig omdat hij 45 kg weegt. Ik heb een XL genomen voor mijn Border Collie die 22 kg weegt. Het hondenhok is erg mooi, gemaakt van hout, heeft een zadeldak en is vooral verhoogd van de grond. In het begin wilde hij er niet ingaan, maar sindsdien is hij van gedachten veranderd en gaat hij er overdag in slapen. Ik dwing hem niet, hij is 11 jaar oud en daarvoor leefde hij in een kennel samen met een Duitse Staande.
1 berichten
catherine
Hallo,Welke maat voor een foxterriër a.u.b.?Bedankt
2 berichten
regine
Geef hem de XL, hij zal meer ruimte hebben
2 berichten
micheline
Pour mon teckel j ai pris M c est très bien
1 berichten
léa
Hallo, ik heb een XXL hondenhok gekocht voor mijn twee American bullies die samen 70kg wegen.. lol het is perfect, het pakket woog 30kg
1 berichten
vickye
Hallo. Mijn hond is een Bretonse spaniel en ik heb maat L genomen, het past perfect
2 berichten
jean-marc
Ik heb een Munsterlander, voor de zekerheid neem een XL hondenhok.
1 berichten
vanessa
Bonjour quelle taille prendre pour un chien cursinu croissée épagneul j'hesite entre la taille L et XL merci. ;)
1 berichten
jean
We hebben een dwergpincher en hebben een klein hondenhok gekocht dat de juiste maat is, maar misschien omdat ze al 9 jaar oud is en nog nooit een hondenhok heeft gehad, of vanwege de geur van het behandelde hout, is het niet mogelijk om haar erin te krijgen, zelfs niet met een van haar kussens. Als we haar in het hondenhok zetten, verzet ze zich en komt er meteen uit alsof het in brand staat. We zullen het later nog eens proberen.
1 berichten
christian
Sorry, maar ik kan u niet informeren omdat ik het als schuilplaats voor de robotmaaier gebruik
2 berichten
jean-marc
Hallo, ik heb een 4 maanden oude Munsterlander puppy en hij heeft veel ruimte.
1 berichten
nordine
Hallo, XL lijkt me geschikt. We hebben deze maat voor een Mechelse herder.
2 berichten
bertrand
Ik heb een Italiaanse Brak van 30 kg en maat XL past hem perfect. Hij heeft ruimte om rechtop te staan en zich om te draaien aan de binnenkant. Aarzel niet om een grotere maat te nemen want met de dikte van de laag komt het snel omhoog bij de ingang etc.. Ik heb net de optie geïnstalleerd van de transparante plastic stroken als koudebescherming bij de ingang. Als de hond buiten blijft, denk ik dat het handig is.
3 berichten
ange
Hallo, Welke maat zou u aanbevelen voor een Jack Russell Terrier? Het is een puppy, maar ik zou graag willen dat hij hem kan houden tot hij volwassen is. Bedankt ☺️
2 berichten
bourrelly
Voor een jackrussell zou maat S voldoende moeten zijn naar mijn mening. Het zijn kleine honden die klein blijven.
1 berichten
alix
Goedenavond, we hebben een 5-jarige Jack Russel en we hebben maat M genomen. De maat is perfect, er is ruimte om er een klein kussentje in te leggen zodat het comfortabeler is
2 berichten
sandrine
Quel est le poids de la niche extérieure Black cléo Zolia taille M
2 berichten
bourrelly
Dus voor maat M weet ik het niet, maar maat L was 17kg, dat stond op het pakket.