Vraag, productdiscussies Kerbl Bescherm band voor honden

92% van klanten

bevelen dit product aan

6 antwoorden
MIREILLE
3 berichten
mireille
Hallo - Mijn kleine Yorkie moet een anale knobbel laten verwijderen, zou de Kerbl-hoofdkraag kunnen voorkomen dat ze zich op die plek likt? Ze moet drie weken beschermd blijven.
johanna
1 berichten
johanna
Hallo, Kan deze kraag voorkomen dat een hond zichzelf likt aan de achterkant na castratie? Bedankt alvast voor uw antwoorden.
EMMANUELLE
1 berichten
emmanuelle
Bonjour, ik heb dit soort kraag gekozen omdat mijn lieverd grote huidproblemen had en aan zijn poten, buik en binnenkant van de dijen likte. Het heeft goed geholpen. Comfortabeler dan de plastic kragen. Gewoon de juiste maat vinden.
maithe
1 berichten
maithe
Bonjour Oui tout à fait je l’avais acheté suite à la castration de mon petit chien de race épagneul papillon
Marie-France
3 berichten
marie-france
Bonjour. Oui tout à fait, j'ai acheté cette collerette avant la castration de mon chien.Il faut prendre la bonne taille sinon votre chien arrivera à l'enlever
nathalie
1 berichten
nathalie
Hallo, ik heb deze kraag voor mijn Lhassa Apso gekocht, top
Frederique
1 berichten
frederique
Ik heb het gekocht, het is erg goed, maar mijn hond vond het niets, dus heb ik gekozen voor een operatiebody. Zeer effectief, comfortabel, praktisch

Cookiebeleid
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u gemakkelijker te makenof soortgelijke tools om uw aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren, de levering van gepersonaliseerde reclame, statistieken om te begrijpenhoe onze klanten onze diensten gebruikenOnze vertrouwde partners(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)gebruiken deze tools ook voor advertentiedoeleinden, als onderdeel van onze onze weergave van gepersonaliseerde of niet-gepersonaliseerde reclame.U kunt uw cookievoorkeuren op elk moment wijzigentoegankelijk vanuit je account..
Gebruik en doeleinden van de verwerking van uw gegevens
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u.... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord Doorgaan zonder te accepteren
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.