Vraag, productdiscussies FELIX Duo Selection natvoer
3 antwoorden
2 berichten
christiane
Waarom, wanneer men een winkelwagentje voorbereidt en het 24 tot 48 uur laat wachten, stijgen de prijzen van de producten die aanvankelijk in dat winkelwagentje werden geselecteerd net voordat de bestelling wordt betaald? Regelmatig en weerzinwekkend probleem bij het concretiseren van de bestelling. De leverancier beslist, de klant ook... Toch behoorlijk geïrriteerd...
5 berichten
jacqueline
Dit is mij nog nooit overkomen, mijn laatste bestelling stond vier dagen in het winkelmandje, en bij het afrekenen om mijn aankoop te bevestigen, heb ik met de kaart betaald en altijd hetzelfde prijs zien staan. Helaas kan ik u daar niet meer over vertellen.

8 berichten
aurore
Goedemorgen Christiane, Het bedrag kan variëren afhankelijk van de verzendkosten (express, prioritair, meerdere pakketten, enz.). Ik raad u aan rechtstreeks contact op te nemen met onze klantendienst via het formulier op de website :) Een fijne dag, Aurore van Zoomalia
1 berichten
sabine
TRADUCTION "Hallo, gewoon een antwoord op je vraag, zoals hierboven vermeld, heb ik al bestellingen geplaatst bij ZOOMALIA en ik heb nog nooit problemen gehad met prijswijzigingen op artikelen. Misschien heeft dit te maken met de afstand, de kilometerstand, is het tarief gestegen? Dat is het enige wat ik kan bedenken."