Hulp nodig in Occitanië

1 antwoord
Camille
1 berichten
camille
Hallo! Ik weet niet zeker of dit de juiste plek is om te posten, maar ik heb hulp nodig. Ik maak deel uit van een kleine vereniging en we zijn net gebeld om te interveniëren in een dorp. Na twee dagen tellen, heb ik 21 kittens geteld, minstens 3 kattenmoeders en twee katers. De volwassen katten en 6 kittens zijn gezond, maar veel kleintjes zijn ziek - in totaal 13: die ik allemaal bij me thuis heb genomen om ze te verzorgen, want bij sommigen is de ziekte zo ver gegaan dat ze geënucléerd moeten worden ;-; We hebben gastgezinnen nodig die zich comfortabel voelen met zorg (oogzalf + antibiotica) of die bereid zijn om 1 moeder en twee/drie gezonde kleintjes te nemen. We hebben ook melkpoeder (biocanina of beaphar), brokken, of donaties nodig voor de enucleaties. Iedereen is zeer sociaal, ook de volwassenen en sommigen zijn al adopteerbaar. Voel je vrij om onze Facebookpagina "ethiq animale" te bezoeken voor meer informatie, ik zal proberen deze zo veel mogelijk bij te werken. Ik weet niet meer tot wie ik me moet wenden, de situatie is verschrikkelijk en deze kleintjes verdienen dit niet T-T Dank aan iedereen
Alice
1 berichten
alice
Hé, hallo, ik weet niet of ik ook mag antwoorden. Wat betreft uw noodgevallen, ik kan niet echt helpen, behalve door u misschien een paar zakjes natvoer te geven (helaas niet veel, aangezien al mijn katten sinds kort medisch voer krijgen). En ik heb er al drie, dus het is voor mij niet mogelijk om een vierde of meer in mijn T3 onderdak te bieden. Bovendien woon ik vrij ver weg van u in Occitania - in een mooie roze stad - en ik heb geen enkele manier om me te verplaatsen. Desondanks, als u in de buurt bent, aarzel dan niet om het te laten weten. Vooral als u ook nog wat speeltjes/dekens nodig heeft met of zonder gaten/krabpaal in zeer goede staat die al mijn katten negeren. In ieder geval veel positieve gedachten aan u en aan die schattige pluizenbollen die het beste verdienen. Bedankt voor al het werk dat u voor hen doet!

Cookiebeleid
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u gemakkelijker te makenof soortgelijke tools om uw aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren, de levering van gepersonaliseerde reclame, statistieken om te begrijpenhoe onze klanten onze diensten gebruikenOnze vertrouwde partners(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)gebruiken deze tools ook voor advertentiedoeleinden, als onderdeel van onze onze weergave van gepersonaliseerde of niet-gepersonaliseerde reclame.U kunt uw cookievoorkeuren op elk moment wijzigentoegankelijk vanuit je account..
Gebruik en doeleinden van de verwerking van uw gegevens
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u.... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord Doorgaan zonder te accepteren
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.