Klantenservice internetbestelling
16 antwoorden
1 berichten
tiffany

Hallo, wat is het contactnummer voor een klacht na een bestelling op de website? Bedankt voor uw antwoord!
509 berichten
zoomalia

Hallo Tiffany,
Om u zo goed mogelijk te helpen, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via het formulier dat beschikbaar is op uw account:
- Mijn account
- Bekijk al mijn bestellingen
- Klantenservice
Het telefoonnummer zal worden gecommuniceerd zodra het formulier is ingevuld.
Onze adviseurs zullen u een antwoord en een oplossing geven na ontvangst van uw verzoek.
Fijne dag,
Coralie van Zoomalia
Om u zo goed mogelijk te helpen, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via het formulier dat beschikbaar is op uw account:
- Mijn account
- Bekijk al mijn bestellingen
- Klantenservice
Het telefoonnummer zal worden gecommuniceerd zodra het formulier is ingevuld.
Onze adviseurs zullen u een antwoord en een oplossing geven na ontvangst van uw verzoek.
Fijne dag,
Coralie van Zoomalia
2 berichten
martine

Hallo, wat te doen als DPD zegt dat het pakket is bezorgd, maar er niets is aangekomen?
509 berichten
zoomalia

Hallo Martine, Het spijt me voor dit ongemak. Om u zo goed mogelijk te helpen, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via het formulier beschikbaar op "Mijn account / Klantenservice". Onze adviseurs zullen u antwoorden en een oplossing bieden bij ontvangst van uw verzoek. Fijne dag, Coralie van Zoomalia
1 berichten
nicole

wanneer ontvang ik mijn bestelling?
5 berichten
nathalie

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u eerst een e-mail van Zoomalia en vervolgens van de vervoerder. U krijgt dan een volgnummer. De dag voor levering stuurt het transportbedrijf u een e-mail ter informatie. Op de dag van levering ontvangt u ook een e-mail en een sms om u te informeren dat u die dag geleverd wordt. Ondertussen kunt u op uw Zoomalia-account bij de rubriek "mijn bestellingen" een schatting zien van de leverdatum van uw pakket en een volgsysteem als uw pakket al is verzonden.
509 berichten
zoomalia

Hallo Nicole,Ik bevestig inderdaad het antwoord van Nathalie.U heeft de mogelijkheid om uw bestelling te volgen vanaf uw Zoomalia-account. U wordt ook door de vervoerder op de hoogte gebracht van de verschillende stappen.Als u enige afwijking opmerkt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.Fijne dag,Coralie van Zoomalia
1 berichten
cecilia

Hallo, ik wil graag via PayPal betalen. Het PayPal-logo staat onderaan op uw presentatiepagina... maar het lukt me niet om dit later te vinden bij het afrekenen... kunt u mij helpen? Dank u. Mevrouw Long ...
509 berichten
zoomalia

Hallo Cécilia, Naar aanleiding van uw verzoek over de betalingsmethode PayPal, informeer ik u dat we onlangs de beslissing hebben genomen om het niet langer op onze website aan te bieden. Deze beslissing is het gevolg van een geschil over de door PayPal opgelegde transactiekosten. We begrijpen dat dit aanpassingen in uw betalingsgewoonten kan vereisen, en we verontschuldigen ons voor eventuele ongemakken die dit kan veroorzaken. Wees er echter van verzekerd dat we andere even betrouwbare en veilige betalingsopties hebben om uw aankopen bij Zoomalia te vergemakkelijken. Fijne dag, Hélène van Zoomalia
1 berichten
marion

Hallo, ik probeer een bestelling te plaatsen op Zoomalia. Maar als ik mijn adres invoer, krijg ik een foutmelding en is het dus voor mij onmogelijk om mijn bestelling te voltooien ondanks meerdere pogingen op verschillende telefoons en computers. Kunt u mij helpen? Bedankt, Marion
509 berichten
zoomalia

Hallo Marion, Het spijt me voor dit ongemak. Ik nodig je uit om contact met ons op te nemen via het formulier beschikbaar in het tabblad "Mijn account", en vervolgens "Klantenservice", zodat we dit voor je kunnen controleren. Aarzel niet om ons eventuele aanvullende informatie te verstrekken. Coralie van Zoomalia
3 berichten
katherine

Hallo, ik heb alles gedaan wat je hierboven zegt te doen. Ik heb uitgelogd en opnieuw ingelogd. Het geeft me geen telefoonnummer, het bevriest gewoon. Eerst heb ik vele malen geprobeerd het verzoek voor ontbrekende items (schroeven voor een kattentoren) in te vullen, maar het accepteert mijn iPhone-foto's van de beschadigde doos niet en verwerkt daarom het verzoek niet. Is er een persoon die kan helpen? Ik heb gewoon een volledig pakket schroeven nodig voor mijn Bestelling #36898395. Dank je.
3 berichten
katherine

Hallo, de helft van de schroeven ontbreekt, stuur mij alstublieft zo snel mogelijk een volledig pakket. Ik heb meerdere foto's van de beschadigde (open) doos, maar uw klantencontactsite accepteert ze niet. Het zijn iPhone-foto's. Bestelnummer 36898395 Dank u.
1 berichten
selene

Goedemiddag, Ik moet alstublieft contact opnemen met de klantenservice, het zegt dat ik mijn bestelling heb ontvangen, maar ik heb hem niet ontvangen. Ik maak me erg zorgen en heb twee verzoeken bij de klantenservice ingediend, maar ik heb geen antwoord gekregen
6 berichten
coralie

Hallo Selene, ik begrijp uw bezorgdheid. Voor een snellere behandeling van uw verzoek, nodig ik u uit om gebruik te maken van de formulieren die beschikbaar zijn op uw klantaccount op onze website. Dit stelt ons in staat om uw klacht efficiënter te verwerken. Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen als u vragen heeft. Tot ziens, Coralie van Zoomalia
6 berichten
coralie

Hallo Katherine, Het spijt me voor deze situatie. Ik schrijf u net om u te informeren dat we uw verzoek in behandeling hebben genomen. Zodra we reactie van u ontvangen, kunnen we overgaan tot het verzenden van de ontbrekende schroeven. Bedankt voor uw geduld en tot ziens, Coralie van Zoomalia
1 berichten
priscilla

Hello hoe contact op te nemen met de klantenservice van Zoomalia