Vraag, productdiscussies Zolia Silver Falls - 2L - Hygiënische RVS Fontein

86% van klanten

bevelen dit product aan

28 antwoorden
Nathalie
1 berichten
nathalie
HalloIk heb de waterpomp voor mijn Zolia Silver Falls fontein nodig, hoe kan ik die krijgen? Het kleine klepje dat gebruikt wordt om de straal op minimum of maximum te zetten is gebroken. Bedankt
Pascale
1 berichten
pascale
Ik heb enkele maanden geleden deze Zolia Silver Falls-fontein gekocht, de pomp werkt niet meer. Kan ik een vervangende fontein kopen? Ik kan niets vinden op jullie website. Bedankt voor uw antwoord.
Zoomalia
572 berichten
zoomalia
Hallo Pascale,Ik nodig u uit om ons klantenservice te contacteren via uw Zoomalia-account, in de sectie "Contacteer ons / Ik heb een ander incident / Mijn artikel werkt niet meer"Na ontvangst van uw verzoek zullen we zo snel mogelijk contact met u opnemen ;)Met vriendelijke groet,Coralie van Zoomalia
Cécile
1 berichten
cécile
Hallo, Hoe is de kabel beschermd? Is er een risico op elektrocutie? Alvast bedankt,
Ornella
3 berichten
ornella
Hallo, de kabel van de pomp is waterdicht omdat deze is ontworpen om ondergedompeld te worden. Net als een aquarium pomp.
Salomé
2 berichten
salomé
Hallo, zijn er filters inbegrepen bij de fontein? Zo ja, hoeveel? Bedankt!
Ornella
3 berichten
ornella
Hallo, ja er zijn filters. Er is er al een geplaatst in het daarvoor bestemde gebied + 1 reserve in een zakje.
Mélanie
1 berichten
mélanie
Hallo, ik heb dit product een maand geleden gekocht maar ik had het slechts één keer aangezet om te proberen. Toen werkte het heel goed. Ik heb geprobeerd om het opnieuw aan te sluiten, en nu werkt het niet meer. Zou u alstublieft kunnen helpen?
Camille
1 berichten
camille
Hallo, dat is mij ook overkomen. Bij mij was het het plasticdopje van waar het water uitkomt dat niet goed zat... Ik heb er goed op gedrukt en het werkte meteen weer... Hopelijk helpt dit...
Maximilien
1 berichten
maximilien
De pomp is zeer gevoelig voor kalkaanslag, het is mogelijk dat de schroef geblokkeerd wordt door een afzetting. Aarzel niet om de motor te demonteren om deze volledig schoon te maken. Een kleine tang is nodig om de schroef te verwijderen (die alleen door een magneet wordt vastgehouden).
Celine
1 berichten
celine
Bonjour quel est la longueur du câble d’alimentation svp ? Merci
Alexandre
1 berichten
alexandre
Hallo, ik ben niet thuis dus ik heb de exacte maat niet voor ogen, maar om u snel een antwoord te geven, de kabel is ongeveer 80 cm lang
Christine
24 berichten
christine
De lengte van de voedingskabel is 1 m 45 + 15 cm die uit de fontein komt.
Christine
24 berichten
christine
De lengte van de voedingskabel is 1 m 45 + 15 cm die uit de pomp komt.
Isabelle
1 berichten
isabelle
DRINGEND Hallo, ik heb deze roestvrijstalen fontein 10/11 maanden geleden gekocht en deze werkt niet meer.
Zoomalia
572 berichten
zoomalia
Hallo Isabelle, Ik nodig u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via uw Zoomalia-account, onder het kopje "Contact opnemen / Ik heb mijn bestelling ontvangen en ik heb een vraag". Zodra we uw verzoek ontvangen, zullen we zo snel mogelijk contact met u opnemen ;)Met vriendelijke groeten, Anaïs van Zoomalia
Romy
1 berichten
romy
hallo, ik heb een roestvrijstalen waterfontein gekocht; ik zou graag willen weten wat de garantieduur is? bij voorbaat dank
Mathieu
93 berichten
mathieu
Hallo Romy, De garantieperiode is 24 maanden. U kunt deze vinden in onze algemene gebruiksvoorwaarden: https://www.zoomalia.com/information/cguboutique/. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Emma
5 berichten
emma
Hallo, weet u waar ik een vervangende motor voor deze fontein kan vinden? De mijne heeft het al begeven... Bedankt voor uw antwoord!
Dimitri
1 berichten
dimitri
Bonjour, si elle est sous garantie vous pouvez contacter Zoomalia. Sinon, des pompes standard se trouvent sur internet : tapez "pompe pour fontaine à chat". Notez que la pompe nécessite un entretien régulier de détartrage. ex : 1 fois tous les trois mois si vous avez de l'eau adoucie ou filtrée et 1 fois tous les mois le cas échéant.En espérant vous avoir aidé !
Emma
5 berichten
emma
Ja, heel erg bedankt!!
DOMINIQUE
1 berichten
dominique
Hallo, ik kan het niet in de "bellen" modus krijgen? Hoe doe je dat, er is wel een knop op de pomp maar die beweegt niet. In de handleiding zie ik het elektrisch verbruik van de pomp niet, wat een verplichte vermelding is, kunt u mij hierover informeren? Bedankt
Sébastien
1 berichten
sébastien
Om het in bubbels of straalmodus te zetten, moet u het witte plastic mondstuk verwisselen; u moet er 2 in de doos hebben
Cédric
2 berichten
cédric
Hallo, het vermogen staat op de pomp aangegeven: 1 WDe bubbelmodus is het tweede witte rubberen mondstuk. Eén voor de straal en één voor bubbles/plasjes
Christine
24 berichten
christine
Op de pomp zit een knop die je kunt indrukken op maximum of minimum, dit betreft de waterdruk.
GONNET
1 berichten
gonnet
Hallo, weet u wanneer de filters beschikbaar zullen zijn voor deze ZOLIA SILVER FALLS 2L INOX fontein? Ik zou het graag kopen, maar ik wacht op de filters, bedankt, groeten
Isabelle
2 berichten
isabelle
Hallo, kunt u de referentie van de filters voor deze fontein aangeven, bedankt
Christine
24 berichten
christine
https://www.zoomalia.com/dierenwinkel/actieve-koolstoffilter-voor-kattenfontein-zolia-silver-falls-p-91971.html

Cookiebeleid
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u gemakkelijker te makenof soortgelijke tools om uw aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren, de levering van gepersonaliseerde reclame, statistieken om te begrijpenhoe onze klanten onze diensten gebruikenOnze vertrouwde partners(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)gebruiken deze tools ook voor advertentiedoeleinden, als onderdeel van onze onze weergave van gepersonaliseerde of niet-gepersonaliseerde reclame.U kunt uw cookievoorkeuren op elk moment wijzigentoegankelijk vanuit je account..
Gebruik en doeleinden van de verwerking van uw gegevens
We vragen uw toestemming om cookies of vergelijkbare tools te gebruiken om het winkelen op onze site voor u.... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord Doorgaan zonder te accepteren
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.