Vraag, productdiscussies Kattenboom XXL - 175 cm - Zolia Melcoon
11 antwoorden
1 berichten
yann

is het mogelijk om alleen de hangmat te kopen?
48 berichten
sophie

Hallo, Helaas bieden wij de hangmat op dit moment niet afzonderlijk te koop aan. Met vriendelijke groeten, Sophie van Zoomalia
1 berichten
geneviève

Onmogelijk om op alle foto's te zien welke kant 80 cm meet aan de basis van dit model krabpaal. Ik heb een schema nodig om vervolgens de positie ervan in mijn beperkte ruimte te visualiseren. Gelieve een foto met exacte afmetingen op het schema te sturen.

7 berichten
francoise

Bonjour je recherche un cylindre grattoir de 40 cm pour remplacer celui que l'une de mes minettes a totalement arraché.... si vous en avez un en rab. je suis prête à vous le racheter. Merci de vos réponses.
2 berichten
celine

Ik was teleurgesteld toen ik het ontving. Ik vind het wat licht voor een Maine Coon. Ik denk dat het niet lang zal duren, want er ging al touw los bij het uitpakken. Ik heb wel een commercieel gebaar van Zoomalia ontvangen. Daarom heb ik geïnvesteerd in een krabpaal van het merk RHR KWALITEIT. We zitten nu wel niet meer in dezelfde prijscategorieën, maar tenminste kunnen we alle reserveonderdelen vinden.
2 berichten
julie

Hallo, Ik zou graag vervangstammen kopen voor deze krabpaal en de hangmat, hoe moet ik dat doen? Dank u
2 berichten
christophe

Hallo, ik zit in dezelfde situatie...
1 berichten
pierre-henri

Hallo, hetzelfde probleem voor mij. Het gebruikte touw is van slechte kwaliteit en slecht geplakt. Na 4 of 5 maanden zijn de stammen al behoorlijk aangetast... ZooMalia zou misschien uw vraag kunnen beantwoorden, ik denk trouwens dat we allemaal geïnteresseerd zouden zijn
2 berichten
julie

Bonjour, J'ai contacté le service clients ils ne le font pas pour ce modèle. Vraiment dommage.
2 berichten
christophe

Bonjour à tous,
Merci Julie pour la réponse... effectivement c'est bien dommage, je vais acheter de la corde mais pour le hamac tant pis, j'ai été obligé de l'enlever car il se dépiaute et mon chat le mange ...
A coté de ça c'est un bel arbre à chat mais pas de pièce de rechange...
Bonne journée à tous.
Merci Julie pour la réponse... effectivement c'est bien dommage, je vais acheter de la corde mais pour le hamac tant pis, j'ai été obligé de l'enlever car il se dépiaute et mon chat le mange ...
A coté de ça c'est un bel arbre à chat mais pas de pièce de rechange...
Bonne journée à tous.
1 berichten
sandrine

Hallo, ik heb 1 hangmat en 1 nieuwe stam die nooit zijn gebruikt omdat mijn kat er niet in gaat (te hoog voor hem). Ik verkoop ze als je geïnteresseerd bent. Sandrine
1 berichten
sabina

Bonjour, vous pouvez trouver des poteaux en sisal de 15 cm de diamètre sur le site animauxvilla.com.Ils vendent des arbres à chat et toutes les pièces de rechange