Vraag, productdiscussies QUALITY SENS HFG - 100% natuurlijk natvoer in bouillon Cat & Kitten

95% van klanten

bevelen dit product aan

30 antwoorden
Yanni
1 berichten
yanni fr
Hallo, zou het mogelijk zijn om voor elk recept (of tenminste het recept voor kip en lever) meer analytische details te hebben? - vitaminen/100g (of voor een andere portie) - mineralen/100g (evenzo) - sporen van andere elementen en toevoegingsmiddelen Alvast bedankt en met vriendelijke groet
ALICE
1 berichten
alice fr
Hallo, Kunt u mij alstublieft alle details geven over de samenstelling van de volgende 2 producten: 1) QUALITY SENS HFG - 100% natuurlijke stoofschotels in bouillon - Kip & Lever 2) QUALITY SENS HFG - 100% natuurlijke stoofschotels in bouillon - Kip & Rijst Inclusief de niet vermelde additieven en de delen van de kip die voor deze 2 recepten worden gebruikt. Alvast bedankt, Met vriendelijke groet,Alice
Micaela
1 berichten
micaela fr
Snif Snif... het is waar dat mijn kleine poesje echt genoten leek te hebben van deze paté in bouillon maar... het is geproduceerd in Thailand!!! Dat is niet mogelijk! Waarom het voedsel voor onze katten van zo ver laten komen? Dus nee... ik zal het niet kopen, zelfs als het er inderdaad erg natuurlijk uitziet.
marie
6 berichten
marie fr
bonjour je souhaiterais connaitre le taux de phosphore svp. Merci.
aurélia
3 berichten
aurélia fr
Dit voedsel is niet compleet? Het mist taurine en essentiële vitaminen voor de dagelijkse behoeften van katten? Dat is wat ik vrees als ik naar de samenstelling kijk, pas op!!
Aurore
2 berichten
aurore fr
Behalve dat als u goed leest, er taurine en vitamines in zitten....
Pauline
1 berichten
pauline fr
Hoe kun je er zeker van zijn dat dit voer niet te zout is voor katten? Zitten er smaakversterkers, conserveermiddelen in?
Sandrine
2 berichten
sandrine fr
Ik kan niet zeggen of het te zout is, ik merk niet dat mijn kat meer drinkt. Ik geef het ongeveer één keer per week. Ik gebruik de paté en de brokjes voor dagelijks gebruik. Mijn kat waardeert deze blikjes maar minder de gelei.
Arlette
1 berichten
arlette fr
Sorry, ik proef niet wat ik Naïa geef, maar het ziet er natuurlijk en aantrekkelijk uit! Deze kleine lekkerbek waardeert deze kleine visblikjes erg, behalve die met makreel! In die met zalm en garnalen zijn de kleine garnalen duidelijk zichtbaar! Sinds ik haar deze blikjes aanbied, wordt ze kieskeuriger!!!
PASCALE
1 berichten
pascale fr
mijn kleine Zoë is dol op deze kleine doosjes, ik geef haar 50g 's middags en 50g 's avonds als aanvulling, ze heeft haar brokjes onbeperkt
Guy
1 berichten
guy fr
Hallo, ja, het is aanvullend op brokjes en de katten zijn er dol op!
Evelyne
1 berichten
evelyne fr
Hallo, ik heb het een eerste keer geprobeerd, mijn katten zijn erg kieskeurig en zij zijn er dol op. Dus heb ik een nieuwe bestelling geplaatst. Met vriendelijke groeten, Evelyne
Magali
1 berichten
magali fr
Ik bevestig dat dit een aanvulling op de kroket is. Mijn kleine Gigi is er dol op
Violette
27 berichten
violette fr
Hallo. Gezien de samenstelling denk ik dat dit voer eerder "complementair" is. Kunt u mij alstublieft vertellen of dat het geval is? Dank u!
Charlene
1 berichten
charlene fr
Wat mij betreft heb ik het gebruikt als aanvulling op de brokjes om de dagelijkse voeding wat te variëren.
Sandrine
1 berichten
sandrine fr
Goedenavond, voor mij is het een pleziermaaltijd. Mijn kat krijgt dagelijks brokjes en 1 keer per week een blikje paté en ik moet zeggen dat zodra ze me het hoort openen ze aan komt rennen... en ik vind de kwaliteit top.
christophe
1 berichten
christophe fr
Ja, en hoe dan ook, alles wat tonijn en andere zoute dingen zijn, moet je vermijden om te vaak aan dieren te geven! Je moet het "voor de afwisseling" geven en als "smakelijkmaker" voor de rest, vooral voor brokjes en vooral in een "mono"-dieet: dat wil zeggen wanneer je je moet beperken tot slechts één soort voedsel voor een gevoelige, zieke, kieskeurige kat... om de eentonigheid te breken, zodat het bordje toch leeg gaat, en zeker wanneer je de inname beperkt (dat is geen goed teken)
Jean Philippe
1 berichten
jean philippe fr
mijn kat Omalet die heel kieskeurig is, is er dol op
Sara
1 berichten
sara fr
Hallo, weet u misschien wanneer dit product weer op voorraad zal zijn alstublieft? Mijn kat eet alleen nog maar die met visbasis en ik zie niets terugkomen op uw site!! Bedankt
Sofia
1 berichten
sofia fr
Hallo, weet u misschien wanneer dit product weer op voorraad zal zijn alstublieft?? Dank u.
Sandra
1 berichten
sandra fr
Hallo, ik geef deze "patee" al een paar weken als aanvulling op hun brokjes aan mijn kittens en ze zijn er heel blij mee. Ik heb ze net laten steriliseren en ik zou graag doorgaan met het geven van de patee, natuurlijk als aanvulling, maar ik ben er niet zeker van dat het een voeding is die speciaal bedoeld is voor gesteriliseerde katten. Kunt u mij vertellen of ik het kan blijven geven of dat het misschien niet geschikt is?
Bernadette
1 berichten
bernadette fr
Ik heb drie gesteriliseerde katten van 5 tot 17 jaar oud. Ik geef ze deze paté als aanvulling op de brokjes en alles gaat prima.
Anne-Laure
10 berichten
anne-laure fr
Hallo, persoonlijk denk ik dat het belangrijkste is om hen zo min mogelijk bewerkte voedingsmiddelen en toegevoegde suiker te geven. Ik heb mijn gecastreerde katten nooit brokjes of natvoer voor gesteriliseerde katten gegeven, en ze zijn noch overgewicht, noch hebben ze slechte bloedtesten. Maar het zijn wel katten die toegang hebben tot de buitenwereld.
Patrick
1 berichten
patrick fr
Onze 16 maanden oude Britse Langhaar poes is dol op deze blikjes, maar ze is selectief: Pacifische tonijn of tonijn+ansjovis, de rest interesseert haar niet. Ze heeft altijd Carnilove graanvrije brokjes met tonijnsmaak tot haar beschikking. De miss is erg 'vis'. Ze is erg actief en heeft een prachtige vacht met deze voedselcombinatie.
Herve
1 berichten
herve fr
Hallo. Voor mij is het af en toe. Ik meng de inhoud van het doosje met de gebruikelijke brokjes. Mijn katten zijn er dol op.
Myriam
1 berichten
myriam fr
Mijn katten zijn dol op de tonijn garnalen versie, maar houden niet van de ham kaas versie.
Melania
1 berichten
melania fr
Hallo, ik zou graag willen weten of het om volledige voeding of aanvullende voeding gaat. Bedankt
ISABELLE
1 berichten
isabelle fr
Hallo, dit is een aanvullende natvoeding die ik aan mijn poes geef, naast haar ORIJEN SIX FISH graanvrije brokken.
Virginie
2 berichten
virginie fr
HalloDit is een aanvullende voeding. U kunt het niet als exclusieve voeding voor uw kat gebruiken. Anders zou u voedingssupplementen moeten toevoegen
Delphine
2 berichten
delphine fr
Hallo, wanneer zal dit product weer op voorraad zijn? Bedankt
Zoomalia
481 berichten
zoomalia fr
Hallo,Wij hebben momenteel geen exacte datum om u te communiceren over de herbevoorrading van dit artikel.Wij zouden eind maart nieuwe voorraad moeten ontvangen.Ik nodig u uit om regelmatig onze website te raadplegen om dit te controleren, u kunt ook uw e-mailadres invoeren in de meldingen om geïnformeerd te worden zodra het weer op voorraad is.Met vriendelijke groet,Marie

Cookiebeleid
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u gemakkelijker te makenof soortgelijke tools om uw aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren, de levering van gepersonaliseerde reclame, statistieken om te begrijpenhoe onze klanten onze diensten gebruikenOnze vertrouwde partners(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)gebruiken deze tools ook voor advertentiedoeleinden, als onderdeel van onze onze weergave van gepersonaliseerde of niet-gepersonaliseerde reclame.U kunt uw cookievoorkeuren op elk moment wijzigentoegankelijk vanuit je account..
Gebruik en doeleinden van de verwerking van uw gegevens
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u.... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord Doorgaan zonder te accepteren
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.