Wat zijn de stappen van mijn bestelling
1. Je plaatst een bestelling op Zoomalia
Advies van het team
Geef prioriteit aan artikelen met een score In stock, jouw bestelling wordt binnen de 48u verzonden!
2. Jouw bestelling wordt door ons team gecontroleerd
-
Controle van jouw bestelling
en jouw betaalmiddel -
Wachtend op ontvangst van betaling
(enkel overschrijving) -
Controle identiteit
(fraudebestrijding)
- - De Dienst Boekhouding gaat jouw bestelling en betaalmiddel na. Na goedkeuring krijg je een bevestigingsmail.
- - Pour les paiements par chèque ou par virement, les commandes seront validées dès réception de votre règlement.
- - Soms wordt je bewijsmateriaal gevraagd enkel om aan te tonen of jij wel degene bent die een bestelling heeft geplaatst en je niet slachtoffer bent van fraude.
3. Jouw artikelen moeten besteld worden bij de leverancier (in het kader van onbeschikbare artikelen in stock)
Als je onbeschikbare artikelen in stock kiest voor jouw bestelling, dan zullen we die bestellen bij onze leverancier.
Advies van het team
Wanneer je artikelen " "in bestelling" of "out of stock" zijn, heb je de mogelijkheid om je bestelling te wijzigen, zodat jouw bestelling sneller wordt uigevoerd.
Voor meer informatie, klik hier !
4. Jouw artikelen worden afgehandeld in ons magazijn. (in het geval van onbeschikbare artikelen in stock)
Zodra de artikelen bij onze leverancier besteld zijn, komen ze in de wachtrij bij onze Dienst Logistiek.
In jouw bevestingsmail zal vermeld staan wanneer wij de artikelen ontvangen.
5. Jouw bestelling is toevertrouwd aan onze Dienst Logistiek
Zodra jouw artikelen in stock zijn, wordt jouw bestelling doorgegeven aan onze Dienst Logistiek.
6. Jouw bestelling is afgehandeld
Wanneer jouw pakje is klaar gemaakt, wordt die overgebracht naar de bezorger.
Je krijgt een bevestigingsmail met alle nodige informatie om je bestelling op te volgen!