Vraag, productdiscussies Vochtige verzorgingsdoekjes voor poten, vacht, ogen en oren voor katten en honden

13 antwoorden
Stéphanie
5 berichten
stéphanie
Hallo, kunnen deze doekjes worden gebruikt om de vacht van mijn hond rond de vulva schoon te maken? Ik gebruik meestal Douxo, maar ze zijn vaak niet op voorraad. Daarom zoek ik een alternatief. Bedankt
Séverine
1 berichten
séverine
Hallo ja, ik gebruik ze voor mijn gouden
Corinne
2 berichten
corinne
Bonjour est ce que l on peut les utiliser pour chiot de 2 mois et demi Merci pour la réponse
Lucie
1 berichten
lucie
Hallo, ja, ik heb ze altijd gebruikt op mijn puppy vanaf dat hij 2 maanden oud was tot nu.
Philippe
1 berichten
philippe
Ja, absoluut, ik gebruik ze zelf al sinds altijd bij mijn hond.
Alexandra
1 berichten
alexandra

HalloJa, zonder enig probleem. De doekjes zijn goed vochtig en hebben een lichte, aangename geur
nadine
1 berichten
nadine
hallo zonder enig probleem
isabelle
8 berichten
isabelle

Bonjour

Oui vous pouvez, j'ai utilisé longtemps ce produit sans soucis
Mais maintenant je préfère les lingettes Anjou, un peu plus cher, mais plus naturel pour moi
Bonne journée
audrey
2 berichten
audrey
Ja, zonder zorgen
Sylvie
2 berichten
sylvie
natuurlijk, de doekjes zijn geschikt voor de ogen van puppy's en zeer effectief!
carine
1 berichten
carine
Ik denk niet dat er een contra-indicatie is, persoonlijk gebruik ik ze al lang voor mijn Franse Bulldog en het is top
Philippe
1 berichten
philippe
goedemorgen zonder enig probleem
Monique
3 berichten
monique
Hallo, ja, ze zijn heel geschikt voor puppy's, en ik gebruik ze vaak omdat ze erg handig zijn.
lydie
1 berichten
lydie
Hallo, ja, dat klopt. Het is erg zacht en het maakt een zachte reiniging mogelijk.

Cookiebeleid
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u gemakkelijker te makenof soortgelijke tools om uw aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren, de levering van gepersonaliseerde reclame, statistieken om te begrijpenhoe onze klanten onze diensten gebruikenOnze vertrouwde partners(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)gebruiken deze tools ook voor advertentiedoeleinden, als onderdeel van onze onze weergave van gepersonaliseerde of niet-gepersonaliseerde reclame.U kunt uw cookievoorkeuren op elk moment wijzigentoegankelijk vanuit je account..
Gebruik en doeleinden van de verwerking van uw gegevens
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u.... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord Doorgaan zonder te accepteren
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.