Vraag, productdiscussies CROCORICO Mousse zonder granen voor kittens en zogende katten 100% Frans met gevogelte

8 antwoorden
Evelyne
2 berichten
evelyne
Hallo, bestaan de 200g blikjes niet meer voor volwassen katten? Behalve die van 85g, (wat niet erg rendabel is als je 8 katten hebt, net zoals 400g blikjes zeer gewaardeerd zouden worden voor grote gezinnen
Valerie
2 berichten
valerie
Hallo, inderdaad, ik heb alleen blikjes van 200grs voor kittens gevonden... als iemand informatie heeft, hoor ik het graag. Fijne dag
Marine
1 berichten
marine
Hallo, Zou het mogelijk zijn om de gedetailleerde samenstelling van dit schuim te kennen? Met de vitamines, mineralen, taurine enz? Bedankt bij voorbaat
Lisa
40 berichten
lisa
Hallo, het bestand is bijgewerkt met al deze informatie. Aarzel niet om er een kijkje op te nemen. Heerlijke dag gewenst, het Zoomalia-team
Laurent
1 berichten
laurent
Bonsoir, Y-a-t-il des céréales ou des légumes dans cette mousse?Merci
NATHALIE
1 berichten
nathalie
Goedenavond. Er zitten geen granen of groenten in deze mousse.
virginie
5 berichten
virginie
goedenavond, er zijn alleen stukken natuurlijk vlees, ik vind het echt goed, ik bewaar het in de koelkast met een klein deksel en de mousse blijft romig terwijl andere hard worden, mijn katten zijn er gek op

Cookiebeleid
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u gemakkelijker te makenof soortgelijke tools om uw aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren, de levering van gepersonaliseerde reclame, statistieken om te begrijpenhoe onze klanten onze diensten gebruikenOnze vertrouwde partners(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)gebruiken deze tools ook voor advertentiedoeleinden, als onderdeel van onze onze weergave van gepersonaliseerde of niet-gepersonaliseerde reclame.U kunt uw cookievoorkeuren op elk moment wijzigentoegankelijk vanuit je account..
Gebruik en doeleinden van de verwerking van uw gegevens
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u.... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord Doorgaan zonder te accepteren
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.