Vraag, productdiscussies OWNAT PRIME Grain Free Adult met kip en kalkoen

93% van klanten

bevelen dit product aan

6 antwoorden
melanie
1 berichten
melanie fr
Hallo, Kent u de kooktemperatuur van voedsel?
Alicia
1 berichten
alicia fr
Hallo, als ik me niet vergis, zijn ze koud gekookt, voor een betere productkwaliteit.
Dominique
1 berichten
dominique fr
Wat betreft brokken, zie ik de noodzaak niet om ze te koken of op te warmen. Ze worden dus ongewijzigd gegeven, terwijl erop wordt gelet dat het dier voldoende vers water tot zijn beschikking heeft.
noémie
4 berichten
noémie fr
Pfff
Elodie
1 berichten
elodie fr
Ik denk niet dat ze het vermelden, zelfs niet op de leverancier site, ik denk dat je ze direct zou moeten contacteren (heel vaak blijven de fabrikanten van brokken vaag over veel fundamentele elementen, en als ze duidelijk antwoorden is dat een goed teken) in ieder geval is het leuk te lezen dat mensen gevoelig zijn voor deze kwesties :)
noémie
4 berichten
noémie fr
Ja, ze zijn goed gaar op lage temperatuur volgens de slow cooking-methode. Voor mijn deel rehydrateer ik ze 's avonds en geef ze droog in de ochtend aan mijn twee honden
adelia
1 berichten
adelia fr
Hallo, in verband met de aanwezigheid van gifstoffen in de samenstelling van de brokken zou ik graag willen weten of de vis wild gevangen is of gekweekt (als het wilde vis is, zou het nuttig zijn om dit op de ingrediëntenlijst/samenstelling te vermelden voor honden die positief zijn voor MDR1 bijvoorbeeld). Alvast bedankt.

Cookiebeleid
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u gemakkelijker te makenof soortgelijke tools om uw aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren, de levering van gepersonaliseerde reclame, statistieken om te begrijpenhoe onze klanten onze diensten gebruikenOnze vertrouwde partners(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)gebruiken deze tools ook voor advertentiedoeleinden, als onderdeel van onze onze weergave van gepersonaliseerde of niet-gepersonaliseerde reclame.U kunt uw cookievoorkeuren op elk moment wijzigentoegankelijk vanuit je account..
Gebruik en doeleinden van de verwerking van uw gegevens
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u.... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord Doorgaan zonder te accepteren
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.