Vraag, productdiscussies TIC-CLIP Medaille - Bescherming tot 2 jaar - Bescherming vlooien en teken

76% van klanten

bevelen dit product aan

80 antwoorden
christelle
2 berichten
christelle fr
Hallo, ik zou graag willen weten of de tic clip medaille compatibel is met een gps-halsband voor een langharige kat, alstublieft?
FABIENNE
1 berichten
fabienne fr
Hallo, ik zou graag willen weten hoeveel de medaille met de ringen weegt en wat de omtrek ervan is. Alvast bedankt.
Laura
3 berichten
laura fr
Hallo, Op de halsband van mijn hond zit al een medaille met mijn nummer. Als de twee medailles naast elkaar hangen, is dat OK? Is er geen risico als ze tegen elkaar wrijven, verandert de effectiviteit dan niet? Bedankt :)
Aude
1 berichten
aude fr
Non a priori pas de soucis.La notice dit:vérifiez que la tic-clip soit visible facilement si elle est attachée à côté d'une médaille identité.Pour ma part je la positionne devant la médaille nominative.Il existe également des protection de médaille nominative en silicone, afin que les médailles ne facent pas de bruit en s'entrechoquants!
Laura
3 berichten
laura fr
Merci Aude :)
Claire
1 berichten
claire fr
Voor mijn hond van 18 kg was het nodig om de medaille met twee kleine bijgeleverde bevestigingsringetjes vast te maken, het werd eveneens gespecificeerd dat twee medailles elkaar niet mogen raken. De penning hangt dus een beetje overal voor ons. We hebben dus die met het nummer verwijderd (een geborduurde halsband met haar naam + nummer in ruil aangedaan) Voor de hond die elke dag naar buiten gaat, veel in het bos, in de bergen, de penning voorkomt niet dat teken zich vasthechten. Gisteren met de dierenarts bekeken, voor een stadshond, wandelingen in het park kunnen voldoende zijn, voor de onze is het niet effectief.
Christine
1 berichten
christine fr
Hallo, OK, ik heb geen teek gevonden op mijn hond. Maar nu een vlooieninvasie, eigenlijk 2 met eitjes op de achterhand. Kan ik een ander vlooienmiddel gebruiken?? Mijn hond heeft exocriene pancreatitis, ze is erg kwetsbaar.
Vanessa
2 berichten
vanessa fr
Tegen vlooien is diatomeeënaarde effectief
Nathalie
1 berichten
nathalie fr
Ik ben ook heel teleurgesteld. Ik heb er 4 gekocht en mijn honden zitten vol met vlooien. Voordat ik Seresto-halsbanden gebruikte, nooit problemen gehad. Meer dan 100 euro weggegooid. Nathalie MOUGEL
brigitte
1 berichten
brigitte fr
de amorfe diatomeeënaarde is goed en kan ook in de bedekking worden geplaatst. Persoonlijk voeg ik daarnaast nog de azijn van de vier dieven toe.
Vanessa
2 berichten
vanessa fr
Brigitte, hoe passen jullie de vierdievenazijn toe?
STEPHANIE
2 berichten
stephanie fr
Hallo,Kan de medaille gebruikt worden tegen zandvliegen?Bedankt.
christiane
1 berichten
christiane fr

IK BEN SORRY DAT IK OF EERDER, DAT MIJN HOND en ikzelf tot de 27% van de ontevredenen behoren, omdat ik bij elk uitje meerdere teken op hem vind, ook al reinig ik de medaille regelmatig.
elodie
2 berichten
elodie fr
Bonjour le prix affiche n'est pas le même que celui une fois dans le panier pourquoi ?
Laurent
1 berichten
laurent fr
De prijs bij mij is goed... De prijs van €27,99 is VANAF en dus, geldig voor 2 stuks. Anders is het €28,99
Frédérique
1 berichten
frédérique fr
Hallo, ik heb een van de twee ringetjes gebroken die aan de medaille van mijn 25 kg zware hond vastzaten. Waar kan ik die vinden en is het absoluut noodzakelijk om er twee te gebruiken? Bij voorbaat dank.
Francoise
3 berichten
francoise fr
Non un seul anneau suffit, même si on peut en mettre 2 pour plus de protection
DANY
1 berichten
dany fr
Hallo,Is de medaille compatibel met een GPS-halsband?Dank u
Brigitte
1 berichten
brigitte fr
Hallo, Ik denk niet dat er interferentie is tussen een GPS-halsband en de Tic clip medaille... maar het team van Zoomalia is zeker beter in staat om uw vraag te beantwoorden dan ik..! Een uitstekende dag gewenst, Met vriendelijke groet, Brigitte M.
Audrey
1 berichten
audrey fr
BonjourSi l'on met la medaille tic clip peux t'on faire un traitement avec une pipette quand même en plus lorsque l'on va dans un pays chaud ?
Cynthia
7 berichten
cynthia fr
Goedenavond, in principe wordt de medaille alleen gebruikt, als je een aanvulling wilt gebruiken is er een Anibio-poeder dat aan het voer kan worden toegevoegd, of melaflon spot on (druppels om op zijn vacht toe te passen) wat mij betreft, ik beveel zonder problemen alle 3 de producten aan!
margaux
1 berichten
margaux fr
Bonjour, personnellement j’utilise un collier répulsif en plus de la médaille donc la pipette doit être compatible aussi !
Inès
5 berichten
inès fr
Hallo,Ja!
Carole
2 berichten
carole fr
Hallo, hoeveel medailles moet ik nemen voor een hond van 45kg? Want als ik het goed begrepen heb, beschermt één medaille niet genoeg?
Cynthia
7 berichten
cynthia fr
Hallo, vanaf 15 kg is er één medaille nodig maar moeten er 2 ringen (meegeleverd) worden aangebracht.
Lina
1 berichten
lina fr
Hallo, voor een hond van 45 kg is één medaillon nodig, maar je moet de 2 meegeleverde ringen gebruiken, voor minder dan 15 kg is één ring voldoende.
Justine
1 berichten
justine fr
Il n'y a qu'une médaille à mettre, il faudra juste mettre les 2 anneaux fournis avec la médaille.(et laisser le collier en permanence aux chiens)
Magali
1 berichten
magali fr
Hallo, moet mijn hond zijn halsband altijd dragen, of kan ik hem thuis blijven afdoen?
Cynthia
7 berichten
cynthia fr
Bonjour, il est conseillé de le porter constamment afin que la protection soit optimisée. C'est écrit sur la boite qu'elle peut être retirée la nuit mais doit rester à proximité du chien
Katia
9 berichten
katia fr
Bonjour,Pour un usage optimal il faut la laisser toujours à votre chien et surtout ne pas oublier de la nettoyer. Vous avez toutes les informations utiles notées sur l'emballage.
FRANOISE
6 berichten
franoise fr
Il est recommandé de laisser tout le temps la médaille sur votre animal,jour et nuit.Lire la notice jointe à la médaille
Laurent
14 berichten
laurent fr
Hallo, kan de medaille worden gebruikt voor een 2 maanden oude Coton de Tuléar puppy? Bedankt voor de informatie.
danièle
6 berichten
danièle fr
Het betreft een 100% natuurlijke medaille
Sandrine
2 berichten
sandrine fr
ik heb het voor mijn 4 maanden oude Staffie-puppy genomen
Jenny
1 berichten
jenny fr
Ik heb een 7 jaar oude Coton de Tuléar waarbij dit goed werkt. De uwe is jong, maar ik heb geen contra-indicatie gezien vanwege de leeftijd.
Katia
9 berichten
katia fr
Ja, zeer geschikt voor puppy's en kittens
Cynthia
7 berichten
cynthia fr
Oui pas de soucis
Laura
2 berichten
laura fr
Hallo, kan hij de medaille gebruiken op een hond van 3 kg? Bedankt
Cynthia
7 berichten
cynthia fr
Hallo, ja geen probleem, mijn shih-tzu draagt deze penning al bijna 2 jaar zonder problemen
Katia
9 berichten
katia fr

Pas de soucis pour votre chien, je l'utilise sur les chatons et les chiots.Seule "contrainte" comme comme c'est une médaille Bio-énergétique, il faut la nettoyer un fois par mois sous l'eau en pleine conscience
Laura
2 berichten
laura fr
Hallo, kan de medaille gebruikt worden op een hond van 3 kg? Bedankt.
Miron
1 berichten
miron fr
Hallo,Is deze medaillon ook beschermend voor de mens? bijvoorbeeld wanneer we het bos ingaan.BedanktMiron
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze penning is ontworpen voor honden, wij kunnen de effectiviteit ervan op mensen niet garanderen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
marion
1 berichten
marion fr
Hallo, heeft u het uiteindelijk getest? Dat is een goed idee.
brigitte
1 berichten
brigitte fr
deze medaille bestaat voor mensen ik heb het voor mezelf gekocht en ik draag het zodra ik uitga omdat de teken dol op me zijn !!!
angela
1 berichten
angela fr
Hallo, ik heb een Bichon Havanais met heel lang en dik haar, is dit compatibel met de medaille die in contact moet zijn met het dier?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja, zeker, er is geen probleem met lange haren. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Michèle
1 berichten
michèle fr
Hallo, ik heb een teefje dat een echte tekenmagneet is ondanks de maandelijkse pil en ik zou graag willen weten of de medaille de hele tijd gedragen moet worden of alleen tijdens wandelingen, want om veiligheidsredenen draagt ze nooit een halsband behalve tijdens wandelingen. Dank u.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het is van essentieel belang dat de medaille altijd in contact is met de hond, 24 uur per dag. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Cécilia
1 berichten
cécilia fr
Hallo,Wij hebben een elektronisch kattenluik die de identificatiechip van onze dieren detecteert, ik zag dat de medaille niet compatibel is met dit systeem... weet u of er een andere compatibele medaille bestaat? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Er is geen equivalent voor de Tic-Clip medaille. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Laura
3 berichten
laura fr
Ik had de Tickless getest, ik was redelijk tevreden.
Méganne
1 berichten
méganne fr
Hallo! Ik wilde weten of het mogelijk is om een anti-parasiet halsband (zoals Seresto) te combineren met de Tic-Clip penning? Of zelfs de Tic-Clip direct aan de anti-parasiet halsband te bevestigen? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze twee producten zijn volledig verschillend: Seresto is een chemisch antiparasitair middel en de Tic-Clip hanger is een natuurlijke "afstoter" van parasieten. U kunt beide gebruiken, maar dit biedt niet echt een voordeel. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Inès
5 berichten
inès fr
Hallo,Persoonlijk heb ik het aan de anti-parasiet halsband van mijn hond bevestigd voor een beetje meer veiligheid voor het geval dat de medaille niet werkte.En ze heeft sindsdien geen teken meer gehad!
SOPHIE
1 berichten
sophie fr
Hallo! Ik ga binnenkort een klein golden retriever teefje van 2 maanden in huis nemen en ik heb al deze medaille besteld. Moet ik het bevochtigen bij het eerste gebruik? Moet ik het drogen nadat ik het bevochtigd heb? Begint de werkzaamheid zodra je het begint te gebruiken of vanaf de aankoop (nog in de verpakking)? Bedankt alvast
Inès
5 berichten
inès fr
Hallo,Ja, bij het eerste gebruik moet je het spoelen.Het mag daarna niet afgedroogd worden, want anders zou het navullen geen zin hebben.Het wordt 5 dagen na de eerste spoeling geactiveerd.Fijne dag.
Roseline
1 berichten
roseline fr
Mijn hond draagt 's nachts geen halsband dus hij zal de medaille niet dragen (slaapt in mijn kamer) is het toch compatibel
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Om de doeltreffendheid van de medaille te verzekeren, is het noodzakelijk dat deze permanent in contact is met het dier. U kunt de medaille bevestigen aan een lichtere halsband of aan een riem als u hem niet zijn gebruikelijke halsband wilt laten dragen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
ANITA
6 berichten
anita fr
Kan dit product geschikt zijn voor een puppy van 3 maanden?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze medaille is zowel geschikt voor volwassen honden als voor puppy's. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Michele
1 berichten
michele fr
Bonjour, Mon chien peut-il porter cette médaille en même temps que son collier de dressage ( avec télécommande)?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja, hij kan de twee combineren. Vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Josiane
1 berichten
josiane fr
Hallo, mijn honden dragen hun halsband alleen tijdens wandelingen. Ze zullen het object dus niet constant bij zich hebben. Zal het nog steeds effectief zijn als het object alleen tijdens uitstapjes wordt gedragen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Cette médaille doit être en contact permanent avec le chien, elle sera donc bien moins efficace s'il ne la porte que le temps de la promenade.
Cordialement,
L'équipe Zoomalia
CHRISTINE
2 berichten
christine fr
Hallo, mijn hond heeft een elektronische identificatiechip, kan ik hem deze medaille geven? Bedankt voor uw antwoord. Met vriendelijke groet,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,
Nous vous confirmons que vous pouvez utiliser cette médaille sur votre chien.
Cordialement,
L'équipe Zoomalia
sabrina
1 berichten
sabrina fr
Bonjour faut il que le chien le porte toute la journée meme à la maison ? merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Cette médaille est à porter tout le temps par votre animal.Elle doit être rincée à l'eau claire pendant 1 mn, une fois par mois.Elle est efficace jusqu'à 2 ans.

Cordialement,
L'équipe Zoomalia
angélique
2 berichten
angélique fr
Hallo, is de TIC-CLIP medaille effectief tegen vlooien en teken? Kan de TIC-CLIP medaille aan een tuigje voor een kat bevestigd worden? Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Cette médaille est efficace.Elle doit être fixée sur le collier de votre animal. Cordialement, L'équipe Zoomalia
sandra
2 berichten
sandra fr
Ik wil graag deze medaille bestellen, maar heeft u feedback over de daadwerkelijke effectiviteit ervan? Is het geschikt voor honden van alle groottes? Met vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Nous n'avons pas de retour négatif sur cet article. Cette médaille s'adapte à tous les chiens. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Tainara
1 berichten
tainara fr
Te duur voor weinig resultaat, mijn twee kittens hebben nog steeds vlooien...
Carine
2 berichten
carine fr
J'utilise la médaille depuis 4 ans, sur une chienne de 7 kg à poils longs (coton de tuléar), j'en suis très satisfaite. Sur les conseils du vétérinaire, je lui met une pipette au mois d'aout pour partir en vacances afin de renforcer la protection contre les moustiques et aucun problème. une année je l'ai même fixée à un collier seresto.
delphine
1 berichten
delphine fr
Bonjour,je donne a ma chienne le comprimé vétérinaire NexGard et je voudrais savoir si je pourrais mettre en même temps votre médaille tic-clip pour compléter la protection car même avec les comprimés elle a tout de même de temps en temps des puces et donc des réactions allergiques importante.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Vous souhaitez compléter la protection tiques et puces de la tic-clip par un produit.Dans ce cas, il vaut mieux opter pour le tic-off de ANIBIO dans la même gamme en poudre sur l’alimentation. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Annick
1 berichten
annick fr
bonjour,ce produit est il compatible avec la puce electronique d'identification des chiens??
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, La tic-clip n'est pas compatible avec une chatière à lecteur de puce électronique. Cordialement, Sandy de Zoomalia
Madeleine
1 berichten
madeleine fr
Ce produit convient-il à un chaton de deux mois?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Ce produit ne contenant pas d'insecticide, il devrait convenir à votre chaton. Cordialement, L'équipe Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.