Vraag, productdiscussies Vochtige verzorgingsdoekjes voor poten, vacht, ogen en oren voor katten en honden
87% van klanten
bevelen dit product aan
13 antwoorden
5 berichten
stéphanie
Hallo, kunnen deze doekjes worden gebruikt om de vacht van mijn hond rond de vulva schoon te maken? Ik gebruik meestal Douxo, maar ze zijn vaak niet op voorraad. Daarom zoek ik een alternatief. Bedankt
1 berichten
séverine
Hallo ja, ik gebruik ze voor mijn gouden
2 berichten
corinne
Bonjour est ce que l on peut les utiliser pour chiot de 2 mois et demi Merci pour la réponse
1 berichten
lucie
Hallo, ja, ik heb ze altijd gebruikt op mijn puppy vanaf dat hij 2 maanden oud was tot nu.
1 berichten
philippe
Ja, absoluut, ik gebruik ze zelf al sinds altijd bij mijn hond.
1 berichten
alexandra
HalloJa, zonder enig probleem. De doekjes zijn goed vochtig en hebben een lichte, aangename geur
1 berichten
nadine
hallo zonder enig probleem
8 berichten
isabelle
Bonjour
Oui vous pouvez, j'ai utilisé longtemps ce produit sans soucis
Mais maintenant je préfère les lingettes Anjou, un peu plus cher, mais plus naturel pour moi
Bonne journée
2 berichten
audrey
Ja, zonder zorgen
2 berichten
sylvie
natuurlijk, de doekjes zijn geschikt voor de ogen van puppy's en zeer effectief!
1 berichten
carine
Ik denk niet dat er een contra-indicatie is, persoonlijk gebruik ik ze al lang voor mijn Franse Bulldog en het is top
1 berichten
philippe
goedemorgen zonder enig probleem
3 berichten
monique
Hallo, ja, ze zijn heel geschikt voor puppy's, en ik gebruik ze vaak omdat ze erg handig zijn.

1 berichten
lydie
Hallo, ja, dat klopt. Het is erg zacht en het maakt een zachte reiniging mogelijk.