Vraag, productdiscussies Sera Korrels Goldy Gran voor goudvissen
5 antwoorden
5 berichten
christine
Willen de pellets drijven... Bedankt
9 berichten
xavier
Hallo Christine, het zijn korrels die drijven en niet zinken, of het nu voor goldy gran is of voor kleurrijke. Ik heb ze echter bijna twee jaar aan mijn shubunkins gegeven. Ze zijn zeer goede korrels; ze groeiden snel en met mooie kleuren. Nu, gezien hun grootte, ben ik overgestapt op Hikari vijverkorrels. Ik denk dat deze korrels drijven om te worden gegeten, wat de vervuiling van de bodem voorkomt.
9 berichten
xavier
Hallo Christine, hun goldy granules of kleurige vlokken drijven. Ik heb de Shubunkin bijna twee jaar gevoerd en ze zijn goed gegroeid met mooie kleuren. Nu, gezien hun grootte van meer dan 25 cm, ben ik overgestapt naar Hikari bassis in medium, en dit drijft ook waarschijnlijk om het water niet te vervuilen. Een fijne dag toegewenst.
9 berichten
xavier
Hallo Christine, het zijn drijvende pellets, of het nu goldy gran is of van kleur wisselt, het is daarentegen erg goed voer. Mijn shubunkins zijn goed gegroeid met mooie kleuren gedurende twee jaar en afwisselend de twee soorten 'sera'. Nu, gezien hun formaat van meer dan 25 cm, ben ik overgestapt op Hikari medium, die ook drijft. Een fijne dag verder.
9 berichten
xavier
Hallo Christine, al drie keer heb ik geprobeerd om je te antwoorden... Wat betreft de Goldy Gran- en kleurnkorrels, ze drijven allebei maar de vissen groeien goed met mooie kleuren, en gezien hun grootte ben ik overgestapt naar Hikari medium, veel grotere korrels, maar ook drijvend. Een fijne dag gewenst.
1 berichten
laetitia
Hallo, de korrels drijven. Ik neem aan dat ze uiteindelijk zouden zinken, maar ze eten ze op voor die tijd. Ze zijn gezond en groeien goed. Mijn katten vinden ze ook lekker, dus ik houd de kastdeur dicht! Fijne dag.