Contact e-mail
45 antwoorden
5 berichten
hélène

Bonjour, quel est l'email de contact pour envoyer des photos encas d'article reçus détériorés?
428 berichten
zoomalia

Bonjour Hélène,Je suis navrée pour ce désagrément.Vous pouvez contacter notre service après vente via les formulaires disponible dans l'onglet "Mon compte", "Service clients".Mes collègues vous apporteront une réponse rapidement.Bonne journée,Coralie de Zoomalia
5 berichten
hélène

Dank je
2 berichten
vincent

Hallo, Ik heb meerdere artikelen besteld, waaronder een konijnenkooi die niet geschikt is. Ik zou deze graag willen retourneren en mijn geld terug willen krijgen. Ik heb een retourformulier geprint, maar weet niet hoe ik een retourlabel met een retournummer kan krijgen om op het pakket te plakken.
428 berichten
zoomalia

Goedendag Vincent,
Voor elke herroeping zijn de retourkosten voor rekening van de klant. Het retourlabel dat op het pakket moet worden geplakt, wordt verstrekt door de Post of een ander organisme waarmee u de goederen aan ons retourneert.
Als u nog vragen heeft, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze teams via de contactformulieren die beschikbaar zijn in het tabblad "Klantenservice".
Ik wens u een fijne dag toe,
Coralie van Zoomalia
Voor elke herroeping zijn de retourkosten voor rekening van de klant. Het retourlabel dat op het pakket moet worden geplakt, wordt verstrekt door de Post of een ander organisme waarmee u de goederen aan ons retourneert.
Als u nog vragen heeft, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze teams via de contactformulieren die beschikbaar zijn in het tabblad "Klantenservice".
Ik wens u een fijne dag toe,
Coralie van Zoomalia
2 berichten
vincent

Ik heb geprobeerd dit formulier te gebruiken door op klantenservice te klikken, maar tevergeefs. Ook staat er dat ik contact moet opnemen met de klantenservice, die mij een retournummer zal geven dat ik op het pakket moet plakken.
428 berichten
zoomalia

Hallo,Bij het terugsturen van een artikel in het kader van een herroeping zijn de retourkosten en het retourlabel voor uw rekening. Ik nodig u uit om contact op te nemen met de Post. U kunt ons ook bellen op 05 54 54 00 24 als u hulp nodig heeft.Fijne dag,Coralie van Zoomalia
5 berichten
hélène

Bonjour, je viens de retrouver ce message, compliqué...bon en gros mes frais d'envoi vont me coûter plus cher que le produit. Super votre proposition. Vous pouvez fermer le dossier. Je ne pense pas que je recommanderai chez vous. Payer un produit dont une partie que je ne peux pas utiliser et pendant ce temps d'attente je n'ai pas traité mon chien, que des problèmes en fait. Bonne journée
5 berichten
hélène

U neemt uw verantwoordelijkheid niet, hoewel het verzendpakket zeer goed beschermd was. Dat het product defect aankomt, komt doordat het al defect was voor de verzending, en niet door de eerste verzending. Het is ook aan u om goed te controleren wat u verzendt. Extreem teleurgesteld, boos en moe. Fijne dag.
5 berichten
hélène

Dat is echt mensen voor hammen houden!!!
428 berichten
zoomalia

Goedemorgen Hélène,De retourkosten zijn voor de klant alleen in geval van herroeping. Mijn antwoord volgt op het verzoek van een andere klant.U kunt mijn antwoord van drie weken geleden iets hoger in de conversatie vinden, waarin ik aangaf dat u contact kunt opnemen met onze klantenservice via het tabblad "Mijn account", "Klantenservice".Ik nodig u uit om contact met ons op te nemen, ik kan u niet vinden als uw aanvragen via het forum worden gedaan.Coralie van Zoomalia
1 berichten
manon

Hallo, ik probeer contact met u op te nemen, maar ik kan het contactformulier niet vinden waar uw hulppagina's over spreken. Ik zie alleen een telefoonnummer. Kunt u mij alstublieft helpen? Bij voorbaat dank.
428 berichten
zoomalia

Hallo Manon,
Naar aanleiding van uw verzoek nodig ik u uit om de volgende link te volgen: https://www.zoomalia.com/support/question/
Eenmaal op deze pagina hebt u de mogelijkheid om te klikken op het onderwerp dat het beste overeenkomt met uw vraag, waarna u toegang krijgt tot de geschreven formulieren.
Een mooie dag,
Coralie van Zoomalia
Naar aanleiding van uw verzoek nodig ik u uit om de volgende link te volgen: https://www.zoomalia.com/support/question/
Eenmaal op deze pagina hebt u de mogelijkheid om te klikken op het onderwerp dat het beste overeenkomt met uw vraag, waarna u toegang krijgt tot de geschreven formulieren.
Een mooie dag,
Coralie van Zoomalia
1 berichten
martine

Goedendag, ik heb een bestelling geplaatst op 26 juli 2024 en ik heb het product ontvangen waar ik tevreden over ben, vooral mijn geit!!!! Ik heb het loyaliteitsprogramma per e-mail geannuleerd vóór het einde van de maand, maar toch is er op 25 augustus 21 euro afgeschreven. Het gaat om de bestelling 33341570. Met vriendelijke groet,
41 berichten
josé

Waarom blijven jullie ons het "Web loyalty" kortingsprogramma voorstellen, waarbij we moeten betalen voor korting? Bij mijn laatste bestelling werd mij een "korting" van ongeveer 17 € aangeboden, een korting die mij meer dan 20 € PER MAAND zou kosten!!! Dat is echt een prachtig en grandioos idee ♡. Men zou een medaille moeten uitreiken aan de uitvinders.
4 berichten
julien

Dankjewel José voor deze vraag!! Ik kijk uit naar het antwoord
428 berichten
zoomalia

Hallo,
Ik kom terug op uw verzoeken. Remises & Réductions is een e-shopping-service aangeboden door Webloyalty, een onafhankelijke partner van "ZOOMALIA". Het stelt u in staat om te besparen op uw online aankopen via gedeeltelijke terugbetalingen op het bedrag excl. BTW van uw aankopen.
Voor meer informatie, bezoek www.remisesetreductions.fr.
U kunt ook contact opnemen met hun klantenservice:
Email: [email protected]
Telefoon: 0800 908 444 (gratis oproep) van maandag tot vrijdag van 9u tot 21u en op zaterdag van 10u tot 17u
Post: CS.GECIP Remises & Réductions / Klantenservice - CS 90028, 124 rue de Verdun, 92816 PUTEAUX Cedex.
Aarzel niet om ons te contacteren als u verdere vragen heeft.
Fijne dag nog,
Coralie van Zoomalia
Ik kom terug op uw verzoeken. Remises & Réductions is een e-shopping-service aangeboden door Webloyalty, een onafhankelijke partner van "ZOOMALIA". Het stelt u in staat om te besparen op uw online aankopen via gedeeltelijke terugbetalingen op het bedrag excl. BTW van uw aankopen.
Voor meer informatie, bezoek www.remisesetreductions.fr.
U kunt ook contact opnemen met hun klantenservice:
Email: [email protected]
Telefoon: 0800 908 444 (gratis oproep) van maandag tot vrijdag van 9u tot 21u en op zaterdag van 10u tot 17u
Post: CS.GECIP Remises & Réductions / Klantenservice - CS 90028, 124 rue de Verdun, 92816 PUTEAUX Cedex.
Aarzel niet om ons te contacteren als u verdere vragen heeft.
Fijne dag nog,
Coralie van Zoomalia
12 berichten
dominique

Hallo, men vraagt mij om video's te maken maar ik maak geen video's meer omdat alle video's die ik gemaakt had verwijderd zijn. Ik heb gekeken naar wat jullie willen en dat is niet mijn ding. Gewoon een persoon die het pakket opent en het product toont. Ik liet daarnaast ook mijn honden de paté en de brokken van Zoomalia eten zien, spelen met de Zoomalia speeltjes en ik maakte grappige commentaren die ik aan een heleboel vrienden had laten zien die het erg leuk vonden. Ik deed dit voor alle producten die ik bij jullie gekocht had. Dus ik was erg teleurgesteld en ik heb geen video's meer gemaakt. Dit doet echter niets af aan jullie producten die geweldig zijn en aan de vriendelijke en positieve reacties bij elk van mijn oproepen.
428 berichten
zoomalia

Hallo Dominique,De video's op de website moeten aan bepaalde voorwaarden voldoen om goedgekeurd te worden, dit stelt ons in staat om de toevoegingen te reguleren en relevante inhoud aan onze klanten aan te bieden.Voel je vrij om je video's op social media te posten en ons te vermelden als je dat wilt!Ik sta tot je beschikking,Coralie van Zoomalia
1 berichten
marie-agnes

Hallo, ik heb geen magneet ontvangen bij mijn laatste 3 bestellingen, hoe komt dat?
12 berichten
dominique

Het is omdat ik niet van je video's hou, omdat ik ze saai vind, dat ik er niet meer naar kijk. Ik hou van wat leeft, wat beweegt, dat laat zien dat dieren waarderen wat we hen geven en niet van een persoon die gewoon het pakket opent en het product beweegt. Mijn mening over je video's verandert niets aan wat ik van Zoomalia vind, wat voor mij heel positief is. Met vriendelijke groet.
428 berichten
zoomalia

Hallo Marie-Agnès, het versturen van een magneet bij een bestelling gebeurt eenmaal per maand, afhankelijk van de beschikbaarheid, aangezien onze merchandise soms het slachtoffer is van hun groot succes, zoals aangegeven op de site. Ik wens je een hele fijne dag, evenals je huisdieren. Coralie van Zoomalia
428 berichten
zoomalia

Hallo Dominique, bedankt voor uw reactie. Onze website is continu in ontwikkeling en uw opmerkingen helpen ons om te verbeteren. Ik blijf tot uw beschikking en wens u een fijne dag, Coralie van Zoomalia
1 berichten
nuno

Hallo. Ik ben in Portugal en ik ben een vaste klant. Ik probeer sinds maandag een bestelling te plaatsen, maar aan het einde word ik steeds doorgestuurd naar de inlogpagina. Kun je helpen?
428 berichten
zoomalia

Hallo Nuno,Het spijt me dat u een probleem ondervindt.Probeer uw account uit te schakelen en opnieuw in te schakelen. U kunt ook controleren of u op de site "zoomalia.pt" bent.Als het probleem aanhoudt, neem dan contact met ons op via de contactformulieren "Mijn account" en "Klantenservice".Tot ziens,Coralie van Zoomalia
1 berichten
pierre-luc

Hallo, ik heb net de app gedownload, maar ik heb de 1000 loyaliteitspunten niet ontvangen.
428 berichten
zoomalia

Hallo Pierre-Luc,Bedankt voor uw bericht.Na het downloaden van de applicatie kan het enkele uren duren voordat de 1.000 loyaliteitspunten zichtbaar zijn op uw account.Ik raad u aan om even geduld te hebben en het later opnieuw te controleren.Als de punten na 24 uur nog niet zijn bijgeschreven, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We helpen u graag verder.Ik wens u een fijne dag.Coralie van Zoomalia
1 berichten
micheline

Hallo, ik zou mijn bestelling geleverd krijgen op 24/12 en nu wordt mij verteld dat de levering uiterlijk op 2/01 zal plaatsvinden. Als ik dit had geweten, had ik ergens anders besteld. Bovendien hebben jullie het geld al geïncasseerd. Ik ben helemaal niet tevreden.
2 berichten
christine

Hallo, ik heb een bestelling geplaatst voor twee zakken Optimus Sterilised Kip brokken. De eerste is in orde. De tweede is half beschimmeld aan de onderkant. Het is zinloos om twee zakken te bestellen als ik de tweede niet kan gebruiken gezien de houdbaarheidsdata. Mijn hond eet niet genoeg in een maand... Omdat ik bij aankomst niet naar de data heb gekeken, waren de zakken misschien bijna over datum. Ik ben nu erg bezorgd om hetzelfde product opnieuw te bestellen. MVG
428 berichten
zoomalia

Hallo Micheline,
Het spijt me voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij de levering van je bestelling. Ik nodig je uit om rechtstreeks vanuit je klantenaccount een klacht in te dienen.
Een fijne dag gewenst,
Hélène van Zoomalia
Het spijt me voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij de levering van je bestelling. Ik nodig je uit om rechtstreeks vanuit je klantenaccount een klacht in te dienen.
Een fijne dag gewenst,
Hélène van Zoomalia
428 berichten
zoomalia

Hallo Christine, Naar aanleiding van uw bericht nodig ik u uit om een klacht in te dienen rechtstreeks vanuit uw klantenaccount. Fijne dag, Hélène van Zoomalia
2 berichten
Élise

Pakket vandaag ontvangen, er ontbreken 5 artikelen. Video gemaakt om te bewijzen dat het pakket goed was afgesloten. Doos opnieuw verpakt door DPD.
428 berichten
zoomalia

Hallo Elise, ik heb op een andere plek in het forum op je gereageerd. Ik nodig je uit om een klacht in te dienen vanuit je klantenaccount. Fijne dag, Hélène van Zoomalia
2 berichten
christine

Hallo, ik heb een dubbele papegaaienkooi besteld die ik op 09/01/25 heb ontvangen. De volgende dag merkte ik bij het openen van de 3 pakketten (inhoud zeer slecht verpakt) dat er een pakket ontbrak om de kooi in elkaar te zetten. Er ontbreken roosters en moeren. Ik heb u een klacht gestuurd met de vermelding van alle nuttige nummers die op de 3 dozen staan. Het ontbreekt me aan doos 1/4 met schroeven en moeren. Helaas lukt het me niet om foto's te sturen, dus ik hoop echt dat u het nodige zult doen om mijn bestelling zo snel mogelijk aan te vullen, zelfs zonder de foto's. Met vriendelijke groet, Christine
428 berichten
zoomalia

Hallo Christine, bedankt voor uw bericht. Als u al een klacht heeft ingediend, zal ons team zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om deze situatie op te lossen. Wij doen ons uiterste best om uw bestelling snel af te ronden. Dank u voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Coralie van Zoomalia
2 berichten
christine

Bedankt Coralie, ik hoop echt dat ik mijn ontbrekende pakket ontvang. Met vriendelijke groet
2 berichten
Hallo, wanneer bent u van plan de terugbetaling voor een geannuleerde bestelling te doen? Mijn rekening is afgeschreven en ondanks mijn verzoeken wacht ik nog steeds op mijn geld.
428 berichten
zoomalia

Hallo Ariane, Uw verzoeken zijn goed ontvangen en verwerkt. U heeft vanmorgen een definitief antwoord ontvangen. Ik nodig u uit om uw e-mails te controleren. Een fijne dag gewenst, Coralie van Zoomalia
1 berichten
nathalie

Hallo, bij mijn laatste bestelling in de maand januari heb ik een abonnement afgesloten om mijn Zoomalia-punten te verdrievoudigen waarvoor ik 9,90 euro heb betaald. Tot mijn grote verrassing stel ik vast dat ik niet alleen geen verdrievoudigde punten heb ontvangen voor mijn bestelling van meer dan 340 euro, maar ik heb helemaal geen punten ontvangen omdat de 610 punten er al waren vóór deze laatste bestelling en ik heb nog steeds 610 punten! Een ander probleem is dat ik betaal voor de sms-service om op de hoogte te worden gebracht van mijn levering en ik ontvang geen berichten via deze weg!
428 berichten
zoomalia

Hallo Nathalie, Het spijt me voor de ongemakken die u heeft ondervonden. Om de situatie beter te begrijpen en op te lossen, nodig ik u uit om contact met ons op te nemen via ons speciale formulier. We zijn niet in staat om deze klacht via het forum te behandelen en het is belangrijk voor ons om uw dossier grondig te onderzoeken om een oplossing te bieden. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking voor verdere vragen. Tot binnenkort, Coralie van Zoomalia
1 berichten
pascal

Hallo. Ik wacht op informatie over het percentage vers en gedehydreerd vlees in de Brokaton hondenvoer voor intensieve activiteiten en krijg geen antwoord via e-mail of telefoon sinds gisterochtend. Het is jammer.
89 berichten
mathieu

Hallo Pascal, Het percentage gedehydreerd vlees in de Brokaton Runner brokken is 35%. Er zit geen vers vlees in deze brokken. We wensen u een fijne dag, Het Zoomalia-team

1 berichten
rita

Hallo, ik heb net een bestelling geplaatst maar als ik naar mijn account ga, zie ik niets, terwijl de overboeking wel is gedaan. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze is verwerkt? Dank u.
428 berichten
zoomalia

Hallo Rita,De doorlooptijd voor het ontvangen van een overschrijving bedraagt over het algemeen 48 tot 72 uur (exclusief weekenden). Zodra de overschrijving is ontvangen, wordt uw bestelling bevestigd en ontvangt u een bevestigingsmail.Als u nog andere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Tot ziens,Coralie van Zoomalia
1 berichten
yaël

Hallo, ik heb op 19 februari een bestelling geplaatst en ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. De bestelling wordt niet weergegeven op mijn account, en toch is mijn bankrekening wel gedebiteerd. Wat moet ik doen?
428 berichten
zoomalia

Hallo Yaël, Als u geen bevestigingsmail hebt ontvangen en uw bestelling niet in uw klantaccount verschijnt, is het waarschijnlijk dat deze niet is doorgegaan. Ik nodig u uit om de bestelgeschiedenis in uw account te controleren. Als de bestelling daar niet staat, kunt u deze opnieuw plaatsen. Het is mogelijk dat er een bankautorisatie op uw account verschijnt, maar deze zou binnen 48 uur moeten verdwijnen als de transactie niet is voltooid. Ons team blijft beschikbaar indien nodig, Coralie van Zoomalia