Vraag, productdiscussies Papegaaienkooi ZOLIA Youyou - H 204 cm
69 antwoorden
1 berichten
manon

Hallo, ik vroeg me af of de kooi geschikt is voor een groene wangparkiet gezien de ruimte tussen de spijlen.
1 berichten
sophie

ja, ik heb het genomen voor een molinae parakiet en een blauwkopparkiet
28 berichten
alain

Ja, dat is mogelijk, fijne dag
1 berichten
béatrice

Hallo, we hebben deze kooi gekocht en hij past niet om te klimmen of af te dalen via de ladders, hij blijft bovenaan. Heeft u een idee voor een aanpassing?
28 berichten
alain

Hallo, plaats het op een van de sporten van de ladder, hij zal de andere overschrijden om de hoogste te bereiken
1 berichten
laurette

Hallo, is deze kooi aanpasbaar voor een koppel valkparkieten, zo niet, welke kooi zou u mij aanraden? Dank u.
28 berichten
alain

Hallo, ja, dat is mogelijk
2 berichten
mickaël

Hallo, ik zou graag willen weten of de voerbakken bij de kooi inbegrepen zijn, en de afstand tussen elke tralies, in de volgende vraag zie ik dat jullie 1,06 cm zeggen en eerder 2 cm ?? Bedankt.
2 berichten
maël

Ja, 5 voerbakken inbegrepen
28 berichten
alain

JA
28 berichten
alain

Hallo, ja, de spijlen zijn 2 cm uit elkaar
1 berichten
emmanuelle

Bonjour Puis je mettre 2 octodons dans cette cage svp ? N'y a til vraiment AUCUN plastique ? Y compris les tiroirs ?
1 berichten
patrice

Hallo, ik bevestig dat er geen plastic is gebruikt, het is solide. Echter, de maximale ruimte tussen de spijlen is ongeveer 20 mm voor een Octodon, is dat niet te breed? Met vriendelijke groeten
2 berichten
maël

Il y a aucun plastique
28 berichten
alain

Hallo, ja, geen plastic
1 berichten
oceane

Bonjour , Sauf erreur de ma part je ne trouve pas le poids de la cage svp ?
28 berichten
alain

Hallo, 25,80 kg
1 berichten
enzo

Hallo, ik wilde weten of deze kooi geschikt is voor 2 halsbandparkieten? Zo niet, welke kooi zou dan de beste zijn?
11381 berichten
zoomalia

Bonjour, Cette cage conviendra pour une perruche à collier. Cordialement, L'équipe Zoomalia
28 berichten
alain

Ja
28 berichten
alain

Ja, het is mogelijk

1 berichten
severine

Goedenavond, zijn uw papegaaienkooien verkrijgbaar in wit of een lichte kleur alstublieft?
11381 berichten
zoomalia

Bonjour, Cette cage est disponible uniquement en noir. Cordialement, L'équipe Zoomalia
28 berichten
alain

Nee, het is jammer, het zou wat vrolijker zijn...
4 berichten
françoise

Hallo,Is deze kooi geschikt voor een grote Alexander?BEDANKT voor uw antwoord.Met vriendelijke groet
11381 berichten
zoomalia

Bonjour, Cette cage conviendra pour votre Grand Alexandre. Cordialement, L'équipe Zoomalia
28 berichten
alain

ja
2 berichten
loïc

Bonjour cette cage pourrait convenir pour des perruche omnicolor
11381 berichten
zoomalia

Hallo, Deze kooi is geschikt voor grote parkieten. De afstand tussen de tralies is 1,6 cm, u moet er zeker van zijn dat dit voldoende is voor veelkleurige parkieten, aangezien deze meer lijken op een parkiet van gemiddelde grootte. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
28 berichten
alain

Hallo, de ruimte tussen twee spijlen is 2 cm
1 berichten
eddy

Bonjour,est-ce qu'il y a une possibilité d'attacher un bain d'oiseau à cette cage de temps en temps?Merci.
11381 berichten
zoomalia

Bonjour, Il n'y a pas de porte prévue pour l'ajout d'une baignoire extérieure. Vous pouvez poser une baignoire dans le bas de la cage. Cordialement, L'équipe Zoomalia
28 berichten
alain

Hallo, u kunt een bad kopen met haken om het aan de spijlen te bevestigen, eventueel met een veiligheidshaak

2 berichten
sylvie

Bonjour, j'aurais voulu savoir si cette cage conviendrait pour un gris du Gabon EAM. Merci.
11381 berichten
zoomalia

Hallo, Deze kooi is zeker geschikt voor een Grijze Roodstaart, mits uw papegaai dagelijks de mogelijkheid heeft om naar buiten te komen om van het buitenste zitstok te genieten. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
28 berichten
alain

Ja, maar je zult hem regelmatig moeten buitenlaten, want de kooi is niet erg groot.

1 berichten
josselyn

Hallo, is de kooi geschikt voor een regenbooglori? Met vriendelijke groeten, Mr. Guilbert
11381 berichten
zoomalia

Bonjour, Cette cage pourra convenir pour un loriquet, à condition toutefois de lui permettre de sortir quotidiennement. Cet oiseau a besoin de pouvoir voler un minimum. il faudra envisager une cage plus grande pour un animal qui ne sort pas. Cordialement, L'équipe Zoomalia
28 berichten
alain

Ja
1 berichten
clement

Hallo, de kooi zou goed zijn voor een grote Alexander. Met vriendelijke groet,
11381 berichten
zoomalia

Hallo, Vanwege de lange staart van deze grote parkiet, kan de grootte van de kooi Youyou onvoldoende zijn. Wij adviseren u een groter model te nemen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
28 berichten
alain

De kooi is niet erg groot
7 berichten
jessica

Hallo, zou deze kooi geschikt zijn voor een valkparkiet? Bedankt, met vriendelijke groet
11381 berichten
zoomalia

Hallo, Deze kooi is geschikt voor uw valkparkiet. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
28 berichten
alain

Ja, geen probleem
1 berichten
audrey

bonjour cette cage correspondrez t elle pour un perroquet gris du Gabon merci de vos réponses cordialement
11381 berichten
zoomalia

Hallo, U kunt deze kooi gebruiken voor een grijze roodstaart, vooral als hij de mogelijkheid heeft om naar buiten te gaan en de buitenzitstok te gebruiken. Voor een vogel die nooit of zeer zelden buitenkomt, raden wij een ruimere kooi aan. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
28 berichten
alain

Ja, maar hij moet regelmatig eruit omdat de kooi niet erg groot is
3 berichten
hermine

Bonjour Cage YOUYOU est marqué pour 143 euros en ce moment de solde, mais je ne peux pas commander en ce prix 143 euros.Est-ce que je peux commander deux avec les prix 143 euros?Cordialement
11381 berichten
zoomalia

Bonjour, La cage Youyou qui était vendue à 143.95€ n'est malheureusement plus disponible. Il s'agissait d'un produit reconditionné. Cordialement, L'équipe Zoomalia
1 berichten
aurélie

bonjour, j'essaie de passer commande pour la cage perroquet mais il me dit qu'il n'y a aucun transporteur pour ce produit :-( es ce parce que je suis de Belgique ?
11381 berichten
zoomalia

Bonjour, Ce type de produit ne peut malheureusement pas être livré en Belgique Cordialement, L'équipe Zoomalia
3 berichten
cedric

hallo, bezorgt u dit product ook in België? En is dit product geschikt voor een kakariki?
11381 berichten
zoomalia

Hallo, Helaas kan deze kooi niet in België worden geleverd. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
3 berichten
cedric

est ce une bonne cage pour un kakariki ?
11381 berichten
zoomalia

Bonjour, cette cage peut convenir à votre oiseau. Merci de vérifier la taille de ce dernier car les barreaux sont espacés de 1.8 cm .Nous vous remercions de votre confiance.Cordialement. L'Equipe Zoomalia.
Cordialement,
L'équipe Zoomalia
28 berichten
alain

Hallo, de spijlen zijn precies 2 cm uit elkaar geplaatst.

2 berichten
lysiane

merci pour votre réponse je vais en commander une !
11381 berichten
zoomalia

Bonjour, Nous vous remercions pour votre message.Nous restons à votre disposition pour toutes autres questions. Cordialement, L'équipe Zoomalia

2 berichten
lysiane

de kooi moet in elkaar gezet worden, hoe komt deze aan? plat pakket of simpelweg het bovenste deel op het onderste deel plaatsen, dankjewel als u dit kunt verduidelijken!
11381 berichten
zoomalia

Hallo,
Wij bevestigen dat dit een doe-het-zelf montageproduct is. Het pakket is inderdaad "plat" en de roosters moeten worden geassembleerd.
Met vriendelijke groeten,
Het Zoomalia-team
Wij bevestigen dat dit een doe-het-zelf montageproduct is. Het pakket is inderdaad "plat" en de roosters moeten worden geassembleerd.
Met vriendelijke groeten,
Het Zoomalia-team
28 berichten
alain

Een grote platte doos
1 berichten
ines

Hallo, ik zou graag deze kooi willen kopen voor mijn koppel valkparkieten. Zou het geschikt zijn dat de meeste tralies verticaal zijn? Bedankt
11381 berichten
zoomalia

Hallo, Wij raden deze kooi niet aan voor uw parkieten. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
28 berichten
alain

Hallo, ja, het is mogelijk voor deze soort parkieten
1 berichten
timothe

Hallo, ik wilde weten of deze kooi geschikt is voor een tamme Jendayaparkiet (E.A.M). Bedankt, met vriendelijke groet
1 berichten
benoit

De welk merk is de kooi voor de Youyou en gegarandeerd lood- en zinkvrij. Kun je dit bewijzen met een garantie. Bedankt.
11381 berichten
zoomalia

Bonjour,
Cette cage est bien certifiée sans plomb.
Cordialement,
L'équipe Zoomalia
28 berichten
alain

Ja, het is mogelijk
28 berichten
alain

De kooi is van het merk ZOLIA