Vraag, productdiscussies Plooibare hondenbench - ZOLIA Elory

94% van klanten

bevelen dit product aan

32 antwoorden
Alice
3 berichten
alice
Hallo, wat is het gewicht van de tas alstublieft (Maat S)? Het is belangrijk om dit te specificeren vanwege de door luchtvaartmaatschappijen opgelegde beperkingen. Dank u!
Hugo
1 berichten
hugo
Hallo, Zijn de verstevigingen verwijderbaar zodat de hoes in de machine gewassen kan worden? Bedankt voor uw reactie!
Laura
2 berichten
laura
Hallo, kunt u mij alstublieft vertellen of dit inderdaad stevige wapeningen rond de kist zijn?
Christelle
1 berichten
christelle
Zeer stevig! Ik ben blij met de aankoop. Ik gebruik het niet voor vervoer, maar als extra bedje op reis... Goedgekeurd. Ik heb maat M genomen voor een Franse Bulldog die niet erg slank is... De maat eronder zou waarschijnlijk voldoende zijn, want dit is een beetje groot, maar omdat het opvouwbaar is, is het perfect. Stevig.
Laura
2 berichten
laura
Bedankt ☺️ tenminste kan het zich uitstrekken
veronique
1 berichten
veronique
quel est le poids de la niche Niche pliable pour chiens ZOLIA Elory taille S
NATHALIE
2 berichten
nathalie
Hallo, welke maat S of M voor een tentoonstellingskennel voor een Franse Bulldog van 12.6 kg alstublieft
Maguelonne
2 berichten
maguelonne
Ik heb maat M genomen en mijn ruwharige teckel van 10kg zit er comfortabel in, hij kan zich omdraaien.
valerie
3 berichten
valerie
Hallo, is het mogelijk om het hondenhok met een hond van 23 kilo erin op te tillen om het in de auto te zetten? Mijn hond heeft last van artritis en kan niet meer in de auto stappen. Bedankt voor uw reactie.
Jean-Pierre
2 berichten
jean-pierre
Goedenavond, ik denk van niet, de basis is niet stevig genoeg. Heeft u overwogen om een helling te gebruiken om uw hond te helpen, of een compleet harnas, dat wil zeggen voor zowel de voor- als achterpoten om hem te ondersteunen?
severine
1 berichten
severine
Hallo, nee dat is niet mogelijk, de zijkanten die in elkaar passen vallen uit elkaar
Sonia
1 berichten
sonia
Het is beter om het hondenhok eerst in uw kofferbak te plaatsen en vervolgens uw hond erin te zetten. Om te beginnen voor zijn comfort, omdat de bodem zacht is en u hem pijn zou kunnen doen, en bovendien zou het hondenhok zijn gewicht niet aankunnen. De openingen zijn ruim, u zult geen problemen ondervinden met het dragen en het plaatsen van uw hond in het hok eenmaal het in uw kofferbak staat. Met vriendelijke groeten.
Patricia
1 berichten
patricia
HalloKan de opvouwbare hondenbench in de auto gebruikt worden en heeft deze veiligheidsbevestigingen om het vast te zetten?
Monica
1 berichten
monica
Goedenavond, ja ze kan in de auto, maar er zijn geen bevestigingen om te beveiligen.
VALERIE
1 berichten
valerie
Hallo ja, zij kan in de auto gaan, we hebben haar in de kofferbak, maar ze is niet vastgemaakt
emmanuelle
1 berichten
emmanuelle
Hallo nee, ze heeft geen bevestiging, je kunt haar gewoon op de achterbank plaatsen
SANDRINE
2 berichten
sandrine
Goedenavond ja, het hondenhok is erg praktisch in de auto en stabiel, maar er is geen bevestiging voorzien om een gordel vast te maken. Maar mijn hond zit er bij elke reis in en het beweegt niet en is perfect voor opslag
Agathe
1 berichten
agathe
Hallo, ze heeft geen bevestigingen. Om te voorkomen dat ze beweegt, plaatsen we het handvat rond de hoofdsteun, wat de kooi goed op zijn plaats houdt.
Sylvie
1 berichten
sylvie
Goedenavond, antwoord: hetzelfde als Agathe, ik zet het handvat rond de hoofdsteun en geen probleem.
Sébastien
1 berichten
sébastien
Hondenhok van een uitstekend product. Snelheid van montage, licht, voldoende geventileerd en uw hond zal er veilig in zijn, de mijne is er comfortabel in. Handig in de auto, en ik gebruik het voor agility wedstrijden onder andere. Neem de juiste maat zodat uw hond comfortabel is en ik BEVEEL DIT PRODUCT STERK AAN. UITSTEKENDE KWALITEIT VOOR EEN ONVERSLAANBARE PRIJS. GELOOF ME? Ik heb verschillende honden en kooien maar deze is TOP!!!!
Bertrand
1 berichten
bertrand
Hallo,Ik laad het hondenhok in de koffer van mijn Peugeot Partner. Ik haak een uiteinde van een mini-spanband over de bovenkant van het hok en bevestig het andere uiteinde in een sleuf van de bovenste plastic bekleding van de koffer. In de meeste auto's zijn er ook ringen op de bodem die het mogelijk maken om het hok vast te zetten.Als we ervoor kiezen om het hok op de achterbank te plaatsen, kan de veiligheidsgordel het op zijn plaats houden en kunnen de zachte handvatten over een hoofdsteun worden gehaald. Als het te kort is, kan het verlengd worden met een kleine riem.De constructie van het hok is stevig en de hoeken zijn versterkt. Een serieus product, goed ontworpen en comfortabel voor mijn Jack Russel.
caroline
1 berichten
caroline
HalloDe Bench heeft geen specifieke bevestiging om deze aan de. Auto Vast te maken Persoonlijk heb ik een groot formaat gekozen om mijn hond van 40 kg in te zetten, dus gezien de grootte komt deze vanzelf vast te zitten in de. Kofferbak Ik hoop dat ik uw vraag heb beantwoord
Sylvie
1 berichten
sylvie
Hallo, zeer tevreden met mijn aankoop!
Denis
2 berichten
denis
Bonjour. La niche convient aussi pour le transport en voiture...rentre dans un coffre en fonction de la dimension du coffre et de la niche. Elle ne possède pas d'attaches de fixations. Cdt
Alexia
2 berichten
alexia
De 80 cm kooiafmeting kan op de achterbank worden geplaatst. Vervolgens wordt deze met de voorstoel vastgezet, ik maak hem niet vast
Stephanie
1 berichten
stephanie
Bonjour, j'ai pris le modèle moyen et il se loge sur le siège arrière. il n'y a pas d'attache de sécurité. Il est calé grâce au siège avant. et je l'attache quand même avec une ceinture de sécurité que je passe dans la hanse pour le portage situé au dessus de la caisse.très bon produit. bonne qualité.
Evelyne
1 berichten
evelyne
Ik ben erg tevreden over deze transportkennels, de grote past in de kofferbak van mijn voertuig en mijn twee honden (een galgo en een whippet) kunnen erin tijdens het vervoer, vervolgens heb ik het kleinere model voor mijn whippet, want 's nachts heeft ieder van hen zijn eigen kennel. Er is niets om ze vast te maken, maar dat is niet nodig omdat de bovenkant gesloten blijft tijdens de reis en er geen risico is dat ze eruit komen. Deze kennels zijn makkelijk opvouwbaar en nemen daardoor niet veel ruimte in. Ik heb er een dikke mat van zoomalia, die beschermt tegen de koude van de vloer, aan de onderkant in gelegd.
Micheline
2 berichten
micheline
Je suis très satisfaite de cette niche , elle peut aller dans la voiture elle a une attache .il y a un coussin pour le fond et bien aérée -je recommande cette article elle est pliable pour la ranger
Christelle
1 berichten
christelle
Bonjour,très satisfaite de cette niche d'intérieur : ma bouledogue français et mon jack russel y dorment en coeur ! ils y vont même tout seulsQuand on est invités chez des amis on amène la niche pour que personne ne soit dérangé
beatrice
1 berichten
beatrice
Bonsoir,La niche est très bien. J'ai 3 mini teckels qui adorent être dans la niche. Parfait lorsque l'on est invité pour quelques jours.
cecile
4 berichten
cecile
Ik denk dat ze tussen de stoelen niet zou bewegen. Geweldig product, na 10 maanden en 25kg, gebruik ik het voor de nacht
Régine
1 berichten
régine
Hallo, is dit wel geschikt voor het vervoeren van een kat?
Christine
1 berichten
christine
De opvouwbare hondenmand is de beste aankoop die ik heb gedaan voordat mijn hond uit een Spaans asiel kwam. Ik heb maat M genomen en Paquito (een bodeguero van 10kg) heeft er veel ruimte in. Ik heb er een pluizig kleedje in gelegd zodat hij erin kan rusten en slapen, in de woonkamer. Ik zet de hondenmand in de auto voor onze reizen van meerdere dagen. Het product is licht, gemakkelijk te hanteren en stevig. Het heeft geen inrichting om het in de auto te bevestigen. Ik moest een stoel neerklappen zodat hij in onze kofferbak past, zodat hij niet beweegt. Paquito kan zich helemaal uitstrekken en is niet meer ziek in de auto. Ik ben als historica blij met deze investering en de verhouding tussen de kwaliteit en de prijs.

Cookiebeleid
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u gemakkelijker te makenof soortgelijke tools om uw aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren, de levering van gepersonaliseerde reclame, statistieken om te begrijpenhoe onze klanten onze diensten gebruikenOnze vertrouwde partners(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)gebruiken deze tools ook voor advertentiedoeleinden, als onderdeel van onze onze weergave van gepersonaliseerde of niet-gepersonaliseerde reclame.U kunt uw cookievoorkeuren op elk moment wijzigentoegankelijk vanuit je account..
Gebruik en doeleinden van de verwerking van uw gegevens
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u.... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord Doorgaan zonder te accepteren
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.