Termijn van terugbetaling

5 antwoorden
Christelle
2 berichten
christelle
Hallo, ik heb mijn bestelling van 92€ 5 dagen geleden geannuleerd (op 10 april heb ik om 19:00 uur besteld en ik heb mijn bestelling een paar uur later rond 22:00 uur geannuleerd) en ik zou graag willen weten hoeveel dagen ik nog moet wachten op de terugbetaling, want afgezien van de e-mail die mijn annulering bevestigt, heb ik geen informatie ontvangen over de terugbetalingsprocedure. De e-mail geeft aan om contact op te nemen met de "Klantenservice", maar deze helpt ook niet verder omdat er geen optie voor terugbetalingen is. Kunt u mij zo snel mogelijk een antwoord geven, bedankt!
Zoomalia
572 berichten
zoomalia
Hallo Christelle, Bedankt voor uw bericht. Ik nodig u uit om rechtstreeks contact op te nemen met onze adviseurs via de formulieren die beschikbaar zijn in uw Mijn account Service Klanten-ruimte. Helaas ben ik niet in staat om uw verzoek via het forum te behandelen. Een adviseur kan dan toegang krijgen tot uw dossier en u een volledig antwoord geven over de terugbetaling. Dank u voor uw begrip en een fijne dag, Coralie van Zoomalia
Christelle
2 berichten
christelle
ReHallo, ik heb vier keer gebeld naar 05 54 54 00 24 maar er wordt niet opgenomen. Is er een andere manier om contact met u op te nemen om het probleem op te lossen en mij zo snel mogelijk terug te betalen? Dank u!
Zoomalia
572 berichten
zoomalia
Hallo, Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat is veroorzaakt door het niet beantwoorden van uw oproepen. De telefonische verkeersstromen kunnen inderdaad variëren per dag en periode, maar wees gerust dat we er alles aan doen om onze klanten zo snel mogelijk te woord te staan. Het is ook mogelijk om ons te contacteren via de schriftelijke formulieren die beschikbaar zijn in de rubriek 'Mijn account' onder 'Klantendienst'. We engageren ons om snel te reageren op alle aanvragen die via deze weg worden ontvangen. Dank voor uw begrip, en we staan tot uw beschikking om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen. Coralie van Zoomalia
Axel
2 berichten
axel
Hallo, ik heb mijn bestelling geannuleerd en ik heb de terugbetaling niet ontvangen, is dat normaal? En ik kan de klantenservice niet bereiken. Bedankt, fijne dag
Zoomalia
572 berichten
zoomalia
Hallo, Het is mogelijk dat er sprake is van een anomalie. Om dit te verifiëren, nodig ik u uit om contact met ons op te nemen via de daarvoor bestemde formulieren op onze website. Onze klantenservice kan uw terugbetalingsverzoek dan zo snel mogelijk behandelen. Bedankt voor uw begrip en een fijne dag. Coralie van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u gemakkelijker te makenof soortgelijke tools om uw aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren, de levering van gepersonaliseerde reclame, statistieken om te begrijpenhoe onze klanten onze diensten gebruikenOnze vertrouwde partners(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)gebruiken deze tools ook voor advertentiedoeleinden, als onderdeel van onze onze weergave van gepersonaliseerde of niet-gepersonaliseerde reclame.U kunt uw cookievoorkeuren op elk moment wijzigentoegankelijk vanuit je account..
Gebruik en doeleinden van de verwerking van uw gegevens
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u.... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord Doorgaan zonder te accepteren
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.