Vraag, productdiscussies HILL'S Science Plan Adult Sterilised Cat voor gesteriliseerde katten met zalm
100% van klanten
bevelen dit product aan
8 antwoorden
1 berichten
sophie
Altijd tevreden sinds 3 jaar, ongeacht de smaak.
3 berichten
maeva
Raar, geen zorgen van mijn kant

1 berichten
sophie
Hallo, hetzelfde hier, mijn tas kleeft de brokjes niet, mijn kat is er nog steeds dol op. Als de brokjes plakken, denk ik, zoals eerder gezegd, dat het door vochtigheid komt. Is het pakket zonder gaten aangekomen? Heeft de zak geen gat? Want als de brokjes in contact zijn geweest met water, gaan ze rotten, en dat is waarschijnlijk waarom de katten ze niet meer willen eten. Anders contact opnemen met de service om te zien of er geen probleem is met de batch! Dat kan gebeuren. Veel succes.
1 berichten
abygaël
Goedendag, ik ben nog niet eerder met dit soort problemen geconfronteerd. U zou contact moeten opnemen met de klantenservice. Fijne dag

5 berichten
agnes
Hallo, mijn twee katten eten deze brokjes sinds een jaar, maar op de zak van mijn laatste bestelling eten ze niet meer en ik realiseerde me dat de brokken plakken! Heb je dit probleem gehad en weet je waarom?
1 berichten
emilie
Goedendag Ik heb nu een pakket en nee, de brokjes plakken niet. Heeft u contact opgenomen met de klantenservice?
1 berichten
grégory
Hallo, ik had zelf geen problemen. Zijn ze misschien vochtig geworden? Neem misschien contact op met de klantenservice
3 berichten
marie
Ik heb dit probleem nog nooit gehad, maar mijn katten waren in het begin geïnteresseerd in deze brokjes, nu interesseren ze hen niet meer
1 berichten
sara
Hello, I regularly use this brand and this has never happened to me before. Perhaps indeed, your particular package had a packaging issue. Have a nice day