Vraag, productdiscussies Tetra Pond Sticks van 1 tot 40L

98% van klanten

bevelen dit product aan

43 antwoorden
francoise
1 berichten
francoise be
hoe kan ik mijn bestelling naar een afhaalpunt laten bezorgen
JEAN-MARIE
1 berichten
jean-marie fr
Bonjour, Je souhaite acheter aujourd'hui un sac de 40 L de Tetra Pond Sticks mais qu'elle est donc sa date de péremption...?? merci pour votre réponse
jessy
1 berichten
jessy fr
De houdbaarheidsdatum staat achter op het zakje, voor mij is het 03/26
Annick & Pascal
1 berichten
annick & pascal be
Hello, I buy 40-liter bags and the expiration date can be found at the top, on the back of the bag, above the explanatory notice. That's it!
jaime-jose
1 berichten
jaime-jose fr
Hallo, over hoeveel tijd zult u Tetra Pond Sticks 40L+10 hebben en kunt u mij waarschuwen wanneer u ze heeft? Bedankt voor uw antwoord.
carole
1 berichten
carole fr
hallo, ongeveer 3 dagen voor mij
ERIC
1 berichten
eric fr
Hallo, bieden jullie de tas van 40L + 10L gratis niet meer aan?
Gilles
1 berichten
gilles fr
Hallo, ik zou graag willen weten met welk gewicht 40 liter sticks overeenkomt, dank u
MICHEL
1 berichten
michel fr
De zak van 40L van Tetrapond Stick weegt ongeveer 5Kg.
claudine
5 berichten
claudine fr
Hallo, wanneer u zegt 40 liter + 10 liter gratis, gaat het dan inderdaad om een zak van in totaal 50 liter, bedankt
ann
1 berichten
ann fr
Ja
MARIE HELENE
1 berichten
marie helene fr
Hallo, Natuurlijk, dat maakt 40 + 10 = ???? Jullie hebben 4 uur om de oefening te maken. LOL. = 50; goed antwoord en een fijn weekend allemaal. MH
Jean-François
1 berichten
jean-françois fr
Ja, met de 10 L gratis is de zak 50 Liter
SERGE
1 berichten
serge fr
Houdbaarheidsdatum: op mijn deze dagen ontvangen partij 03/23
Jacky
1 berichten
jacky fr
De datum die op de zak staat vermeld is maart 2023.
Annick
1 berichten
annick fr
Goedendag, Ik zou graag de houdbaarheidsdatum willen weten van de Tetra Pond Stick zakken ref 63950, de set van 2*40l +10 gratis voor 69,98 € alstublieft. Dank u.
Jocelyne
1 berichten
jocelyne fr
Bonjour, j'aimerais savoir si ce repas fait grossir les poissons ? S'il vous plaît
henri-jean
1 berichten
henri-jean fr
le produit ne fait pas grossir les poissons , mais la quantité du repas journalier ( le soir ) doit être mangé dans les 5 minutes ce qui correspond à la dose maxi . Henri-Jean
Jean-Philippe
2 berichten
jean-philippe fr
Bonjour.Sur les sacs que j'ai achetés l'an dernier (septembre 2020), la date de péremption était 02/23.
serge
1 berichten
serge fr
THT-datum 03 2023. Het is droog, dus geen uiterste houdbaarheidsdatum maar een optimaal gebruik. Na de datum is het product consumeerbaar, maar verliest geleidelijk aan smaak zoals droge koekjes.
Jeannine
1 berichten
jeannine fr
Begin februari 2020 kocht ik twee zakken Tétra Pond Sticks (40 l + 10 l gratis = seizoensaanbieding), waarvan de houdbaarheidsdatum tot 12/22 liep. Elk jaar koop ik deze variant van voer en de houdbaarheidsdata zijn altijd minstens twee jaar geldig.
philippe
1 berichten
philippe fr
hallo, de zakken die vorige week werden besteld, hebben een houdbaarheidsdatum van 03/2023
Bernard
1 berichten
bernard fr
Mijn laatste aankoop 03/2023
Jean-Philippe
2 berichten
jean-philippe fr
vervaldatum 03/23....
Hans-Peter
2 berichten
hans-peter fr
Ik heb de levering ontvangen op 15 januari 2021 met de houdbaarheidsdatum tot 03/2023
Maurice
3 berichten
maurice fr
Mijn kat stort zich letterlijk op Tetra Pond sticks. Is dat normaal of zelfs gevaarlijk?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Cet aliment étant à base de céréales et de poissons, il est sans doute appétent pour votre chat. Il n'y a pas de risques d'intoxication s'il en ingère, dans la limite de quantités raisonnables et très occasionnelles.

Cordialement,

L'équipe Zoomalia
Jean-Philippe
2 berichten
jean-philippe fr
Hallo. Mijn katten ook. Het is een echte lekkernij. Wanneer ze zien dat ik wat ga uitdelen aan de vissen, haasten mijn katten zich om er ook een paar te bedelen. Het is heel goed, want terwijl ze zoeken en de brokjes eten, komt het niet in ze op om te gaan vissen... ;)
Nicole
3 berichten
nicole fr
Ik denk het niet.
lionel
1 berichten
lionel fr
idem mijn katten zijn er dol op!
EDGAR
1 berichten
edgar fr
ik zie vanaf 39 € gratis verzending, maar om de bestelling te voltooien vind ik deze optie niet ?????
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Afin de pouvoir bénéficier de la gratuité des frais de transport gratuits, il vous faudra sélectionner la livraison en point relais par DPD. Cordialement, L'équipe Zoomalia
RENE
2 berichten
rene fr
de partijen van 2 pakketten Tetrra vijvers referentie 63950 hebben welke vervaldatum? dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Actuellement nous avons des produits dont la date est: janvier 2018. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Nicole
3 berichten
nicole fr
Ik zie geen enkele datum....
RENE
2 berichten
rene fr
goedenavond ; ik vind de lijn niet om het artikel tetra ponds sticks van 40 l( + 25 % gratis) voor 30,99 euro te bestellen
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het gaat om de SET van 6x TetraPond Sticks 40 L referentie 54455 (wanneer u het totale bedrag van de set 185.94€ deelt door 6, krijgt u de prijs per stuk van 30.99€) Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
antoine
1 berichten
antoine fr
Hallo, wat is de houdbaarheidsdatum voor de 40l pakketten referentie 15593? Bedankt voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De houdbaarheidsdatum van de pakketten op voorraad is 08/2016. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
jean-Paul
1 berichten
jean-paul fr
Bonsoir, les sticks en 40l ref: 15593 à 32,99€ ont quelle date d'utilisation?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De pakketten die momenteel op voorraad zijn hebben een houdbaarheidsdatum tot 11/2015. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Nicole
3 berichten
nicole fr
Ik zie geen datum....
didier
2 berichten
didier fr
hallo hoe wordt dit product verzonden want ik heb andere producten te kopen filtermousse en luchtpomp bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Ce produit, ainsi que le reste de votre commande, vous sera envoyé par transporteur. Cordialement, L'équipe Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u gemakkelijker te makenof soortgelijke tools om uw aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren, de levering van gepersonaliseerde reclame, statistieken om te begrijpenhoe onze klanten onze diensten gebruikenOnze vertrouwde partners(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)gebruiken deze tools ook voor advertentiedoeleinden, als onderdeel van onze onze weergave van gepersonaliseerde of niet-gepersonaliseerde reclame.U kunt uw cookievoorkeuren op elk moment wijzigentoegankelijk vanuit je account..
Gebruik en doeleinden van de verwerking van uw gegevens
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u.... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord Doorgaan zonder te accepteren
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.