Vraag, productdiscussies Toilethuis Zolia Maja
16 antwoorden
1 berichten
catherine
mijn kat weegt 8,500, is dat groot genoeg voor hem en zal hij door de deur passen? Bedankt voor uw antwoord.
2 berichten
guillemette
Hallo, voor mijn kat van 6 kg is het net goed. Ik ben bang dat het te klein is voor uw kat.
2 berichten
guillemette
Hallo, voor mijn kat van 6 kg is het net goed. Ik ben bang dat het voor uw kat te klein zal zijn.
1 berichten
pascale
Hallo, ik heb een Noorse Boskat van 6 kg en vrij groot - zou dit huis passend zijn of niet? Het lijkt me wat klein voor grote katten.
2 berichten
julien
Hallo. Als de kat wat hoger plast (tegen de binnenmuren), loopt het dan goed in de bak? Als ik naar de foto's kijk, krijg ik de indruk dat het is ontworpen met randen tussen de muur en de bak; maar ik ben er niet zeker van.
1 berichten
claudia
Hallo, kan de deur verwijderd worden?
1 berichten
margot
Bonjour, Oui c'est possible. D'ailleurs à la livraison, elle est livré non monté donc cela vous laisse le choix de la mettre ou non ^^
1 berichten
mike
Is het geschikt voor een volwassen kat? Ik heb het besteld voordat ik de vraag stelde :( op de afbeelding zie je alleen kittens
3 berichten
chloe
Ik weet het niet, ik heb een Maine coom van 4 maanden en het werkt momenteel goed
2 berichten
sandra
Ja, ik heb meerdere katten inclusief eentje die een beetje mollig is!..hij komt binnen..
1 berichten
audrey
Is het nog steeds geschikt voor uw Maine Coon op dit moment?
1 berichten
patricia
Arya is een Europese kat van 1 jaar en 4,5 kg die in en uit gaat via de deur.
1 berichten
alexis
Is dit geschikt om buiten te gebruiken?
3 berichten
chloe
nee
4 berichten
betty
Hallo,Is dit geschikt voor een Noorse boskat?Bedankt :)
3 berichten
chloe
nee
1 berichten
amarie
ik heb Devon Rex katten, dus kleine katten (maximaal 3,4 kg) en ik vind dit kattentoilet geweldig