Vraag, productdiscussies Fontein voor huisdieren Zolia Silent Falls - 3,2 L Fontein voor honden en katten

12 antwoorden
Romane
2 berichten
romane
hallo, wat is het schuimfilter waar u het over heeft in de beschrijving? er is geen klikbare link voor deze, hebben jullie schuimfilters op jullie site? bedankt
Patara
1 berichten
patara
Hallo, u kunt de filters voor de Silent Falls fontein Zolia kopen - 4 filters + 4 sponzen. Normaal gesproken verschijnen ze onderaan de pagina bij andere aankoopvoorstellen. De schuimfilters zijn zwarte cirkels die rond de pomp van de fontein moeten worden geplaatst.
Romane
2 berichten
romane
Hallo, bedankt voor uw reactie. Zijn er filters en schuimen inbegrepen bij de eerste aankoop? Bedankt
STEPHANIE
1 berichten
stephanie
Hallo ja het wordt geleverd met filter, daarna kun je er hier vervangende krijgen: https://www.zoomalia.com/animalerie/filtres-pour-fontaine-silent-falls-zolia-4-filtres-4-eponges-p-156896.html
JOSETTE
1 berichten
josette
kunt u mij vertellen waarom er geen adapter is voor de 3,2 l waterfontein? Hoe kan ik dat oplossen, want als ik het bestel, waar vind ik dan de adapter?
Sophie
52 berichten
sophie
Hallo, het gaat om een adapter voor een eenvoudige USB-kabel zoals die gebruikt worden voor bijvoorbeeld opladers van mobiele telefoons. Met vriendelijke groet, Sophie van Zoomalia
Aucéane
1 berichten
aucéane
Wordt het geleverd met zijn filters? En welke filter is compatibel
Sophie
52 berichten
sophie
Hallo, ja, het wordt geleverd met een filter, vervolgens kunt u deze hier vervangen: https://www.zoomalia.com/animalerie/filtres-pour-fontaine-silent-falls-zolia-4-filtres-4-eponges-p-156896.html Met vriendelijke groet, Sophie van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u gemakkelijker te makenof soortgelijke tools om uw aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren, de levering van gepersonaliseerde reclame, statistieken om te begrijpenhoe onze klanten onze diensten gebruikenOnze vertrouwde partners(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)gebruiken deze tools ook voor advertentiedoeleinden, als onderdeel van onze onze weergave van gepersonaliseerde of niet-gepersonaliseerde reclame.U kunt uw cookievoorkeuren op elk moment wijzigentoegankelijk vanuit je account..
Gebruik en doeleinden van de verwerking van uw gegevens
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u.... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord Doorgaan zonder te accepteren
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.