Vraag, productdiscussies Kattenboom XXL - 175 cm - Zolia Melcoon

87% van klanten

bevelen dit product aan

11 antwoorden
Yann
1 berichten
yann fr
is het mogelijk om alleen de hangmat te kopen?
Sophie
48 berichten
sophie fr
Hallo, Helaas bieden wij de hangmat op dit moment niet afzonderlijk te koop aan. Met vriendelijke groeten, Sophie van Zoomalia
geneviève
1 berichten
geneviève fr
Onmogelijk om op alle foto's te zien welke kant 80 cm meet aan de basis van dit model krabpaal. Ik heb een schema nodig om vervolgens de positie ervan in mijn beperkte ruimte te visualiseren. Gelieve een foto met exacte afmetingen op het schema te sturen.
Francoise
7 berichten
francoise fr
Bonjour je recherche un cylindre grattoir de 40 cm pour remplacer celui que l'une de mes minettes a totalement arraché.... si vous en avez un en rab. je suis prête à vous le racheter. Merci de vos réponses.
celine
2 berichten
celine fr
Ik was teleurgesteld toen ik het ontving. Ik vind het wat licht voor een Maine Coon. Ik denk dat het niet lang zal duren, want er ging al touw los bij het uitpakken. Ik heb wel een commercieel gebaar van Zoomalia ontvangen. Daarom heb ik geïnvesteerd in een krabpaal van het merk RHR KWALITEIT. We zitten nu wel niet meer in dezelfde prijscategorieën, maar tenminste kunnen we alle reserveonderdelen vinden.
Julie
2 berichten
julie fr
Hallo, Ik zou graag vervangstammen kopen voor deze krabpaal en de hangmat, hoe moet ik dat doen? Dank u
Christophe
2 berichten
christophe fr
Hallo, ik zit in dezelfde situatie...
Pierre-Henri
1 berichten
pierre-henri fr
Hallo, hetzelfde probleem voor mij. Het gebruikte touw is van slechte kwaliteit en slecht geplakt. Na 4 of 5 maanden zijn de stammen al behoorlijk aangetast... ZooMalia zou misschien uw vraag kunnen beantwoorden, ik denk trouwens dat we allemaal geïnteresseerd zouden zijn
Julie
2 berichten
julie fr
Bonjour, J'ai contacté le service clients ils ne le font pas pour ce modèle. Vraiment dommage.
Christophe
2 berichten
christophe fr
Bonjour à tous,

Merci Julie pour la réponse... effectivement c'est bien dommage, je vais acheter de la corde mais pour le hamac tant pis, j'ai été obligé de l'enlever car il se dépiaute et mon chat le mange ...

A coté de ça c'est un bel arbre à chat mais pas de pièce de rechange...

Bonne journée à tous.
Sandrine
1 berichten
sandrine fr

Hallo, ik heb 1 hangmat en 1 nieuwe stam die nooit zijn gebruikt omdat mijn kat er niet in gaat (te hoog voor hem). Ik verkoop ze als je geïnteresseerd bent. Sandrine
Sabina
1 berichten
sabina fr
Bonjour, vous pouvez trouver des poteaux en sisal de 15 cm de diamètre sur le site animauxvilla.com.Ils vendent des arbres à chat et toutes les pièces de rechange

Cookiebeleid
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u gemakkelijker te makenof soortgelijke tools om uw aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren, de levering van gepersonaliseerde reclame, statistieken om te begrijpenhoe onze klanten onze diensten gebruikenOnze vertrouwde partners(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)gebruiken deze tools ook voor advertentiedoeleinden, als onderdeel van onze onze weergave van gepersonaliseerde of niet-gepersonaliseerde reclame.U kunt uw cookievoorkeuren op elk moment wijzigentoegankelijk vanuit je account..
Gebruik en doeleinden van de verwerking van uw gegevens
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u.... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord Doorgaan zonder te accepteren
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.