Vraag, productdiscussies Waterdichte grijze plaid Zolia - 2 maten beschikbaar

98% van klanten

bevelen dit product aan

5 antwoorden
KARINE
1 berichten
karine fr
Hallo, zou ik de lengte en breedte kunnen weten? Ik heb de maten gezien, maar welke is de lengte en welke is de breedte? Met vriendelijke groet
Bastien
1 berichten
bastien fr
Ik begrijp de vraag niet, het is een rechthoek dus er is geen sprake van breedte en lengte, je zet hem neer zoals je wilt.
Mallory
1 berichten
mallory fr
Hallo, is het mogelijk om het plaid in de droger te doen? Dank u.
Sophie
48 berichten
sophie fr
HalloHet is niet mogelijk om de plaid in de wasdroger te doen. Met vriendelijke groet, Sophie van Zoomalia
Adrien
3 berichten
adrien fr
Hallo,Het is beter om het kleed in de open lucht te laten drogen, want een droger kan het beschadigen. Of anders kunt u een luchtontvochtiger gebruiken, wat veel zuiniger en milieuvriendelijker is.Fijne dag :)
Adrien
3 berichten
adrien fr
Hallo, Het is beter om het kleed aan de lucht te laten drogen, want de droger kan het beschadigen. Of gebruik anders een luchtontvochtiger, wat veel zuiniger en milieuvriendelijker is. Fijne dag :)

Cookiebeleid
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u gemakkelijker te makenof soortgelijke tools om uw aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren, de levering van gepersonaliseerde reclame, statistieken om te begrijpenhoe onze klanten onze diensten gebruikenOnze vertrouwde partners(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)gebruiken deze tools ook voor advertentiedoeleinden, als onderdeel van onze onze weergave van gepersonaliseerde of niet-gepersonaliseerde reclame.U kunt uw cookievoorkeuren op elk moment wijzigentoegankelijk vanuit je account..
Gebruik en doeleinden van de verwerking van uw gegevens
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u.... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord Doorgaan zonder te accepteren
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.