Vraag, productdiscussies Zoomalia Basic Complete Meat Junior
13 antwoorden
1 berichten
olivia

Hallo, ik zou graag deze brokjes voor mijn puppy willen bestellen, maar de tabel met de dagelijkse rantsoenen baart me zorgen. De brokjes die mijn puppy momenteel krijgt, hebben een rantsoen waarbij hij 100 gram meer moet eten; dat maakt een groot verschil. Waardoor komt dit?
32 berichten
lisa

Hallo, de tabel met rantsoenen moet worden gelezen met het volwassen gewicht dat uw hond zou moeten hebben. De hoeveelheid kan variëren afhankelijk van de samenstelling en het eiwitgehalte, enz. in de verschillende recepten. De geleidelijke overgang van brokjes is er juist om uw hond te helpen bij de verandering van recept en hoeveelheid. De rantsoentabel is natuurlijk indicatief, u kunt deze aanpassen aan de behoeften en activiteiten van uw hond. Met vriendelijke groet, Lisa
1 berichten
jean-baptiste

Hallo, ik zie niet hoeveel brokken je moet geven aan een drachtig vrouwtje? Ik wil graag weten voor een Eurasier van 26 kg die binnenkort haar puppy's ter wereld zal brengen. Alvast bedankt.
1 berichten
pujan

Hallo, de aanbevolen rantsoenen lijken me erg weinig omdat ik momenteel een beaglepuppy van drie en een halve maand heb en ik geef hem 180 g brokjes per dag en hij vraagt nog meer. Ik zag dat het 90 g per dag zou moeten zijn. Is dat normaal?
9 berichten
lisa

Hallo, De voedseltabel moet worden gelezen met het volwassen gewicht dat uw hond zou moeten hebben. Dus voor een beagle tussen 10 en 20 kg. Als uw puppy 3/4 maanden oud is, wordt aanbevolen om hem 190 g per dag te geven. Vervolgens 230 g op 5/7 maanden. Hopelijk heb ik uw vragen beantwoord. Met vriendelijke groet, Lisa
1 berichten
sonia

Bonjour, je souhaiterais connaitre le taux de cendres dans les croquettes, celles ci ne figurent pas dans la description
Merci d'avance

88 berichten
céline

Hallo Sonia,Ja, je vindt de informatie in de analytische tabel onder de productomschrijving (naast de rantsoentabel): asgehalte 10,5%.Met vriendelijke groeten,Céline.

1 berichten
nadine

Hallo, ik zou graag de grootte van de Zoomalia Junior brokjes willen weten, bedankt.
1 berichten
dana

Hallo, de grootte van de brokken is 2,5 cm; ik heb ze onlangs gekocht voor mijn puppy en hij verteert ze heel goed.
1 berichten
jung

Hallo, Zijn deze brokjes geschikt voor een Border Collie van 2 maanden? Alvast bedankt voor uw antwoorden
42 berichten
sophie

Bonjouroui ces croquettes conviennent à un chiot à partir de 2 moisBien à vousSophie
3 berichten
audrey

Hallo, wat zijn de ingrediënten? Welke smaak hebben de brokken? Zijn ze geschikt voor alle puppy's, inclusief die met een gevoelige maag? Met vriendelijke groet
2 berichten
john

HalloTot welke leeftijd is dit geschikt?Wat is de exacte samenstelling?Bedankt
42 berichten
sophie

Bonjour
Ces croquettes conviennent jusqu'au 12eme mois, ensuite vous avez la référence adulte.
Bien à vous
Sophie
Ces croquettes conviennent jusqu'au 12eme mois, ensuite vous avez la référence adulte.
Bien à vous
Sophie