Contact e-mail
72 antwoorden
5 berichten
hélène
Hallo, wat is het contact e-mailadres voor het sturen van foto’s als er beschadigde artikelen zijn ontvangen?
590 berichten
zoomalia
Bonjour Hélène,Je suis navrée pour ce désagrément.Vous pouvez contacter notre service après vente via les formulaires disponible dans l'onglet "Mon compte", "Service clients".Mes collègues vous apporteront une réponse rapidement.Bonne journée,Coralie de Zoomalia
5 berichten
hélène
Dank je
2 berichten
vincent
Hallo, Ik heb meerdere artikelen besteld, waaronder een konijnenkooi die niet geschikt is. Ik zou deze graag willen retourneren en mijn geld terug willen krijgen. Ik heb een retourformulier geprint, maar weet niet hoe ik een retourlabel met een retournummer kan krijgen om op het pakket te plakken.
590 berichten
zoomalia
Goedendag Vincent,
Voor elke herroeping zijn de retourkosten voor rekening van de klant. Het retourlabel dat op het pakket moet worden geplakt, wordt verstrekt door de Post of een ander organisme waarmee u de goederen aan ons retourneert.
Als u nog vragen heeft, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze teams via de contactformulieren die beschikbaar zijn in het tabblad "Klantenservice".
Ik wens u een fijne dag toe,
Coralie van Zoomalia
Voor elke herroeping zijn de retourkosten voor rekening van de klant. Het retourlabel dat op het pakket moet worden geplakt, wordt verstrekt door de Post of een ander organisme waarmee u de goederen aan ons retourneert.
Als u nog vragen heeft, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze teams via de contactformulieren die beschikbaar zijn in het tabblad "Klantenservice".
Ik wens u een fijne dag toe,
Coralie van Zoomalia
2 berichten
vincent
Ik heb geprobeerd dit formulier te gebruiken door op klantenservice te klikken, maar tevergeefs. Ook staat er dat ik contact moet opnemen met de klantenservice, die mij een retournummer zal geven dat ik op het pakket moet plakken.
590 berichten
zoomalia
Hallo,Bij het terugsturen van een artikel in het kader van een herroeping zijn de retourkosten en het retourlabel voor uw rekening. Ik nodig u uit om contact op te nemen met de Post. U kunt ons ook bellen op 05 54 54 00 24 als u hulp nodig heeft.Fijne dag,Coralie van Zoomalia
5 berichten
hélène
Hallo, ik heb zojuist dit bericht gevonden, ingewikkeld... kortom, mijn verzendkosten zullen me meer kosten dan het product. Geweldig voorstel van jullie. Jullie kunnen het dossier sluiten. Ik denk niet dat ik nog bij jullie zal bestellen. Een product betalen waarvan ik een deel niet kan gebruiken en gedurende deze wachttijd heb ik mijn hond niet behandeld, alleen maar problemen eigenlijk. Fijne dag
5 berichten
hélène
U neemt uw verantwoordelijkheid niet, hoewel het verzendpakket zeer goed beschermd was. Dat het product defect aankomt, komt doordat het al defect was voor de verzending, en niet door de eerste verzending. Het is ook aan u om goed te controleren wat u verzendt. Extreem teleurgesteld, boos en moe. Fijne dag.
5 berichten
hélène
Dat is echt mensen voor hammen houden!!!
590 berichten
zoomalia
Goedemorgen Hélène,De retourkosten zijn voor de klant alleen in geval van herroeping. Mijn antwoord volgt op het verzoek van een andere klant.U kunt mijn antwoord van drie weken geleden iets hoger in de conversatie vinden, waarin ik aangaf dat u contact kunt opnemen met onze klantenservice via het tabblad "Mijn account", "Klantenservice".Ik nodig u uit om contact met ons op te nemen, ik kan u niet vinden als uw aanvragen via het forum worden gedaan.Coralie van Zoomalia
1 berichten
manon
Hallo, ik probeer contact met u op te nemen, maar ik kan het contactformulier niet vinden waar uw hulppagina's over spreken. Ik zie alleen een telefoonnummer. Kunt u mij alstublieft helpen? Bij voorbaat dank.
590 berichten
zoomalia
Hallo Manon,
Naar aanleiding van uw verzoek nodig ik u uit om de volgende link te volgen: https://www.zoomalia.com/support/question/
Eenmaal op deze pagina hebt u de mogelijkheid om te klikken op het onderwerp dat het beste overeenkomt met uw vraag, waarna u toegang krijgt tot de geschreven formulieren.
Een mooie dag,
Coralie van Zoomalia
Naar aanleiding van uw verzoek nodig ik u uit om de volgende link te volgen: https://www.zoomalia.com/support/question/
Eenmaal op deze pagina hebt u de mogelijkheid om te klikken op het onderwerp dat het beste overeenkomt met uw vraag, waarna u toegang krijgt tot de geschreven formulieren.
Een mooie dag,
Coralie van Zoomalia
1 berichten
martine
Goedendag, ik heb een bestelling geplaatst op 26 juli 2024 en ik heb het product ontvangen waar ik tevreden over ben, vooral mijn geit!!!! Ik heb het loyaliteitsprogramma per e-mail geannuleerd vóór het einde van de maand, maar toch is er op 25 augustus 21 euro afgeschreven. Het gaat om de bestelling 33341570. Met vriendelijke groet,
41 berichten
josé
Waarom blijven jullie ons het "Web loyalty" kortingsprogramma voorstellen, waarbij we moeten betalen voor korting? Bij mijn laatste bestelling werd mij een "korting" van ongeveer 17 € aangeboden, een korting die mij meer dan 20 € PER MAAND zou kosten!!! Dat is echt een prachtig en grandioos idee ♡. Men zou een medaille moeten uitreiken aan de uitvinders.
4 berichten
julien
Dankjewel José voor deze vraag!! Ik kijk uit naar het antwoord
590 berichten
zoomalia
Hallo, Naar aanleiding van uw verzoeken. Remises & Réductions is een e-shoppingdienst aangeboden door Webloyalty, een onafhankelijke partner van "ZOOMALIA". Het stelt u in staat om te besparen op uw online aankopen dankzij gedeeltelijke terugbetalingen van het aankoopbedrag exclusief BTW. Voor meer informatie, bezoek www.remisesetreductions.fr. U kunt ook hun klantendienst contacteren: Email: [email protected] Telefoon: 0800 908 444 (gratis oproep) van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur Postadres: CS.GECIP Remises & Réductions / Klantendienst - CS 90028, 124 rue de Verdun, 92816 PUTEAUX Cedex. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog aanvullende vragen heeft. Fijne dag, Coralie van Zoomalia
12 berichten
dominique
Hallo, men vraagt mij om video's te maken maar ik maak geen video's meer omdat alle video's die ik gemaakt had verwijderd zijn. Ik heb gekeken naar wat jullie willen en dat is niet mijn ding. Gewoon een persoon die het pakket opent en het product toont. Ik liet daarnaast ook mijn honden de paté en de brokken van Zoomalia eten zien, spelen met de Zoomalia speeltjes en ik maakte grappige commentaren die ik aan een heleboel vrienden had laten zien die het erg leuk vonden. Ik deed dit voor alle producten die ik bij jullie gekocht had. Dus ik was erg teleurgesteld en ik heb geen video's meer gemaakt. Dit doet echter niets af aan jullie producten die geweldig zijn en aan de vriendelijke en positieve reacties bij elk van mijn oproepen.
590 berichten
zoomalia
Hallo Dominique,De video's op de website moeten aan bepaalde voorwaarden voldoen om goedgekeurd te worden, dit stelt ons in staat om de toevoegingen te reguleren en relevante inhoud aan onze klanten aan te bieden.Voel je vrij om je video's op social media te posten en ons te vermelden als je dat wilt!Ik sta tot je beschikking,Coralie van Zoomalia
1 berichten
marie-agnes
Hallo, ik heb geen magneet ontvangen bij mijn laatste 3 bestellingen, hoe komt dat?
12 berichten
dominique
Het is omdat ik niet van je video's hou, omdat ik ze saai vind, dat ik er niet meer naar kijk. Ik hou van wat leeft, wat beweegt, dat laat zien dat dieren waarderen wat we hen geven en niet van een persoon die gewoon het pakket opent en het product beweegt. Mijn mening over je video's verandert niets aan wat ik van Zoomalia vind, wat voor mij heel positief is. Met vriendelijke groet.
590 berichten
zoomalia
Hallo Marie-Agnès, het versturen van een magneet bij een bestelling gebeurt eenmaal per maand, afhankelijk van de beschikbaarheid, aangezien onze merchandise soms het slachtoffer is van hun groot succes, zoals aangegeven op de site. Ik wens je een hele fijne dag, evenals je huisdieren. Coralie van Zoomalia
590 berichten
zoomalia
Hallo Dominique, bedankt voor uw reactie. Onze website is continu in ontwikkeling en uw opmerkingen helpen ons om te verbeteren. Ik blijf tot uw beschikking en wens u een fijne dag, Coralie van Zoomalia
1 berichten
nuno
Hallo. Ik ben in Portugal en ik ben een vaste klant. Ik probeer sinds maandag een bestelling te plaatsen, maar aan het einde word ik steeds doorgestuurd naar de inlogpagina. Kun je helpen?
590 berichten
zoomalia
Hallo Nuno,Het spijt me dat u een probleem ondervindt.Probeer uw account uit te schakelen en opnieuw in te schakelen. U kunt ook controleren of u op de site "zoomalia.pt" bent.Als het probleem aanhoudt, neem dan contact met ons op via de contactformulieren "Mijn account" en "Klantenservice".Tot ziens,Coralie van Zoomalia
1 berichten
pierre-luc
Hallo, ik heb net de app gedownload, maar ik heb de 1000 loyaliteitspunten niet ontvangen.
590 berichten
zoomalia
Hallo Pierre-Luc,Bedankt voor uw bericht.Na het downloaden van de applicatie kan het enkele uren duren voordat de 1.000 loyaliteitspunten zichtbaar zijn op uw account.Ik raad u aan om even geduld te hebben en het later opnieuw te controleren.Als de punten na 24 uur nog niet zijn bijgeschreven, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We helpen u graag verder.Ik wens u een fijne dag.Coralie van Zoomalia
1 berichten
micheline
Hallo, ik zou mijn bestelling geleverd krijgen op 24/12 en nu wordt mij verteld dat de levering uiterlijk op 2/01 zal plaatsvinden. Als ik dit had geweten, had ik ergens anders besteld. Bovendien hebben jullie het geld al geïncasseerd. Ik ben helemaal niet tevreden.
2 berichten
christine
Hallo, ik heb een bestelling geplaatst voor twee zakken Optimus Sterilised Kip brokken. De eerste is in orde. De tweede is half beschimmeld aan de onderkant. Het is zinloos om twee zakken te bestellen als ik de tweede niet kan gebruiken gezien de houdbaarheidsdata. Mijn hond eet niet genoeg in een maand... Omdat ik bij aankomst niet naar de data heb gekeken, waren de zakken misschien bijna over datum. Ik ben nu erg bezorgd om hetzelfde product opnieuw te bestellen. MVG
590 berichten
zoomalia
Hallo Micheline,
Het spijt me voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij de levering van je bestelling. Ik nodig je uit om rechtstreeks vanuit je klantenaccount een klacht in te dienen.
Een fijne dag gewenst,
Hélène van Zoomalia
Het spijt me voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij de levering van je bestelling. Ik nodig je uit om rechtstreeks vanuit je klantenaccount een klacht in te dienen.
Een fijne dag gewenst,
Hélène van Zoomalia
590 berichten
zoomalia
Hallo Christine, Naar aanleiding van uw bericht nodig ik u uit om een klacht in te dienen rechtstreeks vanuit uw klantenaccount. Fijne dag, Hélène van Zoomalia
2 berichten
Élise
Pakket vandaag ontvangen, er ontbreken 5 artikelen. Video gemaakt om te bewijzen dat het pakket goed was afgesloten. Doos opnieuw verpakt door DPD.
590 berichten
zoomalia
Hallo Elise, ik heb op een andere plek in het forum op je gereageerd. Ik nodig je uit om een klacht in te dienen vanuit je klantenaccount. Fijne dag, Hélène van Zoomalia
2 berichten
christine
Hallo, ik heb een dubbele papegaaienkooi besteld die ik op 09/01/25 heb ontvangen. De volgende dag merkte ik bij het openen van de 3 pakketten (inhoud zeer slecht verpakt) dat er een pakket ontbrak om de kooi in elkaar te zetten. Er ontbreken roosters en moeren. Ik heb u een klacht gestuurd met de vermelding van alle nuttige nummers die op de 3 dozen staan. Het ontbreekt me aan doos 1/4 met schroeven en moeren. Helaas lukt het me niet om foto's te sturen, dus ik hoop echt dat u het nodige zult doen om mijn bestelling zo snel mogelijk aan te vullen, zelfs zonder de foto's. Met vriendelijke groet, Christine
590 berichten
zoomalia
Hallo Christine, bedankt voor uw bericht. Als u al een klacht heeft ingediend, zal ons team zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om deze situatie op te lossen. Wij doen ons uiterste best om uw bestelling snel af te ronden. Dank u voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Coralie van Zoomalia
2 berichten
christine
Bedankt Coralie, ik hoop echt dat ik mijn ontbrekende pakket ontvang. Met vriendelijke groet
2 berichten
Hallo, wanneer bent u van plan de terugbetaling voor een geannuleerde bestelling te doen? Mijn rekening is afgeschreven en ondanks mijn verzoeken wacht ik nog steeds op mijn geld.
590 berichten
zoomalia
Hallo Ariane, Uw verzoeken zijn goed ontvangen en verwerkt. U heeft vanmorgen een definitief antwoord ontvangen. Ik nodig u uit om uw e-mails te controleren. Een fijne dag gewenst, Coralie van Zoomalia
1 berichten
nathalie
Hallo, bij mijn laatste bestelling in de maand januari heb ik een abonnement afgesloten om mijn Zoomalia-punten te verdrievoudigen waarvoor ik 9,90 euro heb betaald. Tot mijn grote verrassing stel ik vast dat ik niet alleen geen verdrievoudigde punten heb ontvangen voor mijn bestelling van meer dan 340 euro, maar ik heb helemaal geen punten ontvangen omdat de 610 punten er al waren vóór deze laatste bestelling en ik heb nog steeds 610 punten! Een ander probleem is dat ik betaal voor de sms-service om op de hoogte te worden gebracht van mijn levering en ik ontvang geen berichten via deze weg!
590 berichten
zoomalia
Hallo Nathalie, Het spijt me voor de ongemakken die u heeft ondervonden. Om de situatie beter te begrijpen en op te lossen, nodig ik u uit om contact met ons op te nemen via ons speciale formulier. We zijn niet in staat om deze klacht via het forum te behandelen en het is belangrijk voor ons om uw dossier grondig te onderzoeken om een oplossing te bieden. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking voor verdere vragen. Tot binnenkort, Coralie van Zoomalia
1 berichten
pascal
Hallo. Ik wacht op informatie over het percentage vers en gedehydreerd vlees in de Brokaton hondenvoer voor intensieve activiteiten en krijg geen antwoord via e-mail of telefoon sinds gisterochtend. Het is jammer.
93 berichten
mathieu
Hallo Pascal, Het percentage gedehydreerd vlees in de Brokaton Runner brokken is 35%. Er zit geen vers vlees in deze brokken. We wensen u een fijne dag, Het Zoomalia-team

1 berichten
rita
Hallo, ik heb net een bestelling geplaatst maar als ik naar mijn account ga, zie ik niets, terwijl de overboeking wel is gedaan. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze is verwerkt? Dank u.
590 berichten
zoomalia
Hallo Rita,De doorlooptijd voor het ontvangen van een overschrijving bedraagt over het algemeen 48 tot 72 uur (exclusief weekenden). Zodra de overschrijving is ontvangen, wordt uw bestelling bevestigd en ontvangt u een bevestigingsmail.Als u nog andere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Tot ziens,Coralie van Zoomalia
1 berichten
yaël
Hallo, ik heb op 19 februari een bestelling geplaatst en ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. De bestelling wordt niet weergegeven op mijn account, en toch is mijn bankrekening wel gedebiteerd. Wat moet ik doen?
590 berichten
zoomalia
Hallo Yaël, Als u geen bevestigingsmail hebt ontvangen en uw bestelling niet in uw klantaccount verschijnt, is het waarschijnlijk dat deze niet is doorgegaan. Ik nodig u uit om de bestelgeschiedenis in uw account te controleren. Als de bestelling daar niet staat, kunt u deze opnieuw plaatsen. Het is mogelijk dat er een bankautorisatie op uw account verschijnt, maar deze zou binnen 48 uur moeten verdwijnen als de transactie niet is voltooid. Ons team blijft beschikbaar indien nodig, Coralie van Zoomalia
1 berichten
nicolas
Hallo, dit is de tweede keer dat ik op de site bestel, maar ik het cadeau magneet niet ontvang, wat ik jammer vind, want mijn zus, die ook bestelt, ontvangt er telkens een bij haar bestellingen.
590 berichten
zoomalia
Hallo Nicolas, Ik neem nota van uw verzoek met betrekking tot onze magneten. Het verzenden van een magneet bij het verzenden van een bestelling gebeurt één keer per maand, afhankelijk van de beschikbaarheid, aangezien onze goodies soms het slachtoffer zijn van hun groot succes, zoals vermeld op de website. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantendienst als u meer informatie wilt. Fijne dag, Coralie van Zoomalia
1 berichten
chantal
Hallo, ik heb enkele dagen geleden een bestelling geplaatst van 81,46 € : MA253759270. Gisteren om 7u30 ontving ik een eerste bericht van GLS op mijn telefoon: "Dringend: Levering van pakket ZOOMALIA n°OOJI6ZC0 vandaag onmogelijk. Meer informatie deze dag via e-mail voor het organiseren van een nieuwe levering. Uw GLS-team". Ik heb geen e-mail ontvangen, maar een tweede bericht om 10u56: "Dringend: als gevolg van een incident kunnen we het pakket n°OOJI6ZC0 niet leveren. Neem contact op met uw verzender ZOOMALIA. Uw GLS-team." Weet u meer over het probleem dat verhindert dat het pakket bij mij geleverd wordt? Wat me zorgen baart, is dat ik snel zonder zaden kom te zitten. Met vriendelijke groet, Chantal Macaire
590 berichten
zoomalia
Hallo Chantal, Ik nodig u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via de daarvoor bestemde formulieren, toegankelijk via uw klantenaccount onder het tabblad "Mijn account / Klantenservice". Helaas is het niet mogelijk om uw aanvraag via het forum te behandelen. Bovendien lijkt het vermelde bestelnummer onvolledig te zijn (er mist een cijfer). Zodra uw aanvraag via het formulier is verzonden, kan ons team snel de status van uw pakket controleren en u een oplossing bieden. Bedankt voor uw begrip, Fijne dag, Coralie van Zoomalia
2 berichten
annick
Hallo, ik ben erg ontevreden over de levering, en het was doordat ik iemand zag dat ik me afvroeg wat hij aan het doen was, dat ik ging kijken. Het bleek iemand te zijn die mijn pakket wilde stelen. Inderdaad, mijn pakket was op de stoep geplaatst terwijl de deurbel op 1 meter afstand is. Gewoonlijk belt de bezorger aan en nu niet, het pakket was in het zicht en toegankelijk voor iedereen en ik was bijna bestolen, want het pakket was zomaar neergezet zonder waarschuwing. De man had al in het pakket gekeken, terwijl ik de bezorger verwachtte. Bizar en ontevreden. Nu ben ik bang om te bestellen als dit zich herhaalt en het gestolen wordt. Ik ben altijd thuis vanwege mijn handicap. Gaat u maatregelen nemen tegen deze chauffeur die ten minste had kunnen aanbellen? Ik maak me nu veel zorgen over mijn volgende bestellingen. Ik heb geruststelling nodig, want ik bestel elke maand, maar zullen de leveringen weer zoals voorheen zijn of loop ik het risico om levering en geld te verliezen? Een commercieel gebaar zou welkom zijn, aangezien Zoomalia zijn bezorger kiest! Stel je voor als het geregend had, aangezien het niet eens voor de deur lag, of dat het gestolen werd, wat doe ik dan?! Dank u voor het lezen, met vriendelijke groet.
1 berichten
natascha
Hallo,ik heb allemaal dikke hompen in het voer zitten,dat hoort niet.
590 berichten
zoomalia
Hallo Annick, Het spijt me oprecht voor deze situatie en ik begrijp uw bezorgdheid over de veiligheid van uw leveringen. Dergelijk gedrag van de bezorger is onaanvaardbaar. Ik nodig u uit om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we uw dossier kunnen bekijken en deze anomalie aan de vervoerder kunnen melden. We willen ervoor zorgen dat uw volgende leveringen in betere omstandigheden plaatsvinden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen zodat we samen een oplossing kunnen vinden. Coralie van Zoomalia

1 berichten
sophie
Hallo, we hebben op 12 maart 2025 een bestelling geplaatst, maar we hebben geen tijd gehad om deze bij een afhaalpunt op te halen. We hebben een nieuwe bestelling geplaatst, maar we hebben de vorige nog niet terugbetaald gekregen. Het gaat om het bedrag van €164,97 op naam van Vanschel Sophie. De betaling is op 13 maart gedaan met een MasterCard. Gelieve contact met ons op te nemen of ons op de hoogte te houden op het volgende adres: [email protected]. Dank u.
590 berichten
zoomalia
Hallo Sophie,
Ik bevestig dat uw verzoek door mijn collega is behandeld en dat de terugbetaling is uitgevoerd. Als u nog andere vragen heeft, aarzel dan niet om opnieuw contact met ons op te nemen.
Prettige dag,
Coralie van Zoomalia
Ik bevestig dat uw verzoek door mijn collega is behandeld en dat de terugbetaling is uitgevoerd. Als u nog andere vragen heeft, aarzel dan niet om opnieuw contact met ons op te nemen.
Prettige dag,
Coralie van Zoomalia
1 berichten
marta
Hallo, Op 5 april heb ik een bestelling ter waarde van €39,96 geannuleerd. Dit is nu 18 dagen geleden en ik zou graag willen weten waar mijn terugbetaling is? In afwachting van een reactie, fijne dag.
9 berichten
xavier
Hallo, ik was vergeten te vermelden dat ik bij mijn laatste bestelling geen magneet heb ontvangen, hoe kan dat? Dank u, met vriendelijke groet, Xavier.
2 berichten
harmony
Hallo, ik kan uw e-mail niet vinden. Ik heb een bestelling geplaatst en deze verschijnt niet bij mijn vorige bestellingen. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Kunt u mij alstublieft antwoorden? Met vriendelijke groet
590 berichten
zoomalia
Beste Marta,Bedankt voor uw bericht.Helaas kan uw verzoek niet via het forum worden behandeld.Ik nodig u uit om direct contact met ons op te nemen via de contactformulieren op onze website, zodat onze klantenservice toegang kan krijgen tot uw dossier en u een persoonlijke reactie kan geven.Bedankt voor uw begrip,Tot ziens,Coralie van Zoomalia
590 berichten
zoomalia
Hallo Harmony,Bedankt voor uw bericht.Als uw bestelling niet in uw account wordt weergegeven en u geen bevestigingsmail hebt ontvangen, is het mogelijk dat de validatie niet is gelukt.Ik nodig u uit om contact met ons op te nemen via de contactformulieren op onze website, zodat we dit samen met u kunnen controleren.Tot ziens,Coralie van Zoomalia
590 berichten
zoomalia
Hallo Xavier, dank u voor uw bericht. De magnets worden toegevoegd aan de bestellingen op basis van de beschikbare voorraden. Hun aanwezigheid is dus niet systematisch. Dank u voor uw begrip, tot ziens, Coralie van Zoomalia
2 berichten
marie jose
Hallo, ik ben mijn wachtwoord vergeten, ik doe wat nodig is, maar ontvang nooit een link in mijn e-mail om het opnieuw in te stellen. DANKJE

8 berichten
aurore
Hallo, dit is het formulier en geen contactadres :) Fijne dag, Aurore
1 berichten
mario
Hallo, ik heb zojuist een bestelling geannuleerd en het is onmogelijk om contact met u op te nemen via een niet-bestaand formulier. Wanneer word ik terugbetaald? Dank u.
590 berichten
zoomalia
Goedemorgen Mario, u kunt contact opnemen met onze klantenservice per telefoon indien nodig :)Fijne dag Aurore
1 berichten
helena
Hallo,Ik heb vandaag een bestelling geplaatst (bestelling nr. JU2539616208), maar ik kon het cadeau waar ik recht op had niet toevoegen. Ik wilde graag de snack'n'roll speelgoedbal voor knaagdieren en konijnen ontvangen. Ik heb 1000 punten en de bal kost 600 punten, dus ik zou deze normaal gesproken als cadeau moeten kunnen kiezen.Ik zie uw reactie graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Mme BLANC
590 berichten
zoomalia
Hallo Helena, Ik neem rechtstreeks contact met u op vanuit uw bestelruimte bij Zoomalia om uw dossier door te nemen en u te helpen uw cadeau toe te voegen. Ik kom snel bij u terug. Coralie van Zoomalia
1 berichten
cecile
Hello, Thank you for your quick response. I did see that the ball was indeed added to my order. Thank you Best regards Ms. BLANC
2 berichten
david
Hallo, Ik heb mijn partner gesponsord, zij heeft een bestelling geplaatst en ik heb de 10.000 punten niet gekregen. Is dat normaal? De bestelling van mijn partner is nummer JU2539616208. Bedankt voor uw reactie. Vriendelijke groeten, Meneer POIRIER
590 berichten
zoomalia
Hallo David, Dank u voor uw trouw. Wat sponsoring betreft, is het helaas niet mogelijk om een persoon die in dezelfde woning woont te sponsoren. Dat is de reden waarom, ondanks het bestellen van uw partner, de sponsorpunten niet op uw account zijn bijgeschreven. Als u hier verder over wilt praten, raad ik u aan contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier dat beschikbaar is op uw klantenaccount. Fijne dag, Coralie van Zoomalia
590 berichten
zoomalia
Hello DavidAfter verification, I noticed that your account is not up to date: the registered phone number is not valid.Also, please refrain from sharing your personal information on the forum as it is accessible to everyone. For any changes to your contact details or account-related requests, please use your customer area directly.I have just sent you a message from your customer account and invite you to respond through that means so that we can take the necessary actions.See you soon,Coralie from Zoomalia
2 berichten
didier
Ik heb zojuist vernomen dat mijn bestelling niet kan worden geleverd, kunt u contact opnemen met het bezorgcentrum? Met vriendelijke groet, Didier Plesi
2 berichten
didier
Hallo, ik heb net vernomen dat mijn bestelling niet zal worden geleverd. Kunt u het nodige doen, want ze vragen me om contact met u op te nemen. Vriendelijke groeten, Didier Plesi