Vraag, productdiscussies OWNAT Just Grain Free Sterilized - kip
16 antwoorden
1 berichten
quentin

Hallo, telkens als ik aan het einde van het pak kom, kotst een van mijn twee katten regelmatig. Hebben jullie dit ook? Het 8kg pak gaat 2 maanden mee. Ik bewaar het in een afgesloten doos.
1 berichten
frédéric

Hallo, zijn de brokjes geschikt voor problemen met erg geurige ontlasting? Momenteel gebruik ik brokjes die uitsluitend gemaakt zijn van verse kip (26%) en zonder granen. Is het vlees hier gevriesdroogd?

2 berichten
séverine

Hallo, mijn Maine Coon katje van 7 maanden is net gesteriliseerd. Ik moet haar junior brokjes voor gesteriliseerde katten geven. Zijn de OWNAT Just Grain Free Sterilized graanvrije brokjes met kip voor gesteriliseerde katten geschikt? Ze weegt 4,2 kg. Ik ben erg gehecht aan dit merk, maar ik kan deze kenmerken niet vinden. Bedankt voor uw hulp.
5 berichten
valérie

Hallo Sèverine, Over de kenmerken van het product Ownat gesteriliseerde kat met graanvrij kip, het wordt vermeld dat het vanaf één jaar is. Deze informatie staat niet op de verpakking. Maar ik geloof dat er een versie voor kittens bestaat.
1 berichten
lise

Hallo, ja, je kunt haar dat geven. Dat is wat ik mijn poes gaf zodra ze gesteriliseerd werd en mijn dierenarts keurde mijn keuze goed. De overgang van kittenbrokken naar deze is heel goed gegaan voor mijn kat. Eet smakelijk voor jouw kat.

13 berichten
tiffanie

Hallo, persoonlijk heb ik nog nooit brokjes voor gesteriliseerde kittens gezien...
1 berichten
justine

Hallo
1 berichten
laurence

Hallo Séverine, Ik heb mijn 3 gesteriliseerde katten altijd deze brokjes gegeven - kitten of volwassen kat - Fijne dag

2 berichten
séverine

Bedankt voor uw antwoorden. Met vriendelijke groet
2 berichten
olivier

Bonjour, J'aimerais connaître le nombre de calorie pour 100g. Merci d'avance. Cordialement
2 berichten
david

Hallo, ik zie nergens een spoor van het aantal calorieën per 100 gram. De analytische samenstelling is compleet, net zoals de componenten en additieven, maar het aantal calorieën per 100 gram staat niet aangegeven (op de verpakking van Ownat just grain free Sterilized met kip). Bericht voor Vanessa_N die opmerkte dat Ownat haar katten dikker maakt: Je moet naar de samenstelling van het voer kijken, meer dan naar het merk. Een merk kan namelijk zowel heel goede brokken met een uitstekende samenstelling hebben, als ook andere brokken die minder goed zijn voor onze katten. Bij Ownat heb ik gekozen voor Ownat just grain free Sterilized (met kip) vanwege de samenstelling en omdat het mijn katten goed bevalt. Ik raad het dus aan iedereen die zorgzaam is voor de gezondheid van hun harige vrienden.

1 berichten
emilie

Wat betreft de calorische waarde per 100g, gebaseerd op de eerder verstrekte voedingsinformatie, moet u rekenen op 392 kcal per 100g. Voor degenen die aangepaste porties willen maken, met vriendelijke groeten.
1 berichten
romain

Hallo,U heeft de mobiele app Wouaf Miaou die erg goed is, deze brokken zijn daar geregistreerd met de volledige samenstelling en de toegekende score. Die is uitstekend
1 berichten
anne

Hallo Romain_C, Wel genoteerd of niet, de geur bij het uitgaan is ondraaglijk in een appartement, en dat is de reden waarom ik van brokken ben veranderd, met deze is het 10 keer erger en de geur blijft hangen. Bedankt voor de info over de applicatie.
2 berichten
chantal

Hallo, ik zou graag de analytische samenstelling van dit product ontvangen, met daarbij ook het suikergehalte. Dank u wel.
1 berichten
vanessa

Hallo Proteïnen: 40% Vetstof: 20% As: 8,5% Vezel: 2% Vocht: 8% Totaal: 78,5% Koolhydraten = 100-78,5= 21,5% Persoonlijk ben ik overgestapt op Orijen met veel minder koolhydraten. Mijn katten werden dikker met Ownat. Met vriendelijke groet.
1 berichten
marie-pierre

Ik geef deze brokjes al meerdere jaren aan mijn kat: hij verdraagt ze perfect en is niet aangekomen.