Vogelkooi en spelen

1 antwoord
Chantal
2 berichten
chantal
Hallo, ik heb een bestelling geplaatst, maar kan mijn pakket niet volgen.
Zoomalia
590 berichten
zoomalia
Hallo Chantal,Om uw pakket te volgen, kunt u zich aanmelden bij uw klantenportaal en naar het tabblad "Mijn bestellingen" gaan, waar alle volggegevens beschikbaar zijn.Als u problemen ondervindt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.Fijne dag,Coralie van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u gemakkelijker te makenof soortgelijke tools om uw aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren, de levering van gepersonaliseerde reclame, statistieken om te begrijpenhoe onze klanten onze diensten gebruikenOnze vertrouwde partners(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)gebruiken deze tools ook voor advertentiedoeleinden, als onderdeel van onze onze weergave van gepersonaliseerde of niet-gepersonaliseerde reclame.U kunt uw cookievoorkeuren op elk moment wijzigentoegankelijk vanuit je account..
Gebruik en doeleinden van de verwerking van uw gegevens
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u.... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord Doorgaan zonder te accepteren
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.