Verkoop van 2 flesjes Semintra kat 100ml
97 antwoorden
5 berichten
nathalie

Na het overlijden van mijn kleine poes Lily, die een chronische nierinsufficiëntie (CNI) had, heb ik nog 2 ongeopende flesjes Semintra 100ml 4mg/ml (THT 11/2023) over, die ik wil verkopen. Ik heb ook lithamine, easypill renal protect... Deze laatste geef ik weg. Met groot verdriet neem ik afscheid van deze spullen, de pijn is zo intens, maar het is tijd dat een ander klein maatje ervan profiteert, deze ziekte is zo sluipend en wreed.
1 berichten
raja

Hallo, ik vind het jammer voor uw kat. Ik zou geïnteresseerd zijn in deze 2 flessen, hoeveel vraagt u ervoor? Ik heb een jonge kat met acuut nierfalen en die neemt het voor het leven. Ik wacht op uw antwoord. Gelieve contact met mij op te nemen. 0680044733. Raja Bahri
16 berichten
laurent

Bonjour,Je comprends votre souffrance étant récemment passé par là... Vos flacons sont-ils vendus ? MerciBonne journée
3 berichten
corinne

Bonjour. Vos flacons de semintra sont-ils toujours disponibles ?
16 berichten
laurent

Re-Bonjour, comme par hasard, ces flacons seraient pour ma petite chatte qui s'appelle aussi Lily. Elle a 13 ans et ses reins donnent malheureusement des signes de faiblesse.Bon courage.Bonne journée.
3 berichten
corinne

Hallo Nathalie. Deze flesjes zijn bestemd voor mijn kat Loulou die 15 jaar oud is. Je kunt me bereiken op 0771527752. Bedankt.
16 berichten
laurent

Sorry Corine, ik wilde niet overbieden. Ik vond gewoon de toevalligheid van de naam opvallend, maar ik wilde het niet in mijn eerste bericht zetten, want dat zou een beetje "geforceerd" hebben geleken. Ik zou oprecht blij voor je zijn als Nathalie haar flesjes aan jou verkoopt, er is echt geen probleem. Wat Nathalie betreft, echt sorry voor deze "ruis" die niet had moeten bestaan in deze moeilijke tijd voor jou. Ik moest niet zo lang geleden een kat in laten slapen bij de dierenarts en ik begrijp echt je pijn. Ik hoop dat er snel een kleine pluizenbol komt om je op te vrolijken.
5 berichten
nathalie

Hallo LaurentDe flessen zijn nog steeds beschikbaar, ik heb ook het bericht van Corinne gezien ik heb haar zojuist een bericht achtergelaten.Aangezien er 2 flessen zijn, is misschien een regeling voor jullie beiden mogelijk. Geef me alstublieft uw contactgegevens.Bij voorbaat dankNathalie
16 berichten
laurent

Hallo Nathalie, mijn nummer is +33(0)XXXXXXXXX. Bedankt. Heeft u de stap gezet en een kleine rakker geadopteerd? Fijne dag.
3 berichten
corinne

Hallo Nathalie,Het deert mij niet om te delen.Hier is mijn telefoonnummer 0771527752.Ik dank u voor uw vriendelijkheidTot binnenkortCorinne
9 berichten
mathilde

Bonjour,
J'arrive peut-être après la guerre... Mais avez-vous encore 1 flacon ?
Merci beaucoup
Mathilde
J'arrive peut-être après la guerre... Mais avez-vous encore 1 flacon ?
Merci beaucoup
Mathilde
5 berichten
nathalie

Hallo Mathilde,
Helaas zijn ze verkocht. Maar ik heb nog lithamine en easypill omega 3 over, alsook easypill waarvan de houdbaarheidsdatum verstreken is, maar op de verpakking staat "ten minste houdbaar tot". Ik weet niet of je een van deze producten nodig hebt.
Met vriendelijke groeten,
Nathalie
Helaas zijn ze verkocht. Maar ik heb nog lithamine en easypill omega 3 over, alsook easypill waarvan de houdbaarheidsdatum verstreken is, maar op de verpakking staat "ten minste houdbaar tot". Ik weet niet of je een van deze producten nodig hebt.
Met vriendelijke groeten,
Nathalie
5 berichten
nathalie

MathildeJe me suis trompée sur le dernier produit C est du pill assist dont la date est dépassée.
9 berichten
mathilde

Merci pour votre retour Nathalie,J'avais uniquement besoin de SemintraMerci encore !Bien à vous
1 berichten
michele

Suite décès de ma kalynos intervenu le 29 juin 2023 et souffrant d'un problème rénal ainsi que d'une hyperthyroïdie, je vends un flacon de SEMINTRA 100ml (01 2025) et un flacon d'APELKA 30ml neufs.pour la personne qui me prendrait le SEMINTRA, je donne plus d'un tiers de flacon 100 ml qui n'a pas été utilisé.Merci de me laisser vos coordonnées sur ce site.
16 berichten
laurent

Goedenavond Michèle,Sorry voor het verlies van uw kat, ik kan me voorstellen dat dit moeilijk moet zijn...Als uw flesje beschikbaar is, ben ik geïnteresseerd. Hoe wilt u verder gaan en tegen welke prijs? Dank u.Weltrusten
4 berichten
michele

Hallo Laurent,
Inderdaad, dat is erg zwaar. Voor de SEMINTRA is de prijs voor een nieuw flesje van 100 ml 100€. Ik zal u ook een aangebroken flesje van 100 ml geven, bewaard in de koelkast waar nog ongeveer 50 ml in zit.
Ik hoor graag van u, fijne avond.
Inderdaad, dat is erg zwaar. Voor de SEMINTRA is de prijs voor een nieuw flesje van 100 ml 100€. Ik zal u ook een aangebroken flesje van 100 ml geven, bewaard in de koelkast waar nog ongeveer 50 ml in zit.
Ik hoor graag van u, fijne avond.
4 berichten
michele

Bonsoir Xavier,Comme je viens de l'écrire à Laurent, les flacons de SEMINTRA sont encore disponibles. voir ci-dessus. Bonne soirée
16 berichten
laurent

Goedenavond Michèle,
Ik heb de mogelijkheid om ze voor 94€ te krijgen, dus ik zal niet verder gaan.
Ik wens dat uw verdriet snel verandert in herinneringen.
Onze poes is twee en een half jaar geleden weggegaan en er gaat nauwelijks een dag voorbij zonder dat we over haar praten!
Ik hoop dat u snel verlichting zult vinden.
Goedenavond
Ik heb de mogelijkheid om ze voor 94€ te krijgen, dus ik zal niet verder gaan.
Ik wens dat uw verdriet snel verandert in herinneringen.
Onze poes is twee en een half jaar geleden weggegaan en er gaat nauwelijks een dag voorbij zonder dat we over haar praten!
Ik hoop dat u snel verlichting zult vinden.
Goedenavond
6 berichten
véronique

Hallo! Mijn kleine Gatsby lijdt ook aan ernstige nierdegeneratie. Ze is 19 jaar oud. Heeft u nog steeds die flesjes Semintra? Bedankt! Véronique.
1 berichten
solange

Hallo, mijn kleine Merlylou van 13 jaar heeft acuut nierfalen en moet levenslang Semintra innemen. Ik heb verschillende apotheken en dierenartsen bezocht om het te krijgen, maar zonder resultaat. Zou iemand mij alstublieft een flesje Semintra kunnen verkopen als u er een hebt? U kunt mij bereiken op 0627641292; Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Solange POLESEL.
1 berichten
solene

Hallo allemaal, ik geloof dat we allemaal hetzelfde probleem hebben. Mijn dierenarts heeft me tabletten als vervanging voorgesteld, maar mijn hondje heeft moeite met pillen. Als iemand nog Semintra heeft en het wil verkopen, aarzel dan niet om me een e-mail te sturen op [email protected]. Sterkte allemaal met jullie zoektocht.
1 berichten
chri

Weet u waarom er een tekort is aan Semintra? Ik ben er ook naar op zoek, maar noch apotheken noch dierenartsen kunnen ons helpen.
6 berichten
marie-claude

Ik wens jullie veel kracht toe om het verlies van jullie poes te dragen. Nu is ze in de kattenhemel, waar ze niet meer lijdt; ik ben geïnteresseerd in jullie voorraad SEMINTRA. Het is van levensbelang voor mijn 18 jaar oude kat met zeer beschadigde nieren. Bedankt voor uw reactie, als het nog niet te laat is... Met vriendelijke groet, Marie-Claude
2 berichten
anne

Hallo Marie-Claude, ik heb ook een nieuwe, ongeopende fles Semintra 4mg/ml van 100ml te bieden. Het werd gekocht bij de dierenarts in september 2023 voor de prijs van 130 euro. Laat me weten of u geïnteresseerd bent? Bedankt Anne
16 berichten
laurent

Hallo Anne, ik ben geïnteresseerd voor mijn 14-jarige poesje. Hoeveel vraagt u ervoor? U kunt mij bereiken op XXXXXXXXXX. Hartelijk dank.

1 berichten
estelle

Goedenavond, ik ben nieuw, zou u mij kunnen helpen? Hoe plaats ik een advertentie? Hartelijk dank
2 berichten
anne

Goedenavond Estelle, Het flesje is verkocht. Sorry. Fijne avond verder.
1 berichten
corinne

Hallo, ik heb nog een flesje Semintra 4mg/ml over dat 2 dagen geleden is geopend, flesje van 100 ml, ik verkoop het voor 80 eurode houdbaarheid is 03/2025als het iemand kan interesseren na het verlies van mijn kat van 19 jaarverkocht
6 berichten
véronique

Hallo, Ik heb al een tijdje naar jullie berichten gekeken omdat mijn poesje ook aan nierfalen leed. Ze is in december overleden. 19 jaar van samenzijn en knuffelen... Omdat Semintra niet meer verkrijgbaar was en het het enige medicijn was dat haar in leven hield, had ik het de voorgaande maand in Luxemburg besteld (€136,22). Ik heb een grote fles van 100ml (4 mg), ongeopend (vervalt in januari '25), die ik wil bijvoegen met de aangebroken fles als iemand geïnteresseerd is.
1 berichten
ophelie

Hallo Véronique,
Ten eerste kan ik me uw verdriet voorstellen na 19 jaar... mijn 6-jarige kat lijdt al aan nierfalen... ik kan nergens Semintra vinden.
Ik ben dus zeker geïnteresseerd, alstublieft neem contact met mij op via 06.35.34.97.39 als uw flesjes nog beschikbaar zijn, dat zou erg aardig zijn!
Fijne dag
Ten eerste kan ik me uw verdriet voorstellen na 19 jaar... mijn 6-jarige kat lijdt al aan nierfalen... ik kan nergens Semintra vinden.
Ik ben dus zeker geïnteresseerd, alstublieft neem contact met mij op via 06.35.34.97.39 als uw flesjes nog beschikbaar zijn, dat zou erg aardig zijn!
Fijne dag
3 berichten
estelle

Hallo Véronique,
Allereerst wil ik je veel moed wensen om deze moeilijke tijd door te komen.
Mijn poesje van 16 jaar is ook ziek, en daarom ben ik ook op zoek naar Semintra. Heeft u toevallig nog wat over?
Met dank.
Allereerst wil ik je veel moed wensen om deze moeilijke tijd door te komen.
Mijn poesje van 16 jaar is ook ziek, en daarom ben ik ook op zoek naar Semintra. Heeft u toevallig nog wat over?
Met dank.
6 berichten
véronique

Goedenavond! Echt sorry dat ik niet eerder heb geantwoord. Het is moeilijk... Ja, de flesjes zijn nog steeds beschikbaar. Ik ga nu een sms naar Ophélie sturen.
2 berichten
amélie

Veel succes allemaal ♥
4 berichten
michele

Hallo allemaal, sorry dat ik niet op sommigen van jullie heb kunnen antwoorden, maar ik heb te kampen gehad met serieuze gezondheidsproblemen. Voor degenen die geïnteresseerd zijn, ik heb nog steeds een 100ml flesje SEMINTRA en een 30ml flesje APELKA te koop. Ik heb ook aangebroken flesjes van beide producten die ik zal meegeven met de andere. Fijne dag verder
1 berichten
celine

Hallo Michele, Sorry voor je gezondheidsproblemen en voor het verlies van Kalynos. Als je nog steeds SEMINTRA hebt, ben ik geïnteresseerd voor mijn kat van 15 1/2 jaar, met hypertensie en chronische nierinsufficiëntie. Ik ben bereikbaar via e-mail ([email protected]) en telefonisch (dat ik liever niet op een openbaar forum geef om spam te beperken, maar dat ik zonder problemen via e-mail zal geven). Alvast bedankt.
2 berichten
nathalie

Hallo, mijn moeder heeft haar 15-jarige kater een paar weken geleden verloren. We hadden van tevoren Sementra besteld, aangezien hij het constant nodig had. Als u geïnteresseerd bent, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen via e-mail: [email protected].
3 berichten
marie-antoinette

Hallo Michèle, ik ben geïnteresseerd in de Apelka, wat is uw prijs alstublieft, dank u, Marie.
4 berichten
michele

Goedenavond, ik verkoop het volledige flesje voor €20 en stuur je tegelijkertijd een bijna volle fles, geopend en koel bewaard, als je geïnteresseerd bent. Fijne avond
1 berichten
clémence

Hallo, heeft u nog steeds Semintra te koop? Alvast bedankt, Clemence
2 berichten
jean michel

goedendag, voor mijn zieke kat met nierinsufficiëntie ben ik op zoek naar semintra. Bedankt om mij te antwoorden als u in het bezit bent van dit product op het volgende adres: [email protected]. Hartelijk dank.
2 berichten
lisa

Hallo Michele, als je de fles Semintra nog hebt, ben ik geïnteresseerd voor mijn kleintje met acute nierinsufficiëntie... je kunt contact met me opnemen via [email protected]. Fijne dag gewenst
2 berichten
mallet

Hallo allemaal, ik heb helaas een flesje van 30ml te verkopen. Ik begrijp niet waarom ik geen bericht kan achterlaten? Ik woon in Vindelle Met vriendelijke groeten Florence
2 berichten
jean michel

Hallo Florence, ik ben erg geïnteresseerd in uw bericht. Kunt u mij een aanbieding doen? Ik zal natuurlijk de verzendkosten betalen. Met vriendelijke groet, Jean Michel
2 berichten
mallet

sorry Lisa heeft ze net genomen
2 berichten
carine

Goedendag, mijn IRC-kat heeft een speciaal protocol. Hij krijgt 's ochtends Semintra en 's avonds benazepril. De Semintra is niet op voorraad, ik ben op zoek naar dit kostbare vloeistof. Bedankt voor uw hulp.
1 berichten
laura

Hallo, Ik ben ook op zoek naar Semintra. Als er iemand in deze chat is die het medicijn heeft, het is dringend! Bedankt
1 berichten
catherine

Hallo, ik heb ook een kat met nierfalen die Semintra krijgt. Als iemand een flesje van 30 ml of 100 ml heeft, houd ik me aanbevolen. Alvast bedankt.

6 berichten
karima

Hallo, helaas zit ik in hetzelfde schuitje. Als iemand ooit een fles Semintra heeft, ben ik geïnteresseerd. Alvast bedankt. Mijn e-mail: [email protected]. Sterkte aan iedereen!
4 berichten
delphine

Hallo, over 2/3 dagen heeft mijn kat met nierfalen geen Semintra meer. Ik woon in de 47, als u er heeft, neem alstublieft contact met mij op. Ik word wanhopig.. zelfs per post als er niemand uit de 47 is, dank u!!!
4 berichten
delphine

2 berichten
agnes

Hallo allemaal. Ik zit in hetzelfde schuitje als jullie, ik ben op zoek naar SEMINTRA voor mijn kleine NOLWEEN. Mijn e-mailadres is [email protected]. Veel sterkte, ik denk dat we in een lastige situatie zitten. AGNES
2 berichten
agnes

ONDERZOEK FLANCON DE SEMINTR
2 berichten
catherine

Hallo, ik ben op zoek naar een flesje Semintra voor mijn poes. Zou u contact met mij op kunnen nemen zodat ik het van u kan kopen? Hartelijk dank, met vriendelijke groet, Catherine
1 berichten
caroline

Hallo, ik heb een flesje Semintra van 30 ml te koop, nog nooit geopend.
1 berichten
emmanuel

Hallo Caroline, Geïnteresseerd in de fles van 30ml, mijn mail [email protected] Dank je
2 berichten
nathalie

Hallo, ik ben in Aix-en-Provence, en ik ben op zoek naar een flesje Sémintra voor mijn katje Lylou. Gelieve contact met me op te nemen via [email protected] Fijne dag

3 berichten
celia

Hallo, als u nog een flesje semintra 4mg/ml heeft, ben ik geïnteresseerd, bedankt, fijne dag ([email protected])
2 berichten
nathalie

Hallo Caroline, ik ben in Aix-en-Provence en ik ben op zoek naar een flesje Sémintra voor mijn katje Lylou. Neem alstublieft contact met mij op via [email protected]. Prettige dag en bedankt voor uw reactie
13 berichten
yasmina

Hallo iedereen,Ik heb nieuwe semintra beschikbaar voor degenen die geïnteresseerd zijn.Met vriendelijke groet
1 berichten
katia

Hallo Yasmina, ik ben geïnteresseerd: [email protected] Alvast bedankt
9 berichten
daniel

Hallo, Ik ben op zoek naar Semintra 4 mg voor mijn 20 jaar oude kat. Wie heeft dit beschikbaar om aan mij te verkopen? Natuurlijk neem ik de verzendkosten voor mijn rekening. Dank u wel.
9 berichten
daniel

BonjourLe semintra est il toujours disponible?Merci
4 berichten
cathy

Goedendag, Ik heb Semintra 4Ml voor katten gekocht bij de apotheek (ik heb een beetje te veel ingeslagen) in hun originele doos en verzegeld. Ik heb 1 fles van 100ML voor 162 euro en 3 flessen van 30ml voor 52 euro per stuk. De prijzen zijn de afgelopen maanden omhooggeschoten, maar het belangrijkste voor mij was om ze te vinden. Laat me weten als u interesse heeft om ze van mij over te kopen. Met vriendelijke groet
4 berichten
cathy

Hallo, Ik heb Semintra 4Ml voor katten gekocht bij de apotheek (ik heb iets te veel op voorraad genomen). Ik heb 1 fles van 100ML voor 162e en 3 flessen van 30ml voor 52e. De prijzen zijn de afgelopen maanden gestegen, maar het belangrijkste voor mij was dat ik ze kon vinden. Laat me weten als u interesse hebt om ze van mij over te kopen. Mvg
4 berichten
cathy

Ik heb Semintra 4Ml voor katten gekocht bij de apotheek (ik heb iets te veel ingeslagen). Ik heb één fles van 100ML voor 162 euro en 3 flessen van 30ml voor 52 euro per stuk. De prijzen zijn de afgelopen maanden omhoog geschoten, maar het belangrijkste voor mij was dat ik het kon vinden. Laat me weten als u interesse hebt om het van me over te kopen. Met vriendelijke groet,
4 berichten
cathy

Ik heb Semintra 4Ml voor katten gekocht bij de apotheek (ik heb iets te veel ingeslagen). Ik heb 1 fles van 100ML voor 162e en 3 flesjes van 30ml voor 52e per stuk. De prijzen zijn de afgelopen maanden enorm gestegen, maar het belangrijkste voor mij was om ze te vinden. Laat me weten als u interesse hebt om ze van me over te kopen. Vriendelijke groeten
1 berichten
carine

Hallo, is de 30 ML nog steeds beschikbaar? Bedankt voor je reactie. CATHY
3 berichten
sabrina

Hallo Cathy, ik ben geïnteresseerd. U kunt contact met mij opnemen via dit e-mailadres: [email protected]
2 berichten
viviane

Hallo Cathy, ik ben geïnteresseerd. U kunt contact met mij opnemen via mijn e-mail: [email protected]. Met vriendelijke groet
4 berichten
sylvia

Goedenavond Corinne, is uw flesje Semintra beschikbaar? Ik ben op zoek naar één. Mijn telefoonnummer is 0610735019. Als iemand mij een flesje kan verkopen, houd ik me aanbevolen. Met vriendelijke groeten, Sylvia
4 berichten
sylvia

Goedenavond, ik ben geïnteresseerd als je nog Semintra over hebt. Ik ben bereikbaar via e-mail [email protected]. Dank u.
4 berichten
sylvia

Goedenavond Cathy, ik ben geïnteresseerd in semintra. U kunt contact met mij opnemen via [email protected]
1 berichten
anthony

Hallo Cathy, ik ben ook geïnteresseerd als u nog een flesje over heeft. U kunt contact met mij opnemen via e-mail [email protected] Dank u, fijne avond
6 berichten
corinne

Hallo. Ik kan ook een van jullie helpen, want ik heb ook Semintra. Ik heb een advertentie geplaatst in de groep "SEMINTRA 30 ml" onder de naam Corinne.
3 berichten
malika

Hallo, ik ben geïnteresseerd in de flesjes voor mijn kat van 16 jaar met nierfalen en hartproblemen. Kunt u contact met mij opnemen via [email protected]? Bedankt
3 berichten
malika

Hallo, ik ben geïnteresseerd in flessen voor mijn kat van 16 jaar met nierfalen en hartproblemen. Kunt u contact met mij opnemen via [email protected]? Dank u
1 berichten
noemie

Hallo, ik ben dierenartsassistente en ik heb een klant die op zoek is naar Semintra voor haar oude poes, mocht u dat beschikbaar hebben. Bedankt. U kunt mij een sms sturen op 0663789051.
2 berichten
viviane

Ik ben nog steeds geïnteresseerd in uw flessen SEMINTRA. Bedankt dat u antwoordt naar het adres [email protected]. Met vriendelijke groeten
3 berichten
michèle

Hallo, Ik zou geïnteresseerd zijn in Semintra voor mijn oudere katten... Bedankt
3 berichten
michèle

U kunt contact met mij opnemen via e-mail op [email protected] Hartelijk dank
1 berichten
audrey

Hallo allemaal! Ik ben ook op zoek naar Semintra 4mg/ml voor mijn kat.. Alvast bedankt. Audrey
1 berichten
louis

Hallo allemaal,Ik ben ook op zoek naar Semintra voor mijn poes Pyla die aan CRF lijdt, en ik kan het nergens vinden. Als iemand het heeft en wil verkopen, laat het me alstublieft weten. Bij voorbaat dank.Louis
4 berichten
lillian

Net als de meesten hiervoor ben ook ik voor mijn kat op zoek naar Semintra.
Mocht iemand nog een flesje te koop hebben dan lees ik dat heel graag.
Mocht iemand nog een flesje te koop hebben dan lees ik dat heel graag.
4 berichten
lillian

4 berichten
lillian

Corinne, heeft u nog steeds die fles Semintra 4mg/ml van 100 ml te koop? Zo ja, kunt u contact met me opnemen? Of via dit forum of via [email protected]?
23 berichten
pupuce

Goedemorgen, ter herinnering:
Procedure bij daadwerkelijke tekort aan het geneesmiddel SEMINTRA (werkzame stof Telmisartan):
1) Dierenarts, een recept voor TELMISARTAN 3 mg, om door een apotheker te laten herverpakken in capsules van 3 mg
2) Apotheker: herverpakken
Overleg met de dierenarts over de hoeveelheid op basis van het gewicht van de kat en, indien akkoord, om de inhoud van de capsule te legen en te mengen met het natvoer van de desbetreffende kat om uiteindelijk 1 capsule per dag te laten innemen, tot het einde van de behandeling.
Om behandelingen te laten realiseren (via een veterinair recept) in geval van een daadwerkelijk tekort aan geneesmiddelen en als de gebruikelijke apotheker niet in staat is om de gevraagde dienst te leveren PreF (Pharmaciens des Préparatoires de France).
Magistrale bereidingen per afdeling:
https://www.lespref.fr/presentation-sotp.php
Procedure bij daadwerkelijke tekort aan het geneesmiddel SEMINTRA (werkzame stof Telmisartan):
1) Dierenarts, een recept voor TELMISARTAN 3 mg, om door een apotheker te laten herverpakken in capsules van 3 mg
2) Apotheker: herverpakken
Overleg met de dierenarts over de hoeveelheid op basis van het gewicht van de kat en, indien akkoord, om de inhoud van de capsule te legen en te mengen met het natvoer van de desbetreffende kat om uiteindelijk 1 capsule per dag te laten innemen, tot het einde van de behandeling.
Om behandelingen te laten realiseren (via een veterinair recept) in geval van een daadwerkelijk tekort aan geneesmiddelen en als de gebruikelijke apotheker niet in staat is om de gevraagde dienst te leveren PreF (Pharmaciens des Préparatoires de France).
Magistrale bereidingen per afdeling:
https://www.lespref.fr/presentation-sotp.php
3 berichten
carine

Hallo, ik verkoop een flesje Semintra van 100ml, geopend half september, 1/3 gebruikt, houdbaarheidsdatum 03/2025. 60€
3 berichten
carine

Hallo, als u wilt, heb ik een 100ml die sinds half september is aangebroken

4 berichten
valerie

Hallo Carine, ik ben geïnteresseerd in het product, als u er nog heeft, hoe wilt u verder gaan? Met vriendelijke groet, Valérie.
3 berichten
carine

Hallo, ja nog steeds beschikbaar. Ik kan het naar u opsturen per pakket. We kunnen telefonisch spreken op 0686657495
16 berichten
laurent

Goedenavond, ik heb weer een tekort aan Semintra en Pharmacy4pets heeft het niet meer. Heeft iemand in de gemeenschap het te koop? Bij voorbaat dank!
2 berichten
marion

Hallo Verdriet
16 berichten
laurent

Ja, inderdaad, het is triest voor al die pluizige wezens die het nodig hebben! Ik heb vandaag geleerd dat Semintra voor een korte periode weer beschikbaar was. De dierenartsen hebben zich erop gestort om voorraden aan te leggen, dus het zou in Frankrijk een tijdje gemakkelijker te vinden moeten zijn... Neem contact op met alle dierenartsen om je heen, misschien krijg je net als ik goed nieuws. Veel sterkte voor jou en je huisdieren.
16 berichten
laurent

Hallo, Helaas is onze kleine poes naar de kattenhemel vertrokken... U kunt zich onze droefheid voorstellen. We hebben een flesje semintra van 30 ml dat nauwelijks gebruikt is. De spuit is nooit in de mond van onze kat gedaan, we goten het in haar voedsel. Bovendien had ze geen andere ziekte behalve haar nierzwakte. Ik stel voor om dit flesje voor 20€ te verkopen en deze 20€ zullen worden omgezet in een donatie voor de SPA. Fijne dag
2 berichten
charlotte

Hallo, ik verkoop een flesje semintra van 30 ml, geopend op 31/12/24, waarvan ik ongeveer 2 ml heb afgenomen. Ik ben gevestigd in de buurt van Avignon. Als iemand geïnteresseerd is...
1 berichten
rachel

Hallo Laurent en Charlotte, ik ben met heel mijn hart bij jullie en leef mee met jullie verdriet. Het is zo moeilijk om onze katten te verliezen.
1 berichten
virginie

Na het overlijden van mijn katje Gahina, die chronische nierinsufficiëntie had, heb ik nog een flesje Semintra 100ml 4mg/ml (houdbaar tot 10/2026) dat ik net had aangebroken. Ik wil het verkopen voor 60€ (gekocht voor 136€).