Vraag, productdiscussies Draagtas voor katten en kleine honden ZOLIA Venisa
17 antwoorden
3 berichten
alice

Hallo, wat is het gewicht van de tas alstublieft? Het is belangrijk dit te vermelden vanwege de beperkingen die door luchtvaartmaatschappijen worden opgelegd. Bedankt!
1 berichten
alyssia

Hallo,Kan deze tas geschikt zijn voor een reuzen vlinder konijn?Bedankt
1 berichten
isabelle

Hallo, is deze tas geschikt voor een Continentale Dwergspaniël (Papillon)? Dank u
1 berichten
elsa

Hallo, is deze tas goedgekeurd om een dier in de cabine te vervoeren door luchtvaartmaatschappijen (met inachtneming van het gewicht van 8 kg natuurlijk)? Alvast bedankt.
1 berichten
manuel

hallo, om op uw vraag te antwoorden hangt het allemaal af van welke luchtvaartmaatschappij u neemt. Ik heb het gekocht voor een vlucht met Air France en het is geaccepteerd. Normaal gesproken is de grootte correct en wordt het geaccepteerd, maar voor de zekerheid kunt u het beste informeren bij de maatschappij waarmee u gaat reizen.
1 berichten
cécile

Hallo, ik ben ook met Air France en Air Saint-Pierre gereisd met deze draagtas voor mijn kat (ongeveer 5 kg zonder de tas) zonder enig probleem voor de luchtvaartmaatschappijen die gebruikt zijn. Deze tas wordt door mijn kat aanbeden, het is zeer comfortabel en erg handig om te kunnen controleren of alles goed gaat en zelfs om hem tijdens de lange reis te aaien met de verschillende mogelijke openingen. Ik ben er zeer tevreden over en mijn kat waardeert het, want hij gaat er zelfs in terug als we in huis zijn (ik heb het hem ter beschikking gesteld, open en hij gaat er regelmatig heen)
1 berichten
sylvie

Hallo, een heel goede aankoop en niet alleen voor honden en katten. We hebben onze dwergkonijn mee op vakantie genomen - 700 km zonder problemen - hij heeft ruimte en de ventilatie is top - heel praktisch en stevig.
1 berichten
annie

Hallo, kunnen we daar de autogordel doorheen doen?
1 berichten
olivier

Er zijn geen speciale bevestigingen voor de riem, maar het is gemakkelijk om de tas te blokkeren door de riem eromheen te doen voor noodoplossingen.
1 berichten
léa

Deze draagtas is erg handig en groot genoeg voor mijn grote kat die ongeveer 7kg weegt. En de tas lijkt vrij stevig. Zeer tevreden.
1 berichten
sophie

Bonjour, ce sac de transport est-il accepté en avion ??Merci d'avance
1 berichten
sophie

Hallo, hij is toegelaten in de cabine bij Air France. Ik had het hen telefonisch gevraagd.
1 berichten
nathalie

Goedenavond, de draagtas is erg handig en mijn kat waardeert het zeer, ik raad het aan als u een kleine hond en een kat heeft, gezien mijn kat 4,5 kg weegt
1 berichten
jerome

Hallo, ik ga u dezelfde vraag stellen als Gaultier_T. Kunt u het gewicht van de lege zak aangeven alstublieft? Alvast bedankt.
2 berichten
florence

Hallo, De tas zonder het kussen of de schouderriem weegt 903 g. Met vriendelijke groet.
1 berichten
christophe

Zeer tevreden met deze draagtas voor kleine katten. Super handig en wasbaar. Een minpuntje is de kwaliteit van de sluitingen. Fragiel plastic.
1 berichten
laurianne

Hallo, De tas weegt ongeveer 900g zonder het kleine kussentje en de schouderriem :) Met vriendelijke groet
1 berichten
jean luc

Hallo, kunt u mij alstublieft het gewicht van de lege tas aangeven? Zonder het kussen en de schouderriem :-) hartelijk dank!