Vraag, productdiscussies Omheiningssysteem Super Radio Fence Petsafe
19 antwoorden
1 berichten
lisa
Hallo, mijn terrein loopt niet rond mijn huis, dus als ik het draad in een gesloten circuit zet, zal dit ook een barrière vormen om het huis binnen te komen. Hoe kan ik dit oplossen? Kan het apparaat worden uitgeschakeld voordat ik het dier in huis laat en weer aanzetten als het buiten is? Zou het apparaat beschadigd raken als ik dit meerdere keren per dag zou doen? Voor de afstand van de draad is 150 meter veel te kort, kunnen twee draden worden gecombineerd? Zo ja, hoe verbind je de draden? Bij voorbaat dank

1 berichten
fabienne florent
Hallo, ons terrein is ook te groot, we hebben er 2 moeten kopen, en zelfs met aansluiting werkt het heel goed (je moet de kracht beheren afhankelijk van je hond) en we hebben zelfs een klein gedeelte veranderd dat we met de bosmaaier hadden gesnoeid. En alles is prima. Elke dag sluiten we de stekker aan en koppelen we zonder enig probleem los (gekocht in januari) daarna let ik altijd op als ik ontkoppel zoals met alle stekkers. Ik hoop dat ik al je vragen heb beantwoord, aarzel anders niet. Fijne dag
1 berichten
sandrine
Bonjour, le boitier du collier ainsi que le boitier émetteur sont ils étanches ?Peut on fixer le boitier émetteur sous un careport? Merci
4 berichten
sophie
Hallo, de halsband moet waterdicht zijn, maar de omheiningszender is dat niet, het staat duidelijk aangegeven dat deze alleen binnenshuis in een droge ruimte geïnstalleerd moet worden, anders bestaat er een risico op elektrocutie. Dus, het ophangen in een carport is niet mogelijk.
1 berichten
laurent
Hallo, is het mogelijk om een zone binnen een andere zone af te bakenen? Bijvoorbeeld: de omtrek van het terrein afbakenen en vervolgens de omtrek van het zwembad, terwijl de hond nog steeds rond het zwembad kan lopen. Bedankt voor uw hulp
4 berichten
sophie
Hallo, ja dat is inderdaad mogelijk.
1 berichten
bryan
Hallo, zijn de behuizing van de halsband en de zendereenheid waterdicht? Werkt de zendereenheid op netstroom of op batterijen? (Indien op batterijen, kunt u een geschatte gebruiksduur geven alstublieft?) Bedankt
4 berichten
sophie
Hallo, de zenderkast moet op een stopcontact worden aangesloten, terwijl de halsbandkast op een batterij werkt. De duur is afhankelijk van het gebruik ervan, maar een indicator geeft aan wanneer de batterij bijna leeg is.
2 berichten
julien
Hallo, ik zou graag een gebied afbakenen waar mijn hond mag komen, eigenlijk wil ik hem verhinderen om te gaan zwemmen in een vijver. Dus kan ik voorkomen dat hij een lijn overschrijdt, zelfs als er geen muur achter is?
4 berichten
sophie
Hallo, er is geen omheining nodig, in de set zitten vlaggen die dienen als markering voor de hond.
1 berichten
jean-yves
Hallo, is het mogelijk om op dezelfde hond een anti-blaf halsband en een omheiningshalsband tegelijkertijd te gebruiken? Bedankt
1 berichten
matthieu
Hallo Jean-Yves_R, ik denk niet dat je ze meteen beide halsbanden moet omdoen. Hij moet eerst zijn grenzen leren met de anti-vlucht halsband. Dit moet in meerdere stappen gebeuren zodat de hond het goed begrijpt. En persoonlijk zou ik kiezen voor óf blaffen óf weglopen.
2 berichten
maud
Hallo, is een gesloten circuit nodig opdat de omheining effectief zou zijn? Kan ze op een omheining geplaatst worden of enkel ingegraven? Bedankt voor uw antwoord
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Deze omheining werkt alleen in een gesloten circuit en moet begraven worden. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
2 berichten
maud
Hallo, is dit geschikt voor grote honden zoals een Golden Retriever? Welke garanties zijn er op dit product? Met vriendelijke groet
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Deze omheining is geschikt voor alle honden van meer dan 3,6 kg, het zal passen voor een Golden. De garantie van de fabrikant is 3 jaar. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
1 berichten
oana
Op welke afstand van de draad wordt de hond geëlektrocuteerd? En op welke afstand verschijnt de pieptoon? Er staat "Wanneer de hond de grenzen nadert" maar zijn de grenzen de draden of bijvoorbeeld 0,5 meter rond de draad???
11381 berichten
zoomalia
Hallo, De correctie van het hekwerk is afhankelijk van de gekozen instelling, de pieptoon verschijnt net voordat de correctie plaatsvindt en de grens is de draad, maar de correctie wordt uitgevoerd op de afstand die u heeft gekozen (bv: 0,5 rond de draad). Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
1 berichten
karine
Hallo, ik zou graag willen weten hoeveel draad er in het pakket zit? Er staat dat het "tot 4 hectare kan dekken", maar niet de hoeveelheid draad. Bedankt alvast voor uw antwoord.
11381 berichten
zoomalia
Goedendag, Het is de kracht van de behuizing die het mogelijk maakt om 4ha grond te dekken. De meegeleverde draadspoel in deze kit is 150m. Met vriendelijke groet, Het team van Zoomalia