Ik kan Zomalia niet bereiken met het nummer dat op internet staat?

5 antwoorden
alain
1 berichten
alain
Hallo, ik kan geen contact opnemen met Zoomalia via het nummer dat op internet wordt gegeven, waarom niet?
Zoomalia
590 berichten
zoomalia
Hallo Alain,Ons team is beschikbaar per geschreven bericht via de formulieren of telefonisch op 05 54 54 00 24.Het is mogelijk dat de wachttijd wordt verlengd, afhankelijk van het aantal oproepen. U kunt er echter op vertrouwen dat we er alles aan doen om elke klant zo snel mogelijk te antwoorden.Een fijne dag verder.Coralie van Zoomalia
mederic
2 berichten
mederic
Hallo, ik begrijp niet waarom ik je telefonisch niet kan bereiken. Ik probeer je al veertig minuten te bellen.
mederic
2 berichten
mederic
Hallo Ik begrijp het niet. Ik probeer je al 40 minuten te bellen. Niemand reageert. Waarom?
Zoomalia
590 berichten
zoomalia
Hallo Mederic, Ik begrijp uw frustratie en ik bied onze excuses aan voor het wachten. Wij doen ons uiterste best om al onze klanten te helpen, maar de stroom van oproepen kan soms erg hoog zijn, waardoor de wachttijden langer worden. We nodigen u uit om opnieuw contact met ons op te nemen of ons via de contactformulieren op onze website te bereiken voor een snelle reactie. Bedankt voor uw begrip. Tot ziens, Coralie van Zoomalia
Zoomalia
590 berichten
zoomalia
Hallo Patrick, Heeft u een bestelnummer? U kunt contact met ons opnemen via het formulier op de site en we zullen u zo snel mogelijk antwoorden :) Fijne dag, Aurore

Cookiebeleid
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u gemakkelijker te makenof soortgelijke tools om uw aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren, de levering van gepersonaliseerde reclame, statistieken om te begrijpenhoe onze klanten onze diensten gebruikenOnze vertrouwde partners(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)gebruiken deze tools ook voor advertentiedoeleinden, als onderdeel van onze onze weergave van gepersonaliseerde of niet-gepersonaliseerde reclame.U kunt uw cookievoorkeuren op elk moment wijzigentoegankelijk vanuit je account..
Gebruik en doeleinden van de verwerking van uw gegevens
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u.... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord Doorgaan zonder te accepteren
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.