Klantenservice

17 antwoorden
Floriane
1 berichten
floriane be
Na 7 pogingen is de klantenservice onbereikbaar en ik heb een groot probleem met mijn bestelling. Als iemand een e-mailadres of iets dergelijks heeft, want het is dringend... dank u
Zoomalia
428 berichten
zoomalia fr
Hallo Floriane, Naar aanleiding van uw bericht nodig ik u uit om een klacht in te dienen rechtstreeks vanuit uw klantenruimte en wij zullen zo snel mogelijk reageren. Ik wens u een fijne dag, Hélène van Zoomalia
Élise
2 berichten
Élise fr
Klacht tot op heden nog steeds onbeantwoord. Al 17 keer de klantenservice gebeld!!! Ontbreken van 5 artikelen, pakket volledig opnieuw verpakt door DPD. Video als bewijs en verzonden. Verzoek om ontbrekende producten opnieuw te sturen.
Chloe
2 berichten
chloe fr
Hallo. Ik kan niet betalen via PayPal terwijl deze op de lijst staat. Is dat normaal?
Chloe
2 berichten
chloe fr
Hallo, ik kan niet betalen via PayPal terwijl het op de lijst staat, is dat normaal?
Zoomalia
428 berichten
zoomalia fr
Hallo Elise, als je je klacht hebt ingediend, nodig ik je uit om geduldig te wachten. Onze klantenservice komt bij je terug met een oplossing. Fijne dag, Hélène van Zoomalia
Zoomalia
428 berichten
zoomalia fr
Hallo Chloé, Naar aanleiding van uw vraag over de betaalmethode PayPal, informeer ik u dat we onlangs hebben besloten deze niet langer op onze site aan te bieden. Deze beslissing komt voort uit een geschil met betrekking tot de transactiekosten die door PayPal worden opgelegd. We begrijpen dat dit aanpassingen in uw betalingsgewoonten met zich mee kan brengen, en we verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak dat dit kan veroorzaken. U kunt er echter op vertrouwen dat we andere betalingsopties hebben die net zo betrouwbaar en veilig zijn om uw aankopen bij Zoomalia te vergemakkelijken. Ik blijf tot uw beschikking om u te helpen bij al uw processen. Tot binnenkort op onze site, Hélène van Zoomalia
nadine
2 berichten
nadine fr
Hallo, ik kan geen telefoonnummer vinden voor de klantenservice in België om mijn pakket te traceren dat naar een afhaalpunt ver van mijn huis is geleverd. Ik ben 85 jaar en heb geen vervoermiddel. Ja, de trein is een mogelijkheid, maar voor een pakket van meer dan 70 euro vind ik dit zeer onaangenaam. Ik heb geen bewijs om het op te halen. Wat kan ik doen? Goedenavond.
Zoomalia
428 berichten
zoomalia fr
Hallo Floriane,Het spijt me voor dit ongemak.Om u zo goed mogelijk te helpen, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via het formulier dat beschikbaar is op "Mijn account / Klantenservice".Onze adviseurs zullen u een antwoord en een oplossing bieden zodra uw verzoek is ontvangen.Fijne dag,Coralie van Zoomalia
Zoomalia
428 berichten
zoomalia fr
Hallo Nadine,Bedankt voor uw bericht en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met de levering van uw pakket.Als het u niet lukt om contact op te nemen met een klantenservice in België, nodigen wij u uit om contact met ons op te nemen via ons online formulier of telefonisch op +33 5 54 54 00 24, zodat wij u kunnen helpen bij het lokaliseren van uw pakket en een passende oplossing kunnen vinden. Wij begrijpen uw situatie volledig en doen ons uiterste best om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.Bedankt voor uw begrip en wij blijven tot uw beschikking.Coralie van Zoomalia
Sophie
3 berichten
sophie fr
Bij Zoomalia is het beleid eerder om meer te laten betalen dan om kortingen te geven! De prijs van mijn hondenvoer stijgt elke maand, elke stap van de bestelling is erop gericht om je 0,99 € extra te laten betalen voor dit of dat, de tracking, de snellere levering (de enige keer dat ik meer heb betaald voor snelle levering duurde het langer dan de gratis levering!) en nu moet je weer 0,99 € betalen om op dezelfde plek als gewoonlijk te laten leveren omdat de vervoerder niet dezelfde is!! Kotsbeu om als een duif behandeld te worden, het is voorbij voor mij, ik heb hetzelfde hondenvoer elders gevonden voor 8 € minder en al het andere gratis. Wie te veel vraagt, verliest uiteindelijk alles. Ik raad je aan om hetzelfde te doen, zoek elders.
Zoomalia
428 berichten
zoomalia fr
Hallo Sophie, ik neem uw feedback ter harte en het spijt me te horen dat u teleurgesteld bent over onze diensten. De optionele betaalde opties zijn inderdaad bedoeld voor degenen die hun winkelervaring willen verbeteren. Wat betreft de prijzen, we doen ons best om concurrerende tarieven te handhaven, met regelmatige promotiecodes en flashverkopen. We begrijpen echter dat enkele extra kosten frustrerend kunnen zijn en daar bieden we onze excuses voor aan. Bedankt voor uw begrip en we staan tot uw beschikking. Coralie van Zoomalia
Catherine
1 berichten
catherine fr
Het zou fijn zijn als u de telefoon opneemt wanneer we u bellen. Blijkbaar heeft de klantenservice geen enkel oog voor haar klanten.
Zoomalia
428 berichten
zoomalia fr
Hallo Catherine,Helaas bevinden we ons soms in een situatie met een groot aantal oproepen, waardoor we helaas niet iedereen onmiddellijk kunnen beantwoorden. Weet dat het ook mogelijk is om contact met ons op te nemen via onze schriftelijke formulieren, beschikbaar op onze website. We doen ons best om alle verzoeken zo snel mogelijk af te handelen. Bedankt voor uw begrip en een fijne dag. Coralie van Zoomalia
Bernadette
1 berichten
bernadette fr
Hallo, ik ben klant bij jullie. Verkoopt u terrariums met een UV-lamp voor mijn steppe schildpad die alleen binnenshuis moet leven en af en toe buiten als het droog is, onder toezicht? Dank u voor uw antwoord alstublieft. Blemercier
Nans
13 berichten
nans fr
Hallo Bernadette, Via de volgende link vindt u een complete set voor landschildpadden: https://www.zoomalia.com/animalerie/kit-complet-terrarium-naturel-pour-tortue-de-terre-exo-terra-p-13099.html Met vriendelijke groet, Nans van het Zoomalia-team
Camille
1 berichten
camille fr
Hallo, accepteert u geen virtuele bankkaarten? Toen ik mijn bestelling plaatste, werkte het niet. Dus deed ik een overschrijving, dit is 48 uur geleden en de status van mijn bestelling is nog steeds "in afwachting van bevestiging". Toch heb ik u direct na de overschrijving een bevestiging per e-mail gestuurd en het was een directe overschrijving. Wanneer gaat u mijn bestelling verzenden? Dank u
Zoomalia
428 berichten
zoomalia fr
Hallo Camille, Virtuele bankkaarten worden geaccepteerd. Voor elke betaling per overschrijving is een termijn van 24 tot 48 uur nodig om deze te ontvangen. Uit veiligheidsoverwegingen wordt elke overschrijving handmatig gecontroleerd bij ontvangst. Onze boekhoudafdeling zal uw bestelling snel valideren. U ontvangt een e-mail zodra de verzending plaatsvindt. Fijne dag voor u en uw huisdieren, Coralie van Zoomalia.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.