Vraag, productdiscussies Veiligheidstuig Stay

88% van klanten

bevelen dit product aan

3 antwoorden
Ermelinda
1 berichten
ermelinda fr
Hoe neem je de maten voor de grootte? Bedankt voor jullie antwoorden
Catherine
1 berichten
catherine fr
Neem een centimeter en meet de buikomvang van uw hond, dit komt overeen met het achterste riemdeel van het harnais. De buikomvang van mijn teef is 42 cm, ik heb het S-M harnais genomen en het past perfect.
Timothée
1 berichten
timothée fr
Hallo, ik moet iets over het hoofd zien, maar ik begrijp niet hoe ik dit harnas moet aandoen, aangezien het "halsband" deel geen clips heeft. Moet het dus elke keer over het hoofd getrokken en de riemen aangespannen worden? Dat lijkt me vreemd. Bedankt voor uw hulp.
Angelique
2 berichten
angelique fr
Hallo, ja inderdaad, je moet het over het hoofd trekken en de riemen om het lichaam vastmaken. De hond went er heel snel aan. Wat mij betreft, ik ben erg blij met dit harnas, het is zeer veilig. Ik ben niet meer angstig tijdens het uitlaten.

Cookiebeleid
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u gemakkelijker te makenof soortgelijke tools om uw aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren, de levering van gepersonaliseerde reclame, statistieken om te begrijpenhoe onze klanten onze diensten gebruikenOnze vertrouwde partners(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)gebruiken deze tools ook voor advertentiedoeleinden, als onderdeel van onze onze weergave van gepersonaliseerde of niet-gepersonaliseerde reclame.U kunt uw cookievoorkeuren op elk moment wijzigentoegankelijk vanuit je account..
Gebruik en doeleinden van de verwerking van uw gegevens
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u.... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord Doorgaan zonder te accepteren
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.