Verpakte patés ontvangen beschimmeld
3 antwoorden

2 berichten
elsa
Hallo, ik heb net een zakje paté geopend en het is helemaal beschimmeld vanbinnen. Ik heb foto's gemaakt. Tot nu toe is 1 van de 12 zakjes beschimmeld. We hebben ervoor betaald, het eten hoort binnen te komen in een staat waarin het eetbaar is...
590 berichten
zoomalia
Hallo Elsa,Het spijt me echt om te horen van dit ongemak.Om uw verzoek zo goed mogelijk te behandelen, verzoek ik u om contact met ons op te nemen via de contactformulieren die beschikbaar zijn op onze website en bijvoeging van de foto's van het betreffende product.Dit stelt ons in staat om uw dossier te bestuderen en u snel een oplossing te bieden.Bedankt voor uw begrip en vertrouwen.Coralie van Zoomalia

2 berichten
elsa
Hallo, Ik kan het formulier niet vinden. Kunt u mij alstublieft helpen? Met vriendelijke groeten,
590 berichten
zoomalia
Hallo Elsa, Dank je voor je bericht. Om toegang te krijgen tot het formulier, raad ik je aan om naar het tabblad "Mijn account / Klantenservice" op onze website te gaan. Daar vind je de verschillende opties om contact met ons op te nemen, afhankelijk van je behoefte. Aarzel niet om contact met mij op te nemen als je enige moeilijkheid ondervindt. Tot ziens, Coralie van Zoomalia