Vraag, productdiscussies CROCORICO Graanvrije Mousse voor Kat 100% Frans
28 antwoorden
2 berichten
armelle

Hallo, ik zou graag willen weten of jullie de voorraad van kip/zeeduivel/zeewier uit Bretagne (recept 2) weer gaan aanvullen, want ik kan het niet meer vinden. Bedankt Met vriendelijke groet
11 berichten
lisa

Hallo, Deze smaak is niet meer beschikbaar bij onze leverancier, dus we hebben geen voorraad gepland voor deze referentie. Prettige dag, Lisa van Zoomalia
2 berichten
catherine

Ik gaf het aan mijn 3 katten, 2 mannetjes en een vrouwtje, de kleine niet te veel want ze is delicaat.
1 berichten
maryse

Mijn kat vond het helemaal niet leuk
1 berichten
barbara

De mijne ook niet. Geen succes
2 berichten
frédérique

Hallo, weet u hoe lang je het geopende blik in de koelkast kunt bewaren?
2 berichten
corinne

1 jour
Elle est petit
moi
il fait un repas avec
et dévore tout
2 berichten
corinne

Pardon deze 4 dagen goed gesloten
1 berichten
anne

Ik geef kleine hoeveelheden aan mijn 2 katten. Het is hun kleine plezier en het stelt me ook in staat om indien nodig een behandeling of medicijn te mengen. De doos gaat 3 keer mee. Ik doe de inhoud over in een kleine luchtdichte doos die ik soms 10 dagen in de koelkast bewaar.
1 berichten
sandrine

Hallo, ik wil graag weten of we als vereniging in aanmerking komen voor speciale tarieven. Bij voorbaat dank.
481 berichten
zoomalia

Hallo,
Ja, inderdaad bieden wij speciale tarieven aan voor verenigingen en professionals.
Om te weten hoe u verder moet gaan, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze klantenservice :)
Fijne dag verder,
Met vriendelijke groet,
Aurore van Zoomalia

1 berichten
patricia

Ik dacht mijn 12-jarige poes Hemy een plezier te doen door haar deze mousse aan te bieden, maar helaas wilde ze het niet. (Mijn honden vonden het heerlijk
1 berichten
nadia

Hallo, ik zou graag willen weten of het gemengd is in de partijen, want ik wilde 6 kippen en 6 eenden bestellen, maar alles werd in dezelfde regel gezet. Bedankt
2 berichten
alexandra

Ik heb ze zojuist besteld en voor mij zijn dat 6 dozen van dezelfde smaak in een partij
1 berichten
aurélie

Hallo,
Ik heb dit merk pas ontdekt via jullie magazine dat ik ontving bij mijn laatste bestelling van deze week. Ik kijk ernaar uit om deze nieuwe Franse paté aan mijn kat te laten proeven. Op dit moment is er echter niet veel keuze wat betreft smaken. Mijn kat houdt vooral van tonijn. Denken jullie erover om later meer smaken aan te bieden?
Bedankt!
Aurélie
Ik heb dit merk pas ontdekt via jullie magazine dat ik ontving bij mijn laatste bestelling van deze week. Ik kijk ernaar uit om deze nieuwe Franse paté aan mijn kat te laten proeven. Op dit moment is er echter niet veel keuze wat betreft smaken. Mijn kat houdt vooral van tonijn. Denken jullie erover om later meer smaken aan te bieden?
Bedankt!
Aurélie
44 berichten
sophie

Bonjour,
Pour le moment, nous n'avons pas prévu de proposer de nouvelles recettes, mais effectivement ce serait une bonne idée ;-)
Nous allons voir ce que nous pouvons faire.
Bien à vous,
Sophie de Zoomalia
1 berichten
isabelle

hallo, kan dit gegeven worden aan een gesteriliseerde kat? bedankt
2 berichten
carla

Hallo, ik geef het aan mijn twee gesteriliseerde katten zonder probleem
1 berichten
laetitia

Hallo, ik geef hetzelfde eten aan mijn gesteriliseerde poes en heb geen problemen. Fijne dag
1 berichten
corinne

Ik geef het zonder problemen aan mijn zes oudere gecastreerde katten.
1 berichten
nadine

Hallo, 8 gesteriliseerde katten van 6 tot 17 jaar... ze eten het zonder problemen en waarderen het enorm, vooral mijn 2 oudste zonder tanden!! :-)

5 berichten
christina

Bonjour,Serait-il possible de connaître les taux de taurine?Merci
44 berichten
sophie

Hallo, hier is de taurine: 480 mg.Met vriendelijke groet,Sophie van Zoomalia
1 berichten
noémie

Hallo,Zou het mogelijk zijn om de fosfor- en calciumgehalten van het zeekip, zeeduivel en zeewier te weten?Alvast bedankt.
2 berichten
annie

HalloHier zijn de gevraagde percentages Fosfor: 1,02%Calcium: 0,23%Koolhydraten: 3,00%.Met vriendelijke groeten,Annie
1 berichten
cecile

Hallo,Wat betekent de afkorting "vsm" in de ingrediëntenlijst? Ingrediënten: Hart van eend en kip: kip 40% (hart en lever, maag, vsm), eend 15% (vsm), kalkoen 15% (vlees), mineralen.Wat is de herkomst van het gebruikte vlees? Heeft het het HFC-keurmerk (geschikt voor menselijke consumptie)?
1 berichten
francois

VSM is Vlees dat Mechanisch is Gescheiden, het wordt gebruikt om te recupereren wat mogelijk is van de karkassen, oftewel wat overblijft nadat het "nobele" vlees is verwijderd. Dit zie je aan het asgehalte dat iets te hoog is (het zou niet meer dan 2 of maximaal 3% moeten zijn), dus het wordt bereid uit de restanten. Er zijn veel ergere dingen, maar er zijn ook betere in premium voedsel.
13 berichten
yasmina

Hallo, ik had graag het fosforgehalte en het koolhydraatgehalte willen weten, die twee belangrijke elementen zijn maar niet in uw beschrijving worden vermeld.
1 berichten
pascale

Hallo, Er staat een antwoord in de andere reacties, hier is het voor u opgeschreven:Fosfor: 1,02%Calcium: 0,23%Koolhydraten: 3,00%.