Vraag, productdiscussies Premium Zalmolie - 5L - Zoomalia Basic
14 antwoorden

2 berichten
noemie

Hallo, zou het mogelijk zijn om een recept te maken zonder antioxidanten? In feite zijn BHA E320 en BHT E321 controversiële en mogelijk kankerverwekkende stoffen.
4 berichten
jennifer

Hallo, ik stond op het punt om een nieuwe jerrycan te bestellen en toen kwam ik uw opmerking tegen. Ik doe een zoekopdracht en dit is wat ik vind: De antioxidant BHA (E320) is kankerverwekkend en wordt verdacht een hormoonontregelaar te zijn en E321 is vrijwel hetzelfde.
4 berichten
jennifer

Ik ben erg boos en erg teleurgesteld want ik had vertrouwen in deze site!
4 berichten
jennifer

Ik ga niet meer bij jullie kopen, het is gedaan! En bovendien zijn de berichten half gewist, wat een schande!
4 berichten
jennifer

Ik moest meerdere berichten schrijven zodat ze zichtbaar zijn, anders worden ze deels gewist, het is te gek voor woorden, ik schaam me dubbel voor jullie.
4 berichten
Hallo, idem, mijn apotheker zegt dat deze stof BHAE 320 kankerverwekkend is en zeer gevaarlijk voor onze dieren. Bovendien wil Zoomalia het product niet terugnemen omdat het geopend is. Verkoop geen gevaarlijke producten voor de gezondheid van onze dieren. Ik heb contact opgenomen met de fraude opsporingsdienst omdat ik het echt schandalig vind dat het leven van onze dieren in gevaar wordt gebracht en dat ze het niet belangrijk vinden als we ze bellen.
16 berichten
lisa

Hallo,De additieven E320 en E321 zijn wel toegestaan door de Europese Commissie als voedingsadditief voor huisdieren, beide zijn antioxidanten die vetten beschermen tegen ranzigheid. BHA beschermt vetzuren tegen bederf. Deze additieven worden in zeer kleine hoeveelheden gebruikt en zijn dus niet gevaarlijk voor onze huisdieren. Ze zijn er om de vetten te beschermen die erg gevoelig zijn en snel zouden bederven zonder antioxidanten.Met vriendelijke groet, Het Zoomalia Team
4 berichten
Wat u vergeet te zeggen beste Zoomalia, is dat de HBAE 320 een additief is dat misschien wel is toegestaan, net als veel andere dingen overigens, zoals pesticiden op de velden die schadelijk zijn voor insecten, egels en de fauna, net als de 320 in uw zalmolie, die gevaarlijk is voor dieren omdat het kankerverwekkend is. Het is ongelooflijk dat een bedrijf dat dierenproducten verkoopt, weigert dit toe te geven onder het mom dat additieven toegestaan zijn. U denkt meer aan uw bankrekening dan aan de dieren en uw klanten. Ik herhaal: let op, koop dit product zalmolie vooral niet, omdat het kankerverwekkend is door het additief 320. Ik raad u aan om BHAE 320 in uw zoekbalk te typen en u zult het antwoord vinden en zien dat ik de waarheid spreek als u uw dieren gezond wilt houden en hen niet wilt verliezen door dit product, koop het dan niet.
4 berichten
Normaal verwijdert hij de berichten zodat men niet kan zeggen dat hun zalmolieproducten een gevaar vormen voor onze dieren. De zalmolie met dit additief BHAE 320 is een gevaar, het is kankerverwekkend.
4 berichten
Onze berichten worden constant verwijderd omdat Zoomalia bang is voor zijn ethiek en bang is om bepaalde producten niet meer te verkopen. Zalmolie is gevaarlijk voor dieren vanwege een additief BHAE 320 dat zeer kankerverwekkend is voor onze dieren.
1 berichten
marie

Hetzelfde geldt voor de samenstelling die ook moet veranderen. Ik vraag me af of ze het product niet hebben aangepast vanwege dit gedoe.
1 berichten
hervé

Hallo, Kunt u mij de samenstelling en de percentages van de elementen van dit product sturen. Alvast bedankt.
3 berichten
lomig

100% zalm. Additieven: antioxidanten. Analytische bestanddelen: Verzadigde vetzuren 18%, Enkelvoudig onverzadigde vetzuren (Omega 9) 49,8%, Essentiële meervoudig onverzadigde vetzuren 32,2%, Omega 3 16%, Omega 6 14%.Opslagcondities bij
3 berichten
lomig

Opslagvoorwaarden
3 berichten
lomig

lager dan 25°C