Vraag, productdiscussies Automatische brokjestoedieningsapparaat - 4 L - Zolia ZD 95
33 antwoorden

1 berichten
justine

Zijn OWNAT Classic Sterilized brokken geschikt voor gesteriliseerde volwassen katten?
1 berichten
lisa

Hallo, mijn distributieapparaat werkt niet meer, het gaat niet meer aan. Is er nog garantie?
510 berichten
zoomalia

Goedemorgen,
Het spijt me voor dit ongemak.
We hebben inderdaad een garantie van 2 jaar op onze apparaten.
Om u zo goed mogelijk te helpen, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via het formulier dat beschikbaar is op uw account:
- Mijn account
- Bekijk al mijn bestellingen
- Klantenservice
Onze adviseurs zullen u een antwoord en een oplossing bieden bij ontvangst van uw verzoek.
Nog een fijne dag,
Aurore van Zoomalia
Het spijt me voor dit ongemak.
We hebben inderdaad een garantie van 2 jaar op onze apparaten.
Om u zo goed mogelijk te helpen, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via het formulier dat beschikbaar is op uw account:
- Mijn account
- Bekijk al mijn bestellingen
- Klantenservice
Onze adviseurs zullen u een antwoord en een oplossing bieden bij ontvangst van uw verzoek.
Nog een fijne dag,
Aurore van Zoomalia
3 berichten
johanna

Hallo,
Ik heb twee voerautomaten gekocht voor mijn 2 katten (2 verschillende voedingen). Ik heb beide bijna tegelijkertijd geprogrammeerd, maar ik merk dat er een paar seconden verschil tussen de twee automaten is, wat een beetje verstorend is voor de kat die "later" eet. Ik heb geprobeerd beide automaten te resetten, maar het probleem blijft bestaan... Hebben jullie oplossingen? Want dit probleem kan hen allebei verstoren, terwijl ik deze aankoop juist heb gedaan om ze te reguleren en te ontspannen..
Ik heb twee voerautomaten gekocht voor mijn 2 katten (2 verschillende voedingen). Ik heb beide bijna tegelijkertijd geprogrammeerd, maar ik merk dat er een paar seconden verschil tussen de twee automaten is, wat een beetje verstorend is voor de kat die "later" eet. Ik heb geprobeerd beide automaten te resetten, maar het probleem blijft bestaan... Hebben jullie oplossingen? Want dit probleem kan hen allebei verstoren, terwijl ik deze aankoop juist heb gedaan om ze te reguleren en te ontspannen..
1 berichten
freddy

Ik heb er twee gekocht, en afgezien van het feit dat de dosering niet correct was, zijn ze allebei kapot gegaan en in de kast beland, dus ik raad het af
510 berichten
zoomalia

Hallo,Ik vind het erg vervelend voor u.Om u zo goed mogelijk te helpen, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via het formulier dat beschikbaar is op uw account:- Mijn account- Bekijk al mijn bestellingen- KlantenserviceOnze adviseurs zullen u een antwoord en een oplossing bieden zodra zij uw verzoek ontvangen hebben.Fijne dag,Coralie van Zoomalia
1 berichten
aude

Hallo, kunt u mij het verschil vertellen tussen de Zolia 180 en de 95? De stem die kan worden opgenomen? Dank u.
2 berichten
valerie

Hallo,Denkt u dat het mogelijk is om deze dispenser voor grote parkieten te gebruiken?
2 berichten
valerie

Zitten de bestellingen van deze dispenser onder het deksel?
1 berichten
patrice

Ja, het scherm en de drie bedieningsknoppen bevinden zich onder de afdekking. Je kunt de tekens op de wijzerplaat in de juiste richting lezen wanneer je achter de automaat staat. In mijn geval moet ik hem omdraaien omdat hij tegen een muur staat.
1 berichten
marie

Bonjour, y a-t-il une garantie sur ce produit ? Si oui, de combien de temps ? Merci d'avance.
1 berichten
anne-loup

Est-il possible d'effacer le message vocal ? Il s'agit du message qu'on peut enregistrer, j'ai fait un essai, mais je souhaite ne pas en mettre du tout. Sur le zolia zd 150.
1 berichten
françoise

Bonjour , j'ai acheté le distributeur cela vas faire plus d'un mois et je n'ai aucun probleme, cependant l'appareil reste à la même place et sur secteur ,je n'ai aucun problème avec cet achat mais je pense que le service après vente doit être à l'écoute de ses problèmes
1 berichten
dominique

hallo, welk voicemailbericht? Het apparaat maakt geen geluid.
1 berichten
blandine

Hallo,Wij hebben deze dispenser begin juli gekocht. Wij zijn er erg blij mee. Je moet alleen niet vergeten om de brokjes bij te vullen
1 berichten
marie

Bonjour même problème Affichage 8888Demande faite en sac et aucune réponse...
1 berichten
giroud

Bonjourd, Exactement le même problème qu'évoqué, un arrêt net de la distribution alors que je l'ai acheté il y a moins de 3 mois. Même en changeant les piles, et en branchant sur secteur. Plus rien ne marche. Ce n'est pas normal.
1 berichten
nicolas

Hallo, zelfde probleem, klok vastgelopen op "88:88", apparaat werkte op batterijen en is plotseling gestopt met werken. Bij aansluiting op netstroom hetzelfde probleem, de klok gaat aan maar het is onmogelijk om iets in te stellen. Ik ben teleurgesteld, want de dispenser werkte heel goed, maar als hij na 5 maanden defect is, is dat toch wel jammer...
1 berichten
agnès

Hallo,
Ik heb dit apparaat gekocht in oktober. Het werkte op batterijen. Het is plotseling een week geleden gestopt. We hebben de batterijen vervangen en getest op netstroom, maar niks... Werkt niet meer, echt jammer, we waren er heel tevreden over.
Gemeld bij Zoomalia en ze gaan me terugbetalen. Ik wilde het opnieuw kopen maar gezien de commentaren ga ik me onthouden. Het heeft 5 maanden geduurd.
1 berichten
francois

Hallo, helaas heb ik sinds vanmorgen hetzelfde probleem als jij. Ik heb een klacht naar de klantenservice gestuurd in de hoop dat ze het nodige zullen doen.
1 berichten
henri

Ik merk dat het apparaat niet betrouwbaar is. Als Zoomalia instemt met een tegoed, koop ik een apparaat van betere kwaliteit dat zij mij voorstellen. Met vriendelijke groet
1 berichten
yves

Hallo, zoals meerdere mensen heeft de dispenser opgehouden met werken terwijl deze was aangesloten op het lichtnet. Gezien de herhaling van het probleem durf ik te denken dat Zoomalia iets gaat doen. Met vriendelijke groet,
1 berichten
lilian

Bonjour,j'ai acheté ce produit il y a 4 mois.Il fonctionnait sur le secteur (et non par piles).Depuis 2 semaines, il ne fonctionne plus : ne délivrant plus de croquettes par programmation, comme si le poids des croquettes bloquait le mécanisme.Vraiment très décevant ! 50 euros partis en fumée !JE LE DECONSEILLE FORTEMENT AU VU DE LA LONGUE LISTE DES RETOURS D'AVIS MECONTENTSCdlt
1 berichten
stéphane

Le mien a fonctionné une semaine par an pendant quatre ans, celui-ci affiche des huits (8888).l'appareil ne fonctionne plus et il n'est plus sous garantie. Il semble qu'il n'est pas réparable !Je le déconseille !
1 berichten
virginie

Hallo, Ik zie dat we hetzelfde probleem hebben, misschien is het een defect in de serie? In ieder geval heb ik u een bericht gestuurd via de klantenservice. Het is jammer, het is toch wel handig.
1 berichten
patricia

Ja, ik heb hetzelfde probleem gehad, echt jammer want het artikel was top, het zou heel goed zijn om de munitie te herzien
1 berichten
aurélia

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Ik heb daarom net contact opgenomen met de klantenservice. Ik heb het niet veel gebruikt, alleen tijdens mijn afwezigheid en gelukkig heb ik een kleine camera om te controleren of het goed werkt. Zo heb ik het ontdekt...
3 berichten
corinne

Hallo Morgan, Bedankt voor uw reactie, ik heb een verzoek ingediend bij de klantenservice, ik wacht op hun reactie
3 berichten
corinne

Hallo, ik heb deze dispenser een paar maanden geleden gekocht en ik was er erg tevreden over. Maar nu werkt hij niet meer; de klok staat stil en dus wordt er niets meer uitgegeven. Ik heb geprobeerd hem los te koppelen om te resetten, maar als ik hem weer aansluit, heb ik maar een paar seconden de tijd en dan bevriest het weer. Gelukkig is dit niet gebeurd toen ik weg was voor mijn katje. Maar uiteindelijk is het apparaat nutteloos geworden. Heeft iemand dit probleem ook gehad? Is er misschien een oplossing?
510 berichten
zoomalia

HalloMijn excuses voor dit ongemak.Om uw klacht te behandelen, nodig ik u uit om in te loggen op uw klantenruimte en ons uw verzoek te sturen:Hiervoor moet u klikken op:- mijn bestellingen (de betreffende bestelling kiezen)- ik heb een klacht- mijn artikel werkt niet meerNa ontvangst kunnen wij u een compensatieoplossing bieden.U kunt ook contact opnemen met onze adviseurs op 0892 487 487.Onze klantenservice staat tot uw beschikking van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur.Met vriendelijke groet,Marie
1 berichten
gérald

Hallo, ik heb een vergelijkbaar probleem gehad. Na 3 weken gebruik was het onmogelijk om de timer die vastgelopen was te laten werken, ondanks nieuwe batterijen en meerdere pogingen. Uiteindelijk heb ik het opgegeven en heb ik een klacht ingediend bij Zoomalia die mij heeft terugbetaald. Het is jammer want het was echt heel handig. Ik denk dat het apparaat niet erg betrouwbaar is en ze zouden het uit de verkoop moeten halen want het riskeert veel ontevreden klanten te maken. Bovendien, nu aarzel ik om er nog een bij hen te kopen ondanks de kwaliteit van de klantenservice, omdat deze voerautomaten allemaal in China worden gemaakt met de kwaliteitsniveaus die we kennen!
2 berichten
morgane

Hallo Corinne,
Ik had hetzelfde probleem als u met deze dispenser. De after-sales service van Zoomalia is top, zij zullen u helpen. Persoonlijk koos ik voor de tegoedbon waarmee ik 4 maanden geleden bij Zoomalia de Zolia ZD 150 dispenser heb gekocht, die echt top is.
Ik had hetzelfde probleem als u met deze dispenser. De after-sales service van Zoomalia is top, zij zullen u helpen. Persoonlijk koos ik voor de tegoedbon waarmee ik 4 maanden geleden bij Zoomalia de Zolia ZD 150 dispenser heb gekocht, die echt top is.
2 berichten
marcelle

Hallo, ik heb sinds de ingebruikname geen problemen gehad. Het gebruik van batterijen is erg handig.
2 berichten
marcelle

Hallo, ik heb sinds de installatie geen problemen gehad. Het gebruik op batterijen is erg handig.