Neem contact op met de klantenservice

39 antwoorden
MARIE
1 berichten
marie fr
Goedendag, ik zou graag een propeller (klein model) willen kopen voor mijn ZD150 dispenser. Heeft u een contact e-mailadres of een gratis telefoonnummer? Bedankt.
Coralie
3 berichten
coralie fr
Hallo Marie, U kunt contact opnemen met onze klantenservice per e-mail via het formulier dat beschikbaar is in "Mijn account", "Klantenservice". Het is ook mogelijk om ons te bellen op 05 54 54 00 24 (gratis nummer + kosten van een gesprek). Ik wens u een fijne dag. Coralie van Zoomalia
Nicole
1 berichten
nicole fr
Ik heb de vogelkooi met zijn meubel van €113 besteld en ik zie het niet op mijn rekening?
daniel
1 berichten
daniel fr
Ik heb EEN AQUARIUM besteld en ik zie het niet op mijn account?
Zoomalia
509 berichten
zoomalia fr
Hallo,Ik nodig u uit om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice via uw klantenruimte of telefonisch op 0554540024.Een mooie dag toegewenst,Hélène van Zoomalia
Annie
1 berichten
annie fr
Hallo, Ik heb afgelopen zaterdag een bestelling geplaatst, ik heb betaald via overschrijving en het is nu dinsdagavond en de bestelling is nog steeds in afwachting? En de overschrijving is al van mijn lopende rekening afgeschreven? Bedankt voor uw informatie.
Zoomalia
509 berichten
zoomalia fr
Goedemorgen Annie,

Ik nodig u uit om voor deze vraag een claim in te dienen via uw klantaccount of ons te bellen op 0554540024.
Een bestelling via overschrijving kan echter tot 72 uur duren om te worden gevalideerd.
Ik sta tot uw dienst en wens u een fijne dag toe,

Hélène van Zoomalia
Morgane
1 berichten
morgane fr
Hallo, ik neem contact met u op omdat ik mijn bestelling vandaag thuis zou ontvangen, maar ik zie dat het een uur van mijn huis vandaan wordt geleverd! Hoe moet ik dit aanpakken?
Donia
1 berichten
donia fr
Hallo, ik wil artikelen op eigen kosten retourneren, maar men vraagt verplicht om een nummer of een e-mailadres van u om het pakket te kunnen ophalen. Wat moet ik doen?
Zoomalia
509 berichten
zoomalia fr
Hallo Dounia,

Ik nodig u uit om voor deze kwestie een klacht in te dienen via uw klantaccount of om ons te bellen op 0554540024.

Fijne dag verder,

Hélène van Zoomalia
Danielle
1 berichten
danielle fr
Ik wilde gisteren mijn bestelling 35733140 van 10/12/2024 per overschrijving betalen (wat al een vergissing was), en ik heb stomweg nagelaten dit bestelnummer te vermelden. U zou deze overschrijving van 23,97 euro moeten hebben ontvangen. Ik hoop dat u het kunt traceren.
Zoomalia
509 berichten
zoomalia fr
Hallo Danielle,Om de situatie te regulariseren, heb ik u zojuist direct vanuit uw klantenruimte gecontacteerd.Een fijne dag gewenst,Coralie van Zoomalia
evelyne
3 berichten
evelyne fr
Ik heb op 14 januari 2025 een bestelling geplaatst, ik heb net de klantenservice gebeld en mij werd verteld dat de bestelling werd geblokkeerd omdat ik een vraag had gesteld over een kortingscode en daar nog niet op had gereageerd, maar de 15de januari was mijn bestelling afgeschreven? Gelukkig dat ik heb gebeld en dat de persoon direct een e-mail heeft gestuurd zodat mijn pakket met spoed kan worden verzonden. Het is echt helemaal niet serieus.. Bovendien krijgen we nooit een kortingscode, we hebben hogere verzendkosten dan elders, het begint echt veel te worden, ik begin eraan te denken om van winkel te veranderen. Maar bedankt aan de persoon die ik vanochtend heb gesproken en die mijn bestelling voor verzending heeft vrijgegeven. Evelyne
Zoomalia
509 berichten
zoomalia fr
Hallo Evelyne, ik begrijp uw frustratie en het spijt me voor deze situatie. Inderdaad, uw bestelling is geblokkeerd omdat u een wijzigingsverzoek heeft ingediend. Omdat we een antwoord van u nodig hadden, konden we het niet deblokkeren voordat we uw antwoord ontvingen. Wat betreft de afschrijving, zoals aangegeven in onze Algemene Verkoopvoorwaarden (AVV), wordt de betaling onmiddellijk verwerkt bij de bevestiging van de bestelling, ongeacht de logistieke verwerking. We blijven uiteraard tot uw beschikking voor eventuele andere vragen. Fijne dag, Coralie van Zoomalia
ANISSA
1 berichten
anissa fr
Ik wil een bestelling retourneren, maar ik kan geen contact met jullie opnemen; kunt u het nodige doen? Alvast bedankt. Anissa
Zoomalia
509 berichten
zoomalia fr
Hallo Anissa, Het spijt me, maar ik kan deze aanvraag niet vanuit het forum verwerken. Om een retourzending te doen, moet je een klacht indienen via de daarvoor bestemde formulieren op onze website. Anders is het herroepingsformulier rechtstreeks te downloaden vanuit je klantenaccount. Ik sta tot je beschikking indien nodig. Fijne dag, Coralie van Zoomalia
Claudine
1 berichten
claudine fr
waar kan ik het e-mailadres van Zoomalia vinden a.u.b. bedankt
Zoomalia
509 berichten
zoomalia fr
Hallo Claudine, om contact met ons op te nemen, nodig ik je uit om de contactformulieren te gebruiken die direct op onze website beschikbaar zijn. Je kunt ze vinden door naar het tabblad "Mijn account" te gaan en vervolgens "Klantenservice" te selecteren. Wij staan tot uw beschikking voor eventuele vragen. Coralie van Zoomalia
romain
1 berichten
romain fr
Hallo, heeft u alstublieft het telefoonnummer om de klantenservice voor professionals te bereiken? Dank u.
Zoomalia
509 berichten
zoomalia fr
Hallo Romain, Om contact met ons op te nemen, raad ik u aan de contactformulieren te gebruiken die direct beschikbaar zijn op onze website. U kunt er toegang toe krijgen door naar het tabblad "Mijn account" te gaan en vervolgens "Klantenservice" te selecteren. Het zakelijke telefoonnummer wordt ook op de site weergegeven als u de voorkeur geeft aan telefonisch contact. We blijven tot uw beschikking voor eventuele vragen. Fijne dag, Coralie van Zoomalia
Candy
1 berichten
candy fr
Hallo, ik heb mijn bestelling op 5 februari geplaatst en ik heb mijn pakket niet ontvangen. Ik zou graag een terugbetaling willen, alstublieft. Met vriendelijke groet, Mevrouw Devaux
Zoomalia
509 berichten
zoomalia fr
Hallo Candy, het spijt me voor deze situatie. Ik nodig je uit om contact op te nemen met onze klantendienst zodat we samen de status van je bestelling kunnen controleren en een oplossing kunnen vinden. Je kunt ons bereiken via de contactformulieren die beschikbaar zijn op onze website. Tot snel, Coralie van Zoomalia
Floriane
1 berichten
floriane fr
Hallo, ik heb mijn pakket ontvangen, maar de doos is helemaal gescheurd.
brigitte
2 berichten
brigitte fr
Goedenavond, ik heb een grote SUREFLAP kattenluik die een terugkerend probleem heeft met de batterijen. Zelfs wanneer ik nieuwe batterijen (4 C batterijen) plaats, is er een slecht contact dat de goede werking van het kattenluik verhindert. Wat raden jullie aan om dit slechte contact te vermijden?
Nathalie
1 berichten
nathalie fr
Hallo, ik zou graag willen weten of het mogelijk is om al mijn loyaliteitspunten te besteden aan maaltijden voor katten in opvangcentra. In afwachting van uw antwoord.
Zoomalia
509 berichten
zoomalia fr
Hallo Nathalie, Ja, het is helemaal mogelijk om uw loyaliteitspunten te besteden aan maaltijden voor katten in een asiel. Om dit te doen, moet u eerst een bestelling valideren door een artikel te kopen. Vervolgens heeft u de mogelijkheid om uw loyaliteitsgeschenken toe te voegen, inclusief de maaltijden. Als u hulp nodig heeft bij dit proces, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Tot snel, Coralie van Zoomalia
MARTINE
1 berichten
martine fr
Hallo, ik heb op 5 februari 2025 brokken voor mijn kat besteld en ook kleine stoofpotjes van Hills 24 x 82g. Ik heb een paar blikken paté gebruikt en ik merkte dat de verpakking vol zat met kleine beestjes. Het is overbodig te zeggen dat ik alles in de prullenbak heb gegooid, want ik weiger mijn dier besmette blikjes te geven. Uiteraard heb ik foto's gemaakt voordat ik alles weggooide, en deze houd ik ter beschikking. Ik heb ook mijn dierenarts op de hoogte gebracht. Ik wil erop wijzen dat ik over het algemeen zeer tevreden ben met mijn bestellingen bij Zoomalia, maar dit keer heeft mijn kleine kat eronder geleden. Ik wacht op uw antwoord.
Zoomalia
509 berichten
zoomalia fr
Hallo Martine, Het spijt me voor de situatie met de patédozen. Om de situatie in meer detail te analyseren en een oplossing te vinden, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze klantendienst, die u alle nodige hulp kan bieden. Ik dank u voor uw begrip en blijf ter beschikking voor verdere vragen. Coralie van Zoomalia
Zoomalia
509 berichten
zoomalia fr
Hello, Following our phone conversation, please feel free to contact us again if you encounter any issues. We remain at your disposal, Coralie from Zoomalia
Prudence
2 berichten
prudence be
Hello,Could you please confirm that my annual X3 booster subscription has been activated by placing my order No. AP2538356553?Thank you for your response
Estelle
2 berichten
estelle fr
Hallo, onlangs heb ik een bestelling geannuleerd. En een bedrag van 17,98 € is alsnog afgeschreven. Het bedrag dient teruggestort te worden, omdat de annulering is uitgevoerd.
Estelle
2 berichten
estelle fr
Hallo, Onlangs heb ik een bestelling geannuleerd die was goedgekeurd. Toch heeft u een bedrag van 17,98€ van mij afgeschreven. Ik zou willen dat u dit bedrag zo snel mogelijk aan mij terugbetaalt.
Ysaline
2 berichten
ysaline fr
Hallo, ik wilde mijn loyaliteitspunten gebruiken in de cadeaushop maar er verschijnt niets in mijn winkelmandje, de site zegt dat het leeg is. Ik kan mijn punten niet gebruiken
Stef
1 berichten
stef nl
Ik heb een bestelling geannuleerd. En heb ruim 72uur gewacht op de terug betaling. Waar blijft mijn geld?
MONIQUE
2 berichten
monique fr
Hallo, ik heb op 2 mei een overschrijving op uw rekening gedaan en het is nu 4 mei en mijn bestelling is niet in behandeling genomen. Misschien komt dit doordat het weekend en feestdagen zijn...Dhr. FALLON
nadia
3 berichten
nadia fr
Ik heb zaterdag besteld met 9,90e verzendkosten en dinsdag nog steeds geen brokjes
KATIA
1 berichten
katia fr
Hello,De helft van mijn bestelling ontbrak.Ik heb een klantenservice melding gedaan en ik kreeg geen reactie.Ik heb de hele dag geprobeerd te bellen, maar nooit iemand kunnen bereiken.Ik ben naar de winkel gegaan, ze zeiden dat ze niets konden doen.Moet ik naar het hoofdkantoor in Saint Geours om een reactie te krijgen?Dank u
Patricia
5 berichten
patricia fr
MevrouwJ, ik had een oproep van uw diensten met betrekking tot een cadeaubon van 10 euro voor een probleem die 3 maanden geldig is. Ik heb deze nooit ontvangen en wil binnenkort bestellen en ervan profiteren, anders doe ik zoals de vorige keer en ga ik ergens anders heen omdat de beloften niet worden nagekomen. Met vriendelijke groet
Patricia
5 berichten
patricia fr
Geachte mevrouw, Na een oproep van uw diensten zou ik een aankoopbon van 10 euro ontvangen met betrekking tot een probleem bij een bestelling, maar ik heb niets ontvangen. Ik moet opnieuw bestellen en zou de bon willen gebruiken; anders bestel ik op een andere site als de belofte niet wordt nagekomen. Met vriendelijke groet,
Patricia
5 berichten
patricia fr
Mevrouw,
Na een oproep van uw diensten zou ik een aankoopbon van 10 euro ontvangen in verband met een probleem met een bestelling, maar ik heb niets ontvangen. Ik moet opnieuw bestellen en zou het willen gebruiken; anders zal ik op een andere site bestellen als de belofte niet wordt nagekomen.
Met vriendelijke groet,

Cookiebeleid
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u gemakkelijker te makenof soortgelijke tools om uw aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren, de levering van gepersonaliseerde reclame, statistieken om te begrijpenhoe onze klanten onze diensten gebruikenOnze vertrouwde partners(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)gebruiken deze tools ook voor advertentiedoeleinden, als onderdeel van onze onze weergave van gepersonaliseerde of niet-gepersonaliseerde reclame.U kunt uw cookievoorkeuren op elk moment wijzigentoegankelijk vanuit je account..
Gebruik en doeleinden van de verwerking van uw gegevens
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u.... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord Doorgaan zonder te accepteren
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.