Retour artikel

5 antwoorden
Sigrith
1 berichten
sigrith
Hallo,

Ik wil graag een van de artikelen uit mijn laatste bestelling retourneren. Naar welk adres moet ik het pakket sturen en moet ik een document bij het pakket voegen?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,

Sigrith Mazurat
Zoomalia
590 berichten
zoomalia
Goedemorgen Sigrith,

Ik heb uw verzoek om een artikel te retourneren genoteerd.

Als eerste stap moet u het retourformulier downloaden dat beschikbaar is in uw bestelgeschiedenis.

U kunt een artikel retourneren naar het volgende adres:

ZOOMALIA / E2EVOLUTION
651 Route du pays de gosse
40230 Saint Geours de Maremne
FRANKRIJK

De kosten voor het retourneren zijn voor uw rekening, aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice voor verdere vragen.

Ik wens u een prettige dag.

Tot ziens,

Coralie van Zoomalia
MARYSE
1 berichten
maryse
Hallo, kunnen we een artikel retourneren naar het afhaalpunt om de verzendkosten te beperken?
Zoomalia
590 berichten
zoomalia
Hallo Maryse, retouren moeten naar ons postadres worden verzonden. We kunnen retouren niet bij een afhaalpunt ontvangen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vragen heeft. Coralie van Zoomalia
Séverine
1 berichten
séverine
Hallo, ik wil een artikel retourneren. Wanneer ik naar de website ga, kom ik op een pagina gewijd aan retourzendingen. Maar wanneer ik klik om het formulier te krijgen, verschijnt het niet of wordt het niet gedownload. Wat kan ik doen?
Erna
2 berichten
erna
Goedendag,
Ik wil een (gedeelte) van een bestelling retourneren.
Echter het herroepingsformulier is in het Frans (schakel over naar de Franse site) en ik kan het met mijn inschrijfgegevens niet openen.
Hoe ga ik nu in contact komen?
Het Franse telefoonnummer krijg ik een (Franstalig) bandje , zonder doorschakelmogelijkheden
Wat kan ik doen?

Cookiebeleid
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u gemakkelijker te makenof soortgelijke tools om uw aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren, de levering van gepersonaliseerde reclame, statistieken om te begrijpenhoe onze klanten onze diensten gebruikenOnze vertrouwde partners(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)gebruiken deze tools ook voor advertentiedoeleinden, als onderdeel van onze onze weergave van gepersonaliseerde of niet-gepersonaliseerde reclame.U kunt uw cookievoorkeuren op elk moment wijzigentoegankelijk vanuit je account..
Gebruik en doeleinden van de verwerking van uw gegevens
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u.... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord Doorgaan zonder te accepteren
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.