Portemonnee niet afgetrokken bij betaling
3 antwoorden
3 berichten
gilles
Hello,I tried three times this morning to deduce my wallet of €3.67 from an order of €14.98 (including delivery charges). If the €3.67 is indeed deducted on the summary page before payment (so €11.31 to be paid), the payment my bank asks me to validate is...€14.98. Not great.
590 berichten
zoomalia
Hallo Gilles, U kunt contact met ons opnemen via het formulier of per telefoon. We zullen dit oplossen, het is mogelijk dat dit saldo vastzit in een bestelling die u heeft geprobeerd te plaatsen. We moeten het handmatig voor u vrijgeven :) Fijne dag, Aurore
3 berichten
gilles
Hallo en bedankt voor uw antwoord, maar...
1/ Ik kan u telefonisch niet bereiken, geen enkele adviseur neemt het gesprek aan.
2/ Omdat ik mijn bestelling heb geannuleerd, is er geen formulier voor mij beschikbaar.
Hoe kan ik u bereiken?????
En bovendien staat mijn portemonnee niet meer op de pagina 'mijn account'....
Bij voorbaat dank voor het in overweging nemen
1/ Ik kan u telefonisch niet bereiken, geen enkele adviseur neemt het gesprek aan.
2/ Omdat ik mijn bestelling heb geannuleerd, is er geen formulier voor mij beschikbaar.
Hoe kan ik u bereiken?????
En bovendien staat mijn portemonnee niet meer op de pagina 'mijn account'....
Bij voorbaat dank voor het in overweging nemen
3 berichten
gilles
Hello, I confirm to you: - that I still can't reach you by phone - that it is IMPOSSIBLE for me to contact you via the form, since the order has been canceled and I can't find the appropriate form to write to you. If I have to mourn my wallet, you might as well tell me right away, it will save us from wasting gas for nothing. Best regards