Vraag, productdiscussies Opvouwbare transportkooi voor honden ZOLIA KODA met zwarte kunststof bodem

201 antwoorden
MARTINE
1 berichten
martine
Mag ik de kooi omruilen voor model S en hoe kunnen we dat doen
martine
1 berichten
martine
Hallo, Wat is de dikte van de kooi als deze is opgevouwen? Zou een maat L voldoende zijn voor een Engelse setter (tamelijk klein voor zijn ras)? Met vriendelijke groet.
Audrey
1 berichten
audrey
Goedendag. Wanneer hij is opgevouwen, zou ik zeggen dat de dikte 10-12 cm moet zijn, niet meer. Wat betreft de maat, om u een idee te geven, heb ik gekozen voor een M voor mijn border collie/Australische herder pup. Hij is nu 6 maanden oud (50 cm bij de schoft), en de maat past nog steeds.
CHRISTINE
1 berichten
christine
Hallo, de kooi heeft een dikte van 9,5 cm wanneer deze opgevouwen is voor de kooi in maat L die we hebben gekocht voor onze labrador pup. Hij is nu een jaar oud en we zouden moeten nadenken over een grotere maat.
Florence
1 berichten
florence
Hallo, de dikte is ongeveer 10 cm. Zeer gemakkelijk uit te vouwen. Persoonlijk heb ik de maat L genomen voor mijn jonge cockerspaniël, maar de bench waar ik een mat en speelgoed in heb gelegd, dient als toevluchtsoord wanneer ik haar 1 tot 2 uur alleen moet laten. Ze vindt het geweldig om erin te gaan en gaat er vanzelf in. Bij de fokker was ze er regelmatig aan gewend tot ze 2 maanden oud was. Ik gebruik het niet voor transport. Het is belangrijk dat uw volwassen hond in de bench kan staan en draaien (controleer de afmetingen van hond/bench). Zeer tevreden over het product.
VIOLETTE
1 berichten
violette
Hello, Indeed, approximately 10 cm high when folded, I bought this cage for my 14-month-old female boxer, and in terms of size, it's perfect; she's a small-sized boxer!
Coralie
8 berichten
coralie
Hallo, Wat zou de ideale grootte zijn voor een 2 maanden oude Golden Retriever puppy? Het is voor zijn eerste autorit om hem naar huis te brengen, ik zal later een grotere maat nemen, maar welke maat is nodig zodat hij veilig is voor zijn eerste reis? Dank u
Carole
1 berichten
carole
Voor mijn kat van 4kg heb ik maat S genomen en het is veel te omslachtig en zwaar... dus nooit gebruikt en ik heb een eenvoudige plastic kooi gekocht.
Coralie
8 berichten
coralie
oké bedankt!
FRANCOISE
1 berichten
francoise
Ik zou graag willen weten of de kooi geschikt is voor het vervoer van mijn cavia tijdens de vakantie (aangezien het opvouwbaar is). Is de ruimte tussen de tralies correct om te voorkomen dat hij erdoor kan?
PASCAL
1 berichten
pascal
Hallo, de spijlen van de kooi hebben een tussenruimte van ongeveer 2 cm, dus hij zou er niet uit moeten kunnen komen. Prettige dag
Lothaire
1 berichten
lothaire
Bonjour,Attention au fond de la cage dont les barreaux sont beaucoup plus espacés (10x10cm). Le bac étant en plastique et amovible, il y a un risque.
Isabelle
1 berichten
isabelle
Voor de cavia (ik heb er meerdere gehad en dwergkonijntjes), geen probleem, hij zal niet door de tralies kunnen. Ik heb onlangs maat XS besteld voor mijn kleine hond en de afstand tussen de tralies laat niet toe dat een cavia aan de zijkanten ontsnapt, maar onder het plateau kan hij eruit komen als hij het optilt, tenzij je er een klein stuk triplex onder legt.
Valérie
1 berichten
valérie
Hallo. Kunt u me vertellen of de kooi en de bodem van gegalvaniseerd metaal zijn, wat beter bestand is tegen corrosie? Dank u
Alexia
3 berichten
alexia
Hallo, de onderkant van de kooi is niet van metaal! :)
Vanessa
8 berichten
vanessa
Hallo.Welke maat moet ik kiezen voor een Miniature American Shepherd? Hij zal tussen 9 en 14 kg wegen en tussen 40 en 46 cm zijn, voor nu is het nog een puppy
Chloé
1 berichten
chloé
Hallo, als het kan helpen, ik heb een mannelijke husky van 35kg en ik heb XXL genomen. Hij kan er volledig gestrekt op zijn zij in slapen en hij kan staan en zitten zonder iets te raken. Dat is het!
Jessica
1 berichten
jessica
Ik heb een Drathaar van 32kg en ik heb de XXL-kooi gekocht; hij heeft ruim voldoende plaats, ik heb zelfs zijn mand erin geïnstalleerd.
Patrick
1 berichten
patrick
Hallo Vanessa, ik heb deze kooi maat M gekocht voor een hond met dezelfde afmetingen als die van jou, een Whippet (40/44 cm hoog, 12 kg), maar zeker fijner dan jouw Amerikaanse herder. Deze kooi is geschikt voor mijn hond omdat een whippet erg slank en behendig is. Voor die van jou zou ik de volgende maat aanbevelen, dus L. Daarna moet je natuurlijk wel de ruimte hebben voor een kooi van deze grootte in huis. Overigens is de kooi echt van goede kwaliteit en mijn hond is er dol op. Als ik een foto kon toevoegen, zou ik dat doen. Met vriendelijke groet, Patrick
Jessica
1 berichten
jessica
Hallo, ik heb maat S genomen en hij past vrij goed, het is precies goed. Niet alle BAM's hebben dezelfde grootte/lichaamsbouw op volwassen leeftijd. Als u wilt dat hij wat meer ruimte heeft, neem dan M.
Leila
1 berichten
leila
Hallo, ik heb een kleine staffie van 6 maanden en ik zou graag een bench voor hem kopen, maar ik weet niet welke maat ik moet nemen, XL of L, aangezien hij nog zal groeien.
Damien
1 berichten
damien
Ik zelf heb een staff van 2 jaar en ik heb een XL voor haar gekocht en het past haar heel goed... ze is comfortabel en kan nog steeds bewegen
Pauline
1 berichten
pauline
Ik heb de XL genomen voor mijn 2 Engelse bulldogs en ze slapen er allebei in en hebben nog steeds ruimte
isabelle
4 berichten
isabelle

Hallo,
Voor een staff, gezien zijn toekomstig gewicht, is iets stevigs nodig, ik adviseer de XXL, en als je er een kunt vinden met een metalen bodem is dat nog beter!
Een vriendin zag de plastic bodem van haar staff vernietigd!
Charles
1 berichten
charles
BonjourNous avons pris xxl pour notre femelle husky (qui est de petit gabarit) et c'est vraiment immense, on pourrait en faire tenir 2 comme elle dans la cage...
Sandrine
1 berichten
sandrine
Hallo,Ik zou de XL aanraden, dat is de maat die ik heb genomen voor mijn staff van 3,5 maand
Irulan
3 berichten
irulan
Hallo, ik heb twee husky's, een teefje en een reutje, en ik zou graag voor elk van hen een kooi willen kopen. Wat zou de beste zijn voor hen? (ze zijn niet destructief, het is om een hondenhok voor hen te maken) dank u. Het mannetje is 97cm lang en het vrouwtje 92 cm, dank u.
Alexia
3 berichten
alexia
Het ideaal zou een XXL-maat zijn zodat hij de ruimte heeft om te draaien als ze dat willen :)
Maelle
1 berichten
maelle
Hallo, wat zijn de binnenafmetingen? Ik zou graag een matras willen bestellen om erin te leggen en ik weet niet welke maat ik moet nemen om het beste te passen. Voor XL kooi
Isabelle
2 berichten
isabelle
Hallo,Alles hangt af van de grootte van de kooi die u heeft gekozen, voor de M hier zijn de referenties van het kussen dat ik heb becommentarieerd :Kussen crème Zolia DinoModel : Hondenkussen ZOLIA Dino - crème - M - 70 x 48 x 7cmRef. : 74336 1Dat is perfect voor de Koda kooi in M.Fijne dag.
Valérie
1 berichten
valérie
Hallo, Welke maat moet ik nemen voor een Engelse cocker, alstublieft? Dank u bij voorbaat.
Isabelle
2 berichten
isabelle
Hallo,U moet het volgende model nemen:Model: ZOLIA Koda transportkooi - M - 75 x 53 x h59 cmReferentie: 63269Het is perfect voor een cocker.Hartelijke groeten.
SARAH
1 berichten
sarah
Bonjour,avez-vous une date de réassort pour la taille M svp ?
Jean-Marc
1 berichten
jean-marc
Hallo, kunt u mij vertellen wat de levertijd is voor de kooi in maat M?
Iris
1 berichten
iris
Hallo, momenteel uitverkocht op uw site, kunt u mij ongeveer de datum van herbevoorrading aangeven alstublieft? (Voornamelijk voor maat L) Bedankt.
Emmanuel
1 berichten
emmanuel
Hallo, Ik wilde graag weten welke maat kooi ik moet nemen voor een Australische herder? Bedankt. Groeten
Mathilde
22 berichten
mathilde
Hallo, voor onze Australische herder hebben we maat L genomen!
Chantal
9 berichten
chantal
Bonjour,J'aimerai prendre une cage pour mes absences seulement pour ma shi tsu que me conseillez vous en taille ?Merci d'avanceCordialement
Alexia
3 berichten
alexia
Hallo, ik raad de maat S aan, maar anders kan maat M geschikt zijn voor maximaal comfort en zodat uw hond kan opstaan en zonder problemen kan draaien :)
Maëlia
1 berichten
maëlia
Bonjour, Je suis intéressée par la cage xxl mais je viens de voir que la porte s'ouvre vers la gauche et pour mon cas il faudrait qu'elle s'ouvre vers la droite, est-ce possible?
Mélanie
1 berichten
mélanie
Hallo, Nee niet mogelijk
Maryse
1 berichten
maryse
Hallo,

Begin niet met de antwoorden te vertrouwen. Ik heb deze geweldige kooi gekocht. Wanneer u uw vraag stelt, specificeert u een punt... Zijn er meerdere openingen?

Het antwoord is ja. Aan de zijkant opent de deur naar links. Aan de voorkant, dus wanneer de kooi langwerpig is, opent het naar rechts. Overigens verkoop ik de mijne....
vina
1 berichten
vina
Goedenavond, Ik zou graag willen weten of de transportkooi maat M geschikt zou zijn voor een volwassen beagle? Alvast bedankt voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Maat M zal geschikt zijn voor uw beagle. Omdat elke hond anders is, raden wij u aan de metingen van uw hond te nemen om er zeker van te zijn dat de maat het meest geschikt is: hij moet gemakkelijk kunnen binnengaan en verlaten, rechtop kunnen staan en zich zonder moeite kunnen omkeren. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Sophie
1 berichten
sophie
Ik heb de XXL-kooi voor mijn beagle harrier genomen en ze is gelukkig in haar kooi
Alain
1 berichten
alain
Is maat L voldoende voor gebruik als transportkooi in de auto voor mijn Golden Retriever teefje (momenteel is ze een puppy maar ik wil haar later kunnen blijven gebruiken)?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, De maat XL zal beter geschikt zijn. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
632240
1 berichten
632240
Hallo, is maat XL geschikt voor een Golden Retriever die 2 maanden oud is, maar ik zal de kooi houden voor als hij volwassen is?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, De XL kooi zal geschikt zijn. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Shanna
8 berichten
shanna
hallo, ik zou graag willen weten welke maat u aanbeveelt voor een mannelijke labrador. Is maat M of maat L het meest geschikt?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, U moet maat L nemen. Wij raden u aan om de afmetingen van uw hond op te nemen om er zeker van te zijn dat u het meest geschikte model kiest, wetende dat uw hond gemakkelijk in en uit moet kunnen stappen, zich omdraaien en makkelijk rechtop staan zonder moeite. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Leia
1 berichten
leia
Hallo, Ik krijg binnenkort een pup van een Malinois X Zwitserse Witte Herder, welke maat moet ik kiezen alstublieft?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, U heeft minstal een maat L nodig. Het is echter moeilijk om advies te geven aangezien het om een puppy gaat en de uiteindelijke grootte nog niet bekend is. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Ingrid
1 berichten
ingrid
Hallo, we gaan over een paar weken een foxterriërpuppy verwelkomen. Ik zou hem graag willen laten wennen aan het slapen in een kooi van dit type. Welke maat raadt u mij aan? Dank u wel!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Maat M is geschikt. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
claire
1 berichten
claire
hallo, welke maat voor een kruising tussen een spitz en een jack russel zodat hij comfortabel is en met de mogelijkheid om een bedje en een kleine voerbak te plaatsen. bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, maat S of M is geschikt. U moet de maten van uw hond opnemen om de juiste maat te kiezen. Als u het als een slaapplaats wilt gebruiken, overweeg dan een kooi die groter is dan de huidige mand van uw hond. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Floriane
1 berichten
floriane
Hallo,Ik heb een 4 maanden oude Bichon Havanais puppy. Kunt u mij vertellen welke maat bench geschikt zou zijn? Ik twijfel tussen M en S. Het is alleen voor thuis, niet voor vervoer...Alvast bedankt.Florina
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, De maat S is geschikt voor uw bichon. Echter, voor gebruik binnenshuis als slaapplaats zou maat M meer ruimte en comfort bieden. Aarzel niet om de maten van uw hond te nemen om een idee te krijgen van de afmetingen en de ruimte die u hem kunt bieden. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Damien
1 berichten
damien
Bonjour

Quelle taille conseillez-vous pour un boxer ?

Merci par avance
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour, La taille L ou XL sera la plus adaptée suivant le gabarit de votre boxer. Nous vous conseillons de mesurer la taille de votre chien pour effectuer le meilleur choix.Votre chien devra pouvoir se tenir debout et se retourner facilement dans sa cage. Cordialement, L'équipe Zoomalia
NATHALIE
1 berichten
nathalie
Hallo, welk kussen zou u aanraden voor een Zolia Koda transportkooi van maat XL, alstublieft? Dank u voor uw antwoord. Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, we raden u het volgende product aan, referentie 80824: https://www.zoomalia.com/animalerie/matelas-a-memoire-de-forme-pour-chien-p-35460.html U kunt ook kiezen voor een iets kleiner kussen: https://www.zoomalia.com/animalerie/coussin-zolia-koopa-gris-90cm-p-31318.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Clarisse
1 berichten
clarisse
Hallo, ik heb een kooi maat L, welk kussen zou u mij aanbevelen? Dank u en een fijne dag.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour, Vous pouvez opter pour le coussin ZOLIA HOLLY en taille L, réf 76621.https://www.zoomalia.com/animalerie/coussin-pour-chien-zolia-holly-p-33377.html Cordialement, L'équipe Zoomalia
frederique
2 berichten
frederique
hallo, zijn de tralies bestand tegen de kaken van een hond?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, De tralies zijn zeer sterk, maar ze zijn niet onverwoestbaar. Als uw hond begint te kauwen en ze beschadigt, raden we u aan om de kooi niet meer te gebruiken om het risico op verwondingen en ontsnapping te voorkomen. Om dergelijk gedrag te vermijden, kan het gebruik van een interactief speeltje zoals een traktatieverdeler een oplossing bieden. Het wordt echter afgeraden om uw dier urenlang in zijn kooi te laten, vooral bij afwezigheid. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Martine
1 berichten
martine
Hallo, ik vind uw kooien erg interessant. Ik heb een klein kruisingshondje van een Yorkshire, hoog op de poten (40 cm uitgestrekt x 30 cm hoogte), gewend aan het buitenleven. Ik wil hem aan het huis wennen en wanneer we op bezoek gaan bij vrienden of familie. Ik zou hem graag aan gewennen aan leven in een kooi voor de nacht en/of voor korte momenten overdag. Ik dacht aan het nemen van een M-kooi zodat hij voldoende ruimte heeft. Wat denkt u daarvan en wanneer zijn ze beschikbaar? Met dank, ontvang mijn oprechte groeten,
M Barbier
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour, Prendre la taille M est un bon choix car plus il aura d'espace, et plus ce sera confortable pour lui. Afin d'habituer votre chien en douceur, il est recommandé de rendre sa cage confortable, d'y mettre son coussin habituel et des jouets si besoin. Il faut laisser la porte ouverte afin qu'il puisse faire des allers-retours et s'y sentir bien et en sécurité. Vous pouvez également lui donner des friandises à l'intérieur, voire même sa ration. Il est en revanche fortement déconseillé de le laisser seul dans sa cage lorsque vous vous absentez quelques heures. Même en métal, ces cages ne sont pas indestructibles et il pourrait se faire mal en essayant de sortir à tout prix. Concernant la disponibilité, cette taille est en cours de réapprovisionnement et sera à nouveau disponible courant avril. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Stephanie
1 berichten
stephanie
Bonjour, savez vous sous combien de temps vous aurez en disponibilité la taille L?
Bien cordialement
Mme royer
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia

Hallo, Dit product is momenteel in bestelling en zal binnen enkele weken weer op voorraad zijn. Wij adviseren u om te kiezen voor de kooi XENA die over ongeveer tien dagen weer op voorraad zal zijn. https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-de-transport-pour-chien-xena-avec-fond-en-metal-p-31505.html
Met vriendelijke groeten,
Het Zoomalia-team
laurence
2 berichten
laurence
Hallo, heeft u alstublieft een aanvuldum voor maat L?Met vriendelijke groet.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour, Cette référence est en cours de réapprovisionnement et sera à nouveau disponible dans quelques semaines.Vous pouvez orienter votre choix vers la cage XENA sui sera en stock dans une dizaine de jours. https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-de-transport-pour-chien-xena-avec-fond-en-metal-p-31505.html Cordialement, L'équipe Zoomalia
aline
1 berichten
aline
Hallo, is een kooi maat L voldoende voor een bordercollie?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, De maat L is geschikt voor een Border. Om dit te verzekeren raden wij u aan de maten van uw hond op te meten. Hij moet gemakkelijk kunnen staan, naar binnen en buiten kunnen lopen en zich makkelijk kunnen omkeren in zijn kooi. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Jenifer
1 berichten
jenifer
Hallo, heeft u enig idee wanneer u maat XL ontvangt? Bedankt!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Deze kooi zal weer beschikbaar zijn in april. Er is momenteel een vergelijkbaar model beschikbaar: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-de-transport-pour-chien-xena-avec-fond-en-metal-p-31505.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Tatiana
2 berichten
tatiana
Hallo, ik zou graag willen weten welke maat kooi ik moet kiezen, het is voor een Mechelse herder. Dank u wel, met vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Een maat XL zou geschikt moeten zijn. We adviseren u om uw hond te meten om dit te verzekeren. Hij moet gemakkelijk rechtop kunnen staan in de kooi en zich ook kunnen omdraaien. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Camille
1 berichten
camille
Hallo, is het mogelijk om het cosma bedje in de kooi maat L te plaatsen? Kan het dienen als trainingskooi tijdens de eerste maanden van de puppy? Met vriendelijke groeten, Camille
Mohamed
1 berichten
mohamed
Hallo, wanneer ontvangen jullie maat M? Kan een Franse Bulldog er goed in slapen? Dank u.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, er is momenteel geen verwachte terugkeerdatum voor deze referentie. U kunt kiezen voor maat M (ref 71866) van het volgende vergelijkbare model: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-de-transport-pour-chien-xena-avec-fond-en-metal-p-31505.html Hartelijk, Het Zoomalia-team
Lionel Maïa
2 berichten
lionel maïa
Hallo, wanneer ontvangt u de maat L alstublieft?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Deze kooi is momenteel niet op voorraad, ze wordt bijgevuld en zal eind januari opnieuw beschikbaar zijn. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Aurelie
1 berichten
aurelie
Hallo. Heeft u XXL kooien?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia

Bonjour,

Nous ne sommes pas en mesure de communiquer une date de retour sur la référence XXL.

Un produit équivalent est disponible sur commande :
https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-de-transport-galvanisee-p-13981.html

Il faut prendre la référence 38973.

Cordialement,

L'équipe Zoomalia
noirin
1 berichten
noirin
Kunt u mij vertellen wanneer de maat L weer beschikbaar zal zijn alstublieft?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour, Cette taille est en rupture de stock actuellement, elle sera réapprovisionnée dans quelques semaines.Une référence équivalente est disponible : https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-de-transport-pour-chien-xena-avec-fond-en-metal-p-31505.html La taille L est en stock, réf 71865. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Nadège
2 berichten
nadège

BonjourEst-il possible de commander cette cage en taille XXL?Sinon avez-vous un autre modèle XXL à me proposer?Cordialement
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia

Hallo,

Wij kunnen geen terugkeerdatum communiceren voor referentie XXL. Een equivalent product is beschikbaar op bestelling:
https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-de-transport-galvanisee-p-13981.html

Het Zoomalia Team
393339
1 berichten
393339
HalloHet model L is momenteel niet beschikbaar. Heeft u een geschatte levertijd? colette
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia

Bonjour,

Ce produit a rencontré un vif succès et la taille L est malheureusement en rupture de stock. Un réapprovisionnement est prévu dans 6 semaines.

Cordialement,
L'équipe Zoomalia
vanessa
1 berichten
vanessa
Hallo, ik heb een 207 Peugeot, denkt u dat maat XL in mijn auto past? Of zou maat L voldoende zijn voor een dalmatiër? Bedankt voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Wij raden u aan de kofferbak van uw auto te meten; de buitenafmetingen van de XL kooi zijn 106 x 71 x h78cm. Dit is geschikt voor een Dalmatiër. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia team
josette
1 berichten
josette
Hallo, welke kooigrootte moet ik nemen voor een Engelse bulldog, bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Goedemorgen, Om de meest geschikte kooi te kiezen, is het noodzakelijk om de afmetingen van uw hond te nemen: hij moet rechtop kunnen staan en zich gemakkelijk kunnen omdraaien als hij in de kooi zit. Controleer ook de afmetingen van de deuren die in de productbeschrijving staan vermeld. Voor de bouw van de bulldog is het nodig om te zorgen dat de breedte van de deur voldoende is zodat hij zonder moeite kan binnenkomen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
AUDE
1 berichten
aude
Hallo,Ik heb 2 katten, een Maine Coon van 6 kg en een Heilige Birmaan van 5 kg, ik wilde weten of het beter is om maat S of M te bestellen voor de transportkooi.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Maat M wordt aanbevolen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Virginia
1 berichten
virginia
Hallo, ik heb de kooi besteld die ik maandag in perfecte staat en in maat XL heb ontvangen, maar de fokker waar we onze hond moeten ophalen zegt dat deze te klein is voor een Cane Corso. Dus ik wilde weten of u een grotere maat heeft en of een ruil mogelijk zou zijn, dank u.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Er bestaat een groter model, het betreft referentie 71863. https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-de-transport-pour-chien-xena-avec-fond-en-metal-p-31505.html Voor alle productretouren nodigen wij u uit om direct contact op te nemen met onze klantenservice via de tracking van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Romain
1 berichten
romain
Hallo, ik zou graag de ruimte tussen de tralies van de extra kleine kooi willen weten om mijn youyou te kunnen vervoeren en een paar speeltjes en een standaard voor een week vakantie met 3 uur reizen te kunnen inrichten. Bedankt alvast.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour, Comme indiqué dans la description, l'espace entre les barreaux est de 3cm. Cordialement, L'équipe Zoomalia
maxime
1 berichten
maxime
Hallo, is het mogelijk om op dit moment de kooi in maat L te bestellen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour, Nous n'avons pas de date précise à vous communiquer quant au retour du produit sur le site à ce jour. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Emmanuelle
5 berichten
emmanuelle
Hallo, kan deze kooi in maat S geschikt zijn voor een fret? Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia

Bonjour, Nous vous déconseillons cette cage pour mettre votre furet.
Cordialement,
L'équipe Zoomalia
Irene
1 berichten
irene
En ze zijn aangepast voor een grijze roodstaart en een meyer
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour, Il est possible en effet de mettre vos oiseaux dans la cage de transport pour chien, cependant nous ne le conseillons pas. Nous pouvons vous proposer à la place cette cage de transport plus adaptée (attention cependant aux mesures par rapport aux dimensions réelles de vos oiseaux): https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-de-transport-pour-perroquet-king-s-p-30264.html#titreBoutique Cordialement, L'équipe Zoomalia
Alison
1 berichten
alison
Hallo, welke maat moet ik kiezen voor een chihuahua, bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour, Pour le confort de votre Chihuahua, nous vous conseillons la taille XS Cordialement, L'équipe Zoomalia
Elise
2 berichten
elise
Goedenavond, Ik wil graag de Koda-kooi in maat XL kopen. Weet u wanneer deze weer op voorraad zal zijn? Dank u.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia

Bonjour, Ce produit est en rupture de stock, nous ne sommes pas en mesure de vous donner un délai de retour pour le moment. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Hélène
1 berichten
hélène
Hallo,

Zou de maat L van de kooi geschikt zijn voor een volwassen Dalmatiër (30kg)?

Alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia

Bonjour, La taille L sera trop petite pour votre chien. Chaque chien étant différent, nous vous recommandons de vérifier la taille de votre chien en mesurant sa hauteur au garrot. Il doit pouvoir bouger dans la cage, se tourner et se tenir debout facilement.
Cordialement,
L'équipe Zoomalia
Florent
1 berichten
florent
Goedemiddag. Op de KODA kooi, kan de zijwand die als eerste losgeklikt wordt om naar binnen te vouwen, die zonder deur, helemaal naar buiten gevouwen worden, plat? Niet om de kooi op die manier helemaal te vouwen, maar alleen om die wand te verlagen. Het is ook niet bedoeld om er op die manier een dier in te laten, maar simpelweg om volledige toegang te krijgen tot de bodem van de kooi, aan de basis.Zie figuur 2 voor het naar binnen vouwen: https://static.zoomalia.com/prod_img/25256/la_893d56b9fc4b0f1be8871f5e1c40c0067e71454318851.jpgIk denk in het bijzonder aan de KODA kooi maat M, Ref: 63269 - Zolia, 75x53x59 cm.Bedankt alvast voor uw hulp.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour, Le fond de cage est entièrement amovible, il n'est donc pas utile de passer par le côté qui ne peut pas s'abaisser vers l'extérieur à plat. Cordialement, L'équipe Zoomalia
SYLVIE
1 berichten
sylvie
Bonjour, la cage de transport KODA est-elle homologuée pour les voyages en avion en soute ? La cage doit satisfaire aux exigences légales de la IATA (Association internationale du transport aérien). Merci d'avance.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Goedendag, Dit type kooi is niet goedgekeurd voor transport in het vliegtuig. Wij stellen de volgende modellen voor, die IATA-goedgekeurd zijn:

https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-de-transport-pour-chien-traveler-iata-de-80cm-a-100cm-p-29080.html

https://www.zoomalia.com/animalerie/cages-de-transport-chien-et-chat-gulliver-homologuees-iata-p-9787.html

Het Zoomalia-team
Elise
2 berichten
elise
Bonsoir,Pour les cages XL ou L, lorsqu'on est face à l'ouverture du milieu, la seconde ouverture se trouve à gauche ou à droite de la cage? (Je souhaite mettre la cage dans l'angle d'une pièce) Merci.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia

Bonjour, La seconde ouverture se trouve sur le côté latéral gauche. Cordialement, L'équipe Zoomalia
dominique
2 berichten
dominique
BonjourJe souhaiterai connaitre la taille de la cage à commander pour un croisé chihuahua et yorkshire.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour, La taille XS devrait être la plus adaptée. Nous vous conseillons de mesurer votre animal avant de passer commande : il doit pouvoir entrer facilement dans sa cage et s'y tenir debout. Cordialement, L'équipe Zoomalia
marie-france
1 berichten
marie-france
ik heb een york van 7 kg, welke afmetingen moet ik kiezen voor een kennel zodat ze comfortabel is, bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia

Bonjour,
La taille S conviendra pour votre york. Afin de vous en assurer, nous vous conseillons de prendre les mesures de votre chien : il doit pouvoir entrer facilement et se tenir debout et se tourner sans la moindre difficulté à l'intérieur de la cage.
Cordialement,
L'équipe Zoomalia
Anaïs
1 berichten
anaïs
Hallo, ik zou graag willen weten of uw kooi geschikt is voor een beauceron en wat de juiste maat voor hem zou zijn? Dank u.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour, Pour un Beauceron, nous vous conseillons le modèle Cage de transport KODA - métal double porte pliable - Taille XL - 106 x 71 x 78 cm référence 63271 Cordialement, L'équipe Zoomalia
Patrick
3 berichten
patrick
Bonjour avez vous encore la cage en xxl se serait pour un bouvier benoîtMerci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour, Cette taille n'est malheureusement plus disponible actuellement. Cordialement, L'équipe Zoomalia
patrice
1 berichten
patrice
hallo, welke maat kooi moet ik nemen voor een Franse bulldog?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia

Bonjour, La taille M conviendra. Si votre chien est un petit modèle, vous pouvez prendre la taille 2S. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Victor
1 berichten
victor
Bonjour,je souhaiterais commander cette cage pour le transport de mon chien qui est un shar pei mais j'ai un doute sur la taille a prendre?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour,
Nous pouvons vous diriger vers le modèle Cage de transport KODA - métal double porte pliable - Taille L - 90 x 61 x 67 cm référece 63270

Cordialement,
L'équipe Zoomalia
Anthony
1 berichten
anthony
Bonjour quel cage prendre pour un staffie Cordialement
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia

Bonjour, Il faut mesurer la taille de votre chien pour choisir la cage la plus adaptée, une taille M ou L devrait convenir.
Cordialement,
L'équipe Zoomalia
Frederic
1 berichten
frederic

Welke maat opvouwbare Koda transportkooi moet ik kiezen voor een standaard teckel? Aangezien de kooi als hok zal dienen. (de hond is volwassen). Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour, Pour un teckel, il faudra tenir compte de sa longueur pour le choix d'une cage. Le critère à prendre en compte, en plus de la hauteur, est le suivant : le chien doit pouvoir se tourner et retourner facilement dans sa cage et s'y allonger à son aise. Nous vous conseillons de mesurer la longueur de votre chien pour faire le choix le plus adapté. Une taille S semble convenir. Cordialement, L'équipe Zoomalia
cathy
1 berichten
cathy
Bonjour, j ai un berger malinois qui fait 65cm au garrot, qu elle taille me conseillez vous? Merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour, Il faut prendre la taille XL. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Christelle
1 berichten
christelle
Hallo. Ik heb deze kooi in maat XL nodig die eind januari beschikbaar zou moeten zijn. We zijn nu in die periode. Wat is de status alstublieft? Ik wacht op dit product om mijn winkelmandje te bevestigen. Dank u.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour, Ce produit est en réception, il sera disponible dans les 48h. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Sophie
1 berichten
sophie
Hallo, we hebben een Australische herderspup die momenteel wagenziek is en ons is verteld om een transportkooi te proberen. Kunt u mij vertellen welke maat ik moet kiezen? Deze is uiteraard bedoeld om te gebruiken wanneer hij ook volwassen is, dus ik twijfel tussen L en XL. Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia

Bonjour, La taille L conviendra pour votre chien. Elle est actuellement en rupture de stock et sera disponible dans une quinzaine de jours. Cordialement, L'équipe Zoomalia
magalie
1 berichten
magalie
Bonsoir,Ayant déjà commandé la taille M, je souhaite passer à une taille plus adaptée à mon chien presque adulte.Quand recevrez-vous les tailles XL et XXL à nouveau? Merci.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Deze modellen zullen beschikbaar zijn in de laatste week van januari. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Jennifer
1 berichten
jennifer
Hallo, Ik heb een Amerikaanse stafford en ik zou graag willen weten welke maat ik moet nemen. Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Maat XL is geschikt voor uw hond. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Rachel
1 berichten
rachel
Hallo, ik zou graag een Hayko transportkooi in maat L willen bestellen. Kunt u mij informeren wanneer deze beschikbaar is?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Goedendag, Wij zijn momenteel uitverkocht van dit product. We verwachten onze volgende bestelling tegen eind januari 2016. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia Team
Léa
2 berichten
léa
Hallo, ik zou graag willen weten welke maat kooi ik moet nemen voor mijn Australische herder (teefje) Ik wil graag dat deze kooi een beetje haar eigen plekje wordt. Ik zou ook graag willen dat ze erin kan slapen, dus ze moet zich comfortabel voelen en een beetje kunnen bewegen... Alvast bedankt voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Wij adviseren maat L voor uw hond:Maat L : Voorkant : 47cm x 41.7cm ; Zijkant : 48.1cm x 41.7cm Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
christelle
1 berichten
christelle
Ik zou graag een metalen kooi willen bestellen, maar ik zie maat M niet. Krijgen jullie deze nog binnen en hoe lang gaat dat duren? Alvast bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Wij zijn momenteel uitverkocht van dit artikel dat een groot succes was. We verwachten onze volgende bestelling aan het einde van januari 2016. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
MAGALI
1 berichten
magali
Hallo,Welke maat bench raadt u aan voor mijn boxerhond? Hij is momenteel slechts 4 maanden oud maar als hij volwassen is, zou hij ongeveer 30 kg moeten wegen, ik weet het niet qua grootte ... (mannetje)
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Wij raden maat XXL aan voor uw boxer. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
sandrine
1 berichten
sandrine
Hallo, mijn hond heeft de bodem van de kooi gebroken, is het mogelijk om apart een plastic bak te bestellen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Helaas hebben we geen losse bodems te koop. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
cyril
1 berichten
cyril
hallo ik zou graag een kooi willen kopen ik heb een Argentijnse dog mannetje die 6 maanden oud is en op dit moment 58cm hoog is bij de schoft, wetende dat zijn volwassen grootte tussen de 64 en 68cm moet zijn zou ik graag willen weten welke maat kooi ik moet nemen. Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Uw hond moet gemakkelijk kunnen opstaan en zich omdraaien in zijn hok. Wij raden maat XL aan. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
stéphanie
1 berichten
stéphanie
hallo,Ik wil graag een transportkooi kopen voor mijn Australische herder, maar ik vraag me af welke afmeting ik moet nemen.... Hij is nu 3 maanden oud, maar eenmaal volwassen (het is een reu)Bedankt voor uw hulp !!!!!!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Wij raden maat L aan. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
jennifer
1 berichten
jennifer
Hallo, welke maat voor een standaard Bull Terrier? Zodat hij zich kan omdraaien zoals hij wil en er een voerbak in kan? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Het beste is om de maten van uw hond op te nemen. Hij moet gemakkelijk rechtop kunnen staan en zich kunnen omdraaien in zijn kooi, we adviseren om zijn schofthoogte en totale lengte te meten vanaf de punt van de snuit tot aan de basis van de staart om een idee te krijgen van de meest geschikte kooigrootte. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
nadine
1 berichten
nadine
Bonjour,j'ai un cavalier king charles adulte de 8kg et je vais bientôt avoir une femelle husky siberienne de 1 mois et demi. Sa taille adulte sera d'environ 20kg au maximum, denkt u dat het M-model (Lengte 77 Breedte 48.5 Hoogte 56) geschikt zou zijn of raadt u de volgende maat aan, gezien ik 2 of 3 kooien nodig zou hebben, een voor de bovenverdieping, een voor de kelder en een voor de auto, bedankt voor uw antwoord
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Maat M zal te klein zijn voor uw husky. Als volwassene moet hij zonder enige moeite rechtop kunnen staan, we raden u minstens maat L aan. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
pia amalvi
1 berichten
pia amalvi
hallo wordt de plastic bak meegeleverd?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, De bak is inderdaad inbegrepen bij de kooi. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Angélique
1 berichten
angélique
Hallo,Welke maat raadt u aan voor een volwassen Duitse Herder van ongeveer 40KG?Zal het sterk genoeg zijn?Dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, We raden u aan om de hoogte van uw hond te meten, zodat u een geschikte kooi kunt kiezen. Hij moet in staat zijn om rechtop te staan en zonder problemen in zijn transportkooi te kunnen lopen. De kooien van Hyako zijn ontworpen om duurzaam te zijn, maar ze zijn echter niet onverwoestbaar. Daarom is het noodzakelijk om uw dier te wennen aan zijn kooi zodat hij zich er veilig en rustig in voelt. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
JULIE
1 berichten
julie
Hallo, kunt u mij vertellen welke maat kooi het is op de foto met de Jack Russell alstublieft? Alvast bedankt, Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Voor uw Jack Russel is maat S perfect geschikt (referentie 63268) Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
sebastien
13 berichten
sebastien
Hallo, met betrekking tot de HAYKO kooi, welke maat M of L zou het beste zijn voor de bevalling van een Cavalier King Charles. Bedankt, met vriendelijke groeten.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Een maat M zou voldoende moeten zijn, maar als u van plan bent meerdere dekens en speeltjes in de kooi te doen, lijkt maat L meer geschikt. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Elodie
7 berichten
elodie
Hallo,Wat is het gewicht van de XL- en XXL-kooien?Dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, het gewicht van de kooi XL is 15.100kg en XXL 17.800kgMet vriendelijke groeten, Het Zoomalia team
Virginie
1 berichten
virginie
hallo, Ik zou graag de afstand tussen de tralies van de HAYKO transportkooi maat XXL ref 63272 willen weten, alstublieft. Dank u :)
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour, l'espacement des barreaux est de 3.5cm Cordialement, L'équipe Zoomalia
maggy
1 berichten
maggy
bonjour, pourquoi n'y a-t-il pas le prix des cages XL ? merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour, Cette taille n'est plus disponible pour le moment. C'est la raison pour laquelle le prix n'est pas affiché. Seule la taille M est actuellement disponible.
Cordialement,
L'équipe Zoomalia
Cécile
21 berichten
cécile
hallo, wat is de afstand tussen de spijlen? Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia

Bonjour, Nous ne pouvons malheureusement pas vous donner cette indication. Il s'agit d'un article en rupture de longue durée. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Christine
1 berichten
christine
Hallo, welke maat kooi is geschikt voor een Yorkshire van 4,5 kg? Wat is de levertijd? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Hallo, Een maat S zou geschikt moeten zijn voor uw hond, maar controleer dit toch met de afmetingen die op de productfiche staan vermeld. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia Team
Sory
1 berichten
sory

Bonjour quel taille choisir ?pour 2 staffy (comme ceux de la photo de madame Emeline)
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour, Pur 2 Staffy, nous vous conseillons la taille L Cordialement, L'équipe Zoomalia
Cyrielle
2 berichten
cyrielle
Hallo als iedereen een kooi neemt, zal de maat L heel goed zijn. Ik heb een bully die de grootte van een staffie heeft en hij kan zich ruim uitstrekken en de hoogte is perfect
laurent
1 berichten
laurent
bonjour,Taille de la porte pour le modèle faisant 108,5 x 70,5 x 77,5 merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour, Vous trouverez les dimensions mises à jour sur la fiche produit. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Veronique
1 berichten
veronique
Hallo, ik heb een Golden Retriever. Welke maat bench raadt u aan?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour, la cage doit faire au moins une fois et demi la taille du chien. Il doit ainsi pouvoir s'y lever et s'y retourner sans problème. Votre chien doit être à l'aise dans sa cage. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Mélissa
1 berichten
mélissa
Hallo, voor mijn kat die groot en sterk is (meer dan 10kg), is de kooi sterk genoeg?? Hij is bang tijdens het vervoer en breekt de plastic kooien door te hevig te bewegen... Ik ga verhuizen dus ik heb echt een sterke kooi nodig (voor een korte reis van 20 minuten). Bij voorbaat dank, met vriendelijke groet,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia

Goedemiddag, We hebben geen negatieve feedback ontvangen over de stevigheid van dit artikel. Het lijkt dus geschikt voor uw kat. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Gaëlle
1 berichten
gaëlle
Bonsoir.En xl et xxl est elle tres resistante. Par exemple pour un chien qui forcerai pour sortir? Ma chienne vient de me casser la porte de sa cage d'ou ma question. Merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia

Bonjour, En XL ou XXL la cage aura la même résistance.Il y a une sécurité mais si le chien insiste de trop en effet la cage cédera. Cordialement, Madelnie de Zoomalia
Sandra
2 berichten
sandra
Een hond die heel hard duwt, ik denk niet dat ze het lang volhoudt, maar ze is van goede kwaliteit.
alexandre-mariepaule
1 berichten
alexandre-mariepaule
Hallo, ik zou graag het gewicht willen weten van de opvouwbare, gegalvaniseerde transportkooien met referentienummers 63 269 en 63 270. Bedankt, en ik zou ook graag willen weten of ik de dag van levering kan kiezen als ik deze aankoop doe.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia
Bonjour, La cage référence 63269 pèse 7.900kg. et la 63270 10.3 kg. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Chloé
2 berichten
chloé
Hallo, persoonlijk heb ik gekozen voor het grootste model (ref 63272); de kooi weegt ongeveer 20 kilo uit mijn hoofd. Voor de levering kan je de dag kiezen dankzij de DPD pakket tracking. Als de voorgestelde dag niet past, kun je de datum uitstellen.

Cookiebeleid
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u gemakkelijker te makenof soortgelijke tools om uw aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren, de levering van gepersonaliseerde reclame, statistieken om te begrijpenhoe onze klanten onze diensten gebruikenOnze vertrouwde partners(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)gebruiken deze tools ook voor advertentiedoeleinden, als onderdeel van onze onze weergave van gepersonaliseerde of niet-gepersonaliseerde reclame.U kunt uw cookievoorkeuren op elk moment wijzigentoegankelijk vanuit je account..
Gebruik en doeleinden van de verwerking van uw gegevens
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u.... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord Doorgaan zonder te accepteren
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.